Anotace: ze 14.3.2014
Mně vyšlo v testu osobnosti něco mezi.
(takže ještě nejsem ztracenej případ a mám snad pro svou budoucí ženu nějakou hodnotu:-)
18.03.2014 00:54:20 | Robin Marnolli
Určitě ano :) Apropos - já taky občas leccos zvládám, třeba uvařit dobrou svíčkovou .)
18.03.2014 10:02:42 | Jiřinka Mignonka
konečně! :D už jsem se bála,že jsem taková od "každýho něco" sama :D ulevilo se mi :) pěkně napsaný...
17.03.2014 12:02:00 | v.t.v.h
Rád bych poradil,ale napadá mě pouze něco mezi Koktou a Rosenbergerem.Pro Tvůj pestrý život by byla kombinace těchto ideální.
17.03.2014 11:54:43 | Bakchus
Opět jsem se dobře bavil :-D Prognostický komentář raději přidávat nebudu, tak tenký led by mě neudržel... ;-))
17.03.2014 10:01:00 | Amonasr
Ne :) prosím, okomentuj :)
17.03.2014 10:03:50 | Jiřinka Mignonka
Tak dobrá – ovšem bez záruky… ;-)) Umělkyně /platí i pro umělce/ potřebuje k trvale udržitelnému přežití partnera, který je sice praktický, ale zároveň chápe absolutní neuchopitelnost a neustálou proměnlivost umělecké duše, pro kterou žádná hodnota nemůže být stálá a trvalá, neboť se nachází v procesu permanentního hledání. To vyžaduje od partnera nebetyčnou trpělivost a toleranci, pochopení pro absurdní situace, k tomu enormní empatii k extrémním citovým výkyvům umělecké duše, odolnost k jejímu pohrdání jakýmkoliv pravidelným řádem, kterému je praktik svým osobnostním založením bytostně oddán. Jelikož tyto charakteristiky jsou za normálních okolností navzájem neslučitelné, musí to být navíc tento praktický partner, kdo miluje víc, aby byl dostatečně slepý ke zjevné nevhodnosti svého protějšku pro jakýkoliv praktický život. Tolerancí však musí vynikat i umělkyně, aby nedávala okatě najevo pohrdání svým partnerem kvůli jeho vyznávání praktických /myšleno přízemních/ životních hodnot. Postupným vyzráváním se takto značně rizikový vztah může ve výjimečných případech vybrousit až do polohy, kdy na umělecké vzlety a pády své partnerky je pevně navázáno i ego praktického partnera, pokud je mu obratně a nenápadně pravidelně sugerován pocit, že největší zásluhu na uměleckém růstu partnerky má jeho pravidelný úklid v domácnosti, praní, žehlení, starost o běžné nákupy atd. Dokonalá symbióza takto neslučitelných protikladů je pak sama o sobě uměleckým dílem – opravdová umělkyně to ovšem zvládnout může, vědecky je zdokumentováno několik případů v každé generaci, výjimečně jsou zaznamenány i svazky, kdy umělkyně vydržela s jedním partnerem po celý život /resp. on vydržel s ní/… ;-)) P.S. K filosofickým výměnám názorů jsou pak vhodnější mimopartnerské platformy - s takto všestrannými parametry se počítá až teprve u umělé inteligence...
17.03.2014 13:45:37 | Amonasr
Zajímavý názor. Nejvíce mě upoutalo Tvoje stanovisko, že k filosofickým debatám jsou vhodnejší jiné platformy než partnerské. Nevím, nikdy mě to nenapadlo. Myslela jsem si, že partnerství by mělo být hodně o diskuzi a rovnocenném duševním zaměření. Já to ale už dříve zažila, a, upřímně řečeno, nic moc. Časté bývalo povídání do noci, takový odvar Otázek Václava Moravce, že to ani nezavánělo něhou a přítulností teplou jako buchty vytažené z trouby. Díky za info :)
17.03.2014 15:15:47 | Jiřinka Mignonka
:-) Já to psal s humornou nadsázkou, doufám, že to nebereš doslova... ;-)) I když - na každém šprochu... znáš to ;-) Ale pokud bych to měl brát ze svých osobních zkušeností, určitý společný zájem (třeba o umění apod.) je vždycky přínosem a je hodně důležitý. Dokonce si myslím, že aby spolu dva lidé mohli vůbec delší čas existovat, musí se mít o čem plnohodnotně bavit, sdílet určité společné hodnoty - to neduchovní, pokud duchovno chybí, se jinak brzy omrzí, alespoň mně... ;-) Tak snad jsem to moc nezamotal... ;-))
17.03.2014 17:42:50 | Amonasr