Anotace: ach ta méněcennost....
Ano,psala jsem to ve 12. Vím, jak to na světě chodí
12.11.2016 11:04:05 | Dušekteráztroskotává
Jo, a nejsi zdaleka sama.Mezi náma chodí mnoho lidí, kteří mají ještě Větší životní zkušenosti, nežli Ty a já dohromady.Mé krédo je.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj.:-)
12.11.2016 12:40:27 | Jeněcovevzduchukrásného
To je i jedno z mých kréd. Takže jestli to znělo povýšeně, tak to tak vyznít rozhodně nemělo.
12.11.2016 12:47:05 | Dušekteráztroskotává
Aha, tak to je spíše celé shoda náhod.Mám ted stejné krédo jako Ty.
12.11.2016 18:43:18 | Jeněcovevzduchukrásného
Znám celkem dobře Tvé upřímné pocity a chápu Tě.Myslím, ale, že dnes to je u Tebe jiné, lepší, jesli ne prima.Něco podobného jsem prožíval na ZDŠ tak do svých dvanácti, ale pak se to začalo stáčet k dobrému.No, a dnes!:-), Zravě sebevědomý muž:-)).Píšeš opravdu zajímavě a tedy i čtivě.
12.11.2016 11:02:21 | Jeněcovevzduchukrásného
Já to znám také. Například ve škole při češtině nám učitelka zadala dobrovolný úkol-naučit se básničku, a ten, kdo se ji naučí dostane jedničku. Je to jednička prakticky za nic, tak proč se to nenaučit, ne?
Uměla jsem to jako jediná a dostala jsem jedničku. Kdyby jsi byla na mém místě během recitace a viděla kluky v předních lavicích, jak se smějí, musela by ses pousmát... byla to ta největší telata ve třídě. Smáli se, protože záviděli, že jsem se to naučila a byla v tu chvíli největší hvězda ve třídě...
17.12.2006 14:58:00 | Christien
Už pro to tvé upřímné sdělení si myslím, že seš hodná holka. Člověk není dokonalý, chybuje. Máš právo na chyby, stejně jako já nebo kdokoliv jiný. A že se ti budou posmívat? to vůbec neber v potaz. AKorát to ukazuje, že to jsou hlupáci. Nic víc. Trošku si, prosím tě, věř. Proč se ponižovat? I když uděláš chybu, není to na urvání hlavy. Tak směle do života. Přinejmenším jedna osoba tě má ráda.
S požehnáním
15.12.2006 14:57:00 | Hippy
Issie,nejsi sama....já to moc dobře znám. Ale proti těmhle pocitům musíš bojovat! A nevzdávat to. Spousta lidí je pitomců a konkrétně teda ti honibrci ve škole se většinou na to učení ani nepodívaj(aspoň v mojí škole)....ty jsi jiná-snažíš se-tak toho využij....a neboj se. :-)) Navíc...nikdo z nás není úplná nula-ty umíš hezky psát a určitě spoustu dalších věcí,tak buď přece ráda. Na tvém místě bych život nebrala tolik vážně,....vždyť z něj stejně nevyvázneš živá... ;-) Prostě buď v poho a snaž se....v tom je celej trik...
13.12.2006 12:05:00 | Ithaka