Anotace: Tím nejhezčím dárkem není nic, co září jako démanty. Tím nejlepším, co smíme dostat, je štěstí zabalené do rozličných okamžiků, ve kterých smíme být s těmi, co milujeme
Jako čtenáře mě mrazí... Jako autor tiše závidím, jak hezky řešíš to zvedání napětí a pak ten děsný zvrat...
12.06.2007 10:53:00 | Daniel S.
Sunny, v těch posledních dvou odstavcích jsi zhmotnila mé noční můry z dětských let. Že by se něco takovýho mohlo stát i mě, z toho jsem měl panickou hrůzu.. Naštěstí se to nestalo a vzhledem k věku rodičů už asi ani nestane, ale vůbec ta možnost mě děsila ve snech dlouhá léta. Asi proto, že bych to neunesl. Kdežto ty se s tím obdivuhodně vyrovnáváš. Ani když je člověku čtyřiadvacet, není imunní. Zhruba ve stejném věku to potkalo mého přítele a ač byl navenek statečnej, uvnitř to nesl velice, velice těžce. Citová deprivace byla na světě.
Krásné povídání, ale konec přesmutný..
Přeji ti hodně štěstí, milá Sunny!
:-)
28.05.2007 09:47:00 | La Suneteto
Moc me to dojalo..mas tak krasne vzpominky az jsem uronila slzu :(Strasne z toho vyjadruje urcite blaho,krasu,nadeji...moc hezky pises
07.01.2007 00:24:00 | babykiller
Ahoj Sunny...Přeji Ti pohádkové Vánoce...=)
Vedle se právě smaží řízky a já se strašlivě obávám toho okamžiku, až zavolají mé jméno abych az nimi přišel. Tento rok budeme večeřet ve stejném složení jako vždy...a přesto to nebude jako dřív. Bude to jen hra na šťastné chvíle. Všichni se budou uměle usmívat...a poté každý odejde svoji cestou. I letos se potichu uložím do své postele...ale tentokrát to nebudou slzičky štěstí, které mi budou svítit v očích.
Ale vždycky tu budeš ty abys mi zahřála srdíčko, skrze tvé nádherné texty..a za to ti děkuji...protože mít proč se usmívat...to je ten největší vánoční dar, který mě letos čeká =)
David
24.12.2006 17:40:00 | Košťák David
Ahojky, po delší době jsem našel cestu, jak odpovědět bratrovi, tak jsem navštívil i tebe.. máš smysl a cit pro rodinu, ten tolik potřebný dar.. a tatínkové zůstanou našimi tatínky, ať jsou kdekoliv a milují nás jako my je, ačkoliv v nás často vídají ty malé nedospělé děti s panenkami a autíčky.. Tak nebuďte smutní, nebuďte ani příliš dospělí.. a zelená je fajn, doporučuji..
na nožky brčál ponožky, měj veselý vánočky :)
:) to já tě jen tak škádlím, no, kdybys věděla, co mi říkají roboti.. dyť už mlčím :) snad se ještě ozvu, papa
10.12.2006 05:24:00 | J's ..
Vánoce jsou svátky, které jsou plné emocí a člověk je rád v okruhu svých blízkých. Napsala jsi to moc pěkně a jímavě, vrátila se mě spousta vzpomínek... V jednom se ale mýlíš, tam kde budu letos na Vánoce, tak to není moje nová rodina, jsou to mí dobří přátelé, kteří se mě ujali jako sirotka, protože na Vánoce by neměl být nikdo sám a mě právě tohle hrozilo. V mém srdíčku ale budeš se mnou. Půjčím si jednu z želviček ze tvé sbírky která bude u štědrovečerního stolu se mnou, bude to, jako bys tam byla i ty! Mám tě moc rád a ty to dobře víš. Tatínek :-)
09.12.2006 11:11:00 | K.a.Z
Cestou ke konci se mi pořád něco tlačilo do čí...To bude tím, jak to umíš podat...
Přeji štastné a veselé...:))
A ti, co zrovna nejsou na blízku , jsou přímo v srdíčku..takže jsou vlastně ještě blíž...:)
08.12.2006 11:05:00 | Favi
Sunny, je vidět, že už jsi dospělá...a je vidět, že máš co rozdávat a tvoje vánoce budou krásné právě proto, že víš, co je jejich pravým smyslem... narodila se Láska...ale ta prvá, nefalšovaná, nepolepená blýskavým staniolem, ta co není navoněná ...ta prostá. která pokud ji máš v srdci tě nikdy nezklame a bude tě spojovat s lidmi, které miluješ...veselé vánoce, Zuzanko :-)
06.12.2006 22:12:00 | no