Anotace: Ještě doslova před pár lety řekněme v roce 1997 bylo možné typického čtyřicetiletého muže, žijícího v městské aglomeraci s velkou koncentrací průmyslu charakterizovat asi takto: na první pohled „ustaraný, podsaditý, leckdy čpící,zasloužilý otec dvou dětí
To byl Horor, hlavně ta druhá část, ten druhý čtyřicátník.Uf, to se mi ulevilo, že to nemám podobný, jako on, snad jen s tím luxováním:-).Fakt mě to pobavilo.
11.07.2014 12:41:35 | Jeněcovevzduchukrásného
Mno, jestli Tě to pobavilo...Ono to tak u leckterého současného čtyřicátníka funguje. Je to diktát konzumu a sebevědomých, náročných partnerek.
Takže pokud máš prima paní, která není náročná, máte společný dialog...
Blahopřeji!
Martin Kristián Kudlák
11.07.2014 12:55:55 | kudlankaW
Není nad to mít príma ženskou, nejen skromnou, ale hlavně rozumnou.A to já mám již pětadvacet let, s tím, že někdy ten nějaký mráček se taky ukáže, ale mi je oba vždy do půlnoci, téhož dne, společně rozfoukáme.Nejhorší je se po hádce zatvrdit, a nemluvit, a to pak je začátek konce.
11.07.2014 14:05:38 | Jeněcovevzduchukrásného
Ahoj Marty,
zajímavá sonda do života dnešních čtyřicátníků, ale musím Ti trochu oponovat a snad Tě tím i trochu potěšit. Nejsou všichni stejní. Ani ti čtyřicátníci ani jejich manželky. Alespoň u sebe a ve svém okolí vidím, že ne všichni si libují v návštěvách supermarketů, kde by trávili víkendy. Nebo že by všichni kolem byli dohladka oholení (všude) a vůně kolínské by se za nimi táhla na sto metrů. Ne všichni nosí vypasované oblečení (snad kromě toho cyklistického) a neustále se prohlíží v zrcadle. A ne všichni mají za ženu slepičku s předraženou kabelkou, kterou zajímá jen to, co by si vzala na sebe, aby byla in a neshodila se před kamarádkami.
Pravda, možná jejich děti nejsou čerstvými maturanty, ale spíš zrovna nastoupili do školy. To nic ale nemění na tom, že spousta z nich ráda vyrazí s rodinou na výlet do přírody, do kempu, na vodu či na kola, v zimě na lyže nebo na brusle.
Ano, v práci je to asi boj "o koryta", jistý si nemůže být nikdo z nás a ta nastupující generace přehnaně sebevědomých "dětí", co mají ještě mokrý diplom, může být pro spoustu lidí dost frustrující.
Člověk si ale musí najít způsob, jak tohle všechno překonat, aby život nejen žil, ale i užil a prožil ve zdraví a v pohodě.
Andrea
29.05.2014 20:16:49 | AndreaM
Pěkně jsi vystihl některé trendy. Snad už se brzy tenhle společenský systém zhroutí sám do sebe. Vždyť je to nechutné v tolika směrech.
08.07.2013 23:13:50 | Kyška