Anotace: Jde spíš o takovou hříčku než o smrtelně vážně myšlenou úvahu. Zřejmě jsem chtěl zachytit nostalgickou podzimní náladu...
Přítomnost bych přirovnal k plácnutí dlaněmi.
Už jen jedna reinkarnace a prozradím, co holubi.
Fajn úvaha ;)
14.03.2015 01:58:36 | Nespavec
...jak je možné, že je to naprosto bez odezvy? Já se musela uculovat a jen jsem si říkala - "to by se to krásně polemizovalo" :D
08.03.2013 09:55:43 | Radhuza
Taková reakce vydá za mnoho jiných :-) Právě proto, že není nutné nic vysvětlovat ani dodávat ;-)
08.03.2013 10:55:58 | Amonasr
Zajímavé počtení.A, že na tu není odezva?, no taková je hold doba.Jakoby lidé nechtěli moc přemýšlet, nebo to má i jiné důvody.Dokáži si ale představit, a to, že bych žil celý život Jen mezi srdečnýma lidma.A hle, je zde hned totální nerovnováha.Mě by se tato nerovnováha bez konfliktů jistě moc zamlovala.Někomu možná né, mě jo.Hezké:-)
09.06.2013 16:48:01 | Jeněcovevzduchukrásného
Děkuju za pěkný komentář. Ona to je vlastně spíš jen taková imprese, odraz určitého rozpoložení, není to vysloveně apelativní nebo provokativní. K tomu musí být podobně nastavené vnímání - o to víc mě ale těší oba komentáře :-)
09.06.2013 20:53:13 | Amonasr
Chápu.No, počítač je dobrá věc, ale jak rád říkám, všeho s mírou.Není ovšem nad osobní kontakt, vidět člověka fizycky, s grimasy, úsměvem... .
Jsme lidé, a lidskou auru, lidské teplo...., žádná technika nikdy nenahradí, a to je Moc dobře.A tak hurááá do hospody, v které jsem i bez tak strávil skoro půl života:-).
12.06.2013 10:42:51 | Jeněcovevzduchukrásného
No já snad taky nejsem žádná šedivá počítačová myš - akorát čas, který jsem měl osudem vyčleněný na hospody jsem už bohatě přečerpal a ten občasný mariášek se naštěstí dá hrát i při limonádě :-))) Ale jsou i jiné způsoby, jak se dostat mezi lidi... ;-)
12.06.2013 10:55:25 | Amonasr
No, já již osm let Vůbec nepiji, a Vůbec mi to nechybí:-).Když jsem byl mladší, tak jsem byl opravdu každý den v pohostinském zařízení:-), a to z jednoho prostého důvodu.Jsem vyučený číšník, a nemohl jsem přeci pořád jen opsluhovat.Chtěl jsem být taky někdy opsluhován:-)
12.06.2013 11:59:12 | Jeněcovevzduchukrásného
Tak to jsme s tím praštili asi někdy v podobné době... :-))) A taky mi to nechybí - ba právě naopak... ;-) Ale jednu dvojčičku kvalitního vína si občas dám rád, teď už si ho konečně umím i pořádně vychutnat :-)
12.06.2013 12:15:27 | Amonasr