Anotace: Dílko mého kamaráda Thora, a tak trochu na tom něco je, když se nad tím člověk zamyslí, což je důvod, proč mu to tady vystavuji Vám, drazí čtenáři...
Zajímavé.. ono je to ale asi trošku ještě jinak.. :-) Dřív se slavil svátek zimního slunovratu - 21. 12. - pohanský svátek :-) a protože se to církvi nezamlouvalo, tak si "vymyslela" Vánoce - narození "Ježíška" :-) aby tenhle nový svátek přebil ten starý.. Mno a že je z toho teď taková komerce - to už si musí každý přebrat sám v sobě :-) - protože pořád platí, že jaký si to uděláš, takový to máš :-) A je jedno jestli se slaví rovnodennost nebo Vánoce :-)
24.03.2013 15:57:24 | Jiřina
Je to pravda jsem stejného názoru. Vánoce jsou a budou jenom biznis.
21.12.2012 07:10:17 | rigranit
Bohužel... U Vánoc se prostě zapomnělo na původní smysl.. A je to škoda.
22.12.2012 10:51:53 | Santinan Black
Je smutné, jak hluboce se mýlíš.
19.12.2012 10:02:06 | Inna M.
Když nic jiného, tak se nemýlím já, ale autor článku a jak jsem psala, tak autorem je kamarád... A každý na to má jiný názor.. Já si třeba Vánoce rozhodně nepředstavuju tak, že budu šílet kvůli úklidu, kvůli dárkům, kvůli rodině, která vás stejně nechce na štědrý večer u večeře, ale ze slušnosti se zeptá.. Pro mě jsou Vánoce jen a pouze o tom, že je to den, jako každej jinej a letos bohužel nemůžu být v práci..
19.12.2012 21:10:25 | Santinan Black