Zaobírání se anotací
Anotace: Zaobírání se titulkem a následné vnuknutí cílevědomé matice.
Jako že jsem MC Milosh, budu psát přímo sem, protože je to takové silně mystické. Je v tom,dá se říct, až něco obscénního, psát sem, protože to vylučuje všechna dosud zažitá pravidla a povšimněte si, že dokážu jakžtakž psát i když jsem zcela ovládán mocí thc a alkoholu.
Chtěl bych začít tím, že moje varle se nachází ve stavu nechápavosti a můj mozek v blažené apatii.Varle je totiž 4 dny po operaci a neskutečně bolí, a mozek a cítění mého vlastního já už dávno rezignoval(o). Potřeba dotyku byla tak neskutečně silná, že jsem už myslel, že se zblázním,a mám podivný šimravý pocit v hrázi, že k tomu konečně došlo. Nevnímám nic. Prostě jen jedu svůj nalajnovaný příběh a snažím se kálet lidem na hlavy,ale většinou oni kálejí na MOU mazací hlavu... Lidé jsou totiž odpad a já mám zato, že jestli je třeba někoho rezpektovat, tak tuto komunitu, co se tady utváří a vlastně se dá říct-tvoří hnutí za estetičtější a promyšlenější pojetí žiivota, než jaký tvoří konzumní společnost.
Tatínkové s břuchy jako pneumatika od tiráku hltají televizní přísun jiné dimenzionality a dementiality. Já ani nevím, proč sem tyto věcatice píšu, ale mám pocit, že už něco není v pořádku. Matice byla narušena a sféry mé mozkovny také. Přitom je nejhorší,že vše se odvíjí od toho že nemám někoho, koho lze hladit, objímat...snad i milovat... Já nežádám aby má láska a něha byla opětována, žádám pouze poddání se mé osobě, zhroucené jako domeček z digitalizovaných karet s fluorescentními úkazy. Neptejte se mě...Já nevím, proč se mi lidského dotyku nedostává tak jako ostatním lidem. Zřejmě jsem něco jako pomyslná čára mezi snem a pseudorealitou. Jak už jsem řekl, proplouvám a čekám, zda-li se najde někdo(ona?), kdo mě pochopí a vyslyší. VY-VY, CO ŽIJETE V PSYCHEDELISMU, CHÁPETE MYSTIČNO A HALUCINOGENNÍ STAVY SMÍŠENÉ S APATIÍ A NAPROSTÝM CHAOSEM, POVSTAŇTE A NAPIŠTE KOMENTÁŘ!! Amen.
Komentáře (4)
Komentujících (4)