Anotace: ...co si může přát dívka, kde zdá se, že má vše???
kookky: no ráda bych šla, taky někdy s oním..........jak se tomu říká v těch časopisech pro holčičky:)...idolem, ale on by možná i měl zájem, jenže nějak to pořád někde vázne.A zas tak jednoduché to není, třeba letos nepadal ten sníh...:)).Ale dík za komentář
03.01.2007 21:39:00 | l.rosnicka
Tvoje přání není nesplnitelné. Na ten jeden den nebo jednu noc můžeš přece opustit všechny a jít sama městem, koukat lidem do oken... Buď šťastná za toto přání, protože jsou lidi, kteří si přejí pravý opak. Jít s někým aspoň tento jeden večer ruku v ruce nebo bok po boku... A to nejde tak snadno jako tvoje přání.
02.01.2007 16:35:00 | kookky
Opravdu zajímavé, v některých pasážích jsem mě to dost připomínalo moje vlastní myšlenky. I když trávím Šťedrý den s rodinou velmi ráda, někdy opravdu nemám chuť se jen tak planě usmívat. Občas bych ráda vyšla ze dveří, v tichu a samotě procházela ulicemi a vnímala to všechno kolem, co jiní mohou vidět jenom částečně.
02.01.2007 15:58:00 | Hor
Pavel Michalík: ta věta znamená něco, jako:
"Děkuji za tuto chvíli, kdy jste si přečetli mé přání a možná se nad ním i zamysleli..."
26.12.2006 14:03:00 | l.rosnicka
Hippy: to je moc jednoduché řešení, já nemůžu skrátka jen tak odejít v tento čas od rodiny pryč, ven, to zkrátka už z určité úcty a etikety nelze, i kdyz bych moc rada.Diky moc za komentář:)
26.12.2006 14:01:00 | l.rosnicka
Nevím jaké stanovisko mám k této úvaze zaujmout. Zdá se mi trochu kontroverzní ve svém jádru, ale jinak zajímavá a poučná a třeba i v dobách toho, kdy člověk by měl být spokojený je vždy aktuální. On nikdy nebude a jestliže ano, je živoucí mrtvolou. Kdyby o nic neusiloval, nežil by. Asi je občas dobré zamyslet se nad vlastním "já" a trochu ho zkoumat a hledat odpovědi v sobě a ne třeba v lese nebo v kostele, tam odpovědi na "vlastní já" nejsou. Tyto odpovědi a vnitřní rozkol bychom měli sladit do harmonie a uvést do harmonie. Alespoň jeden den v roce si zaslouží trošku harmonie, i když to někdy nejde, což vím a že přetvářka je, je smutné, nicméně to k životu těch "barbarů" patří. Jsou vlastně velmi slabí a nedokáží bojovat se svými touhami a jaksi je usměrňovat, tak proto si nasazují masky, za kterými skrývají vlastní "já", které je nevábné, právě proto že je v rozporu s nimi samotnými.
25.12.2006 18:45:00 | A.N.D.Y.
Jo a ještě něco jsem chtěl- co znamená ta francouzská věta? Bohužel tento jazyk neovládám...
25.12.2006 12:38:00 | kruppe
Pěkně napsaná úvaha- výborné plynutí myšlenek.
Taky bych chtěl jednou umět tak plynule vyprávět.
Každý z nás občas potřebuje být chvíli sám, ale nemyslím si, že zrovna štědrý den je k tomu vhodný. Pro mě byl vždycky symbolem toho, ze se celá naše rodina po dlouh= době zase jednou sejde a strávíme spolu hezký večer, bez ohledu na nějaké dárky.
A nebuď smutná, smutných lidí je víc než dost...
Jo a ještě něco v reakci na Hippyho a jeho agitační články v téměř každé úvaze- třeba v takovém lese je líp než v kostele, je tam nádherný klid a rozjímat se tam dá x-krát lépe...
25.12.2006 12:35:00 | kruppe
Tak proč se neoblečeš a nejdeš? Někam za město? Někam, kde budeš sama. Člověk potřebuje samotu. Potřebuješ zůstat sama se sebou, s přírodou, se svými myšlenkami. Tak běž! Hned teď! Nikdo ti v tom nemůže bránit. Běž a přemýšlej a hledej. A zajdi si do kostela, který je určitě někde v tvé blízkosti a sedni si do lavice, do toho nádherného ticha a rozjímej. Možná najdeš něco, co ti v životě chybí:-)
S požehnáním
25.12.2006 11:13:00 | Hippy