Pravda

Pravda

Anotace: Jde pouze o mojí hloupost o které vím ale nejsem schopná nic udělat. Omlouvám se za chyby.

Pravda, všichni chceme znát pravdu. Protéká nám mezi prsty jako slzy. Někdy je blízko a někdy daleko. Někdy se nám zdá, že jí máme na dosah, je-li to iluze? Pravda je bolest.

Masochisticky se vrhám do neznáma které chci poznat. Jsem jako dítě v lese co vidí v dáli světlo ale okolo je tma. Nevím co mě obklopuje, nevidím to. Vše je na mě, je na mě to, co si představím. Pokud se budu bát a budu slabá, cestu k světlu mě bude doprovázet tajemný dech a ošklivý démoni kteří budou sedět v korunách stromů a budou se smát mému hloupému neštěstí. O to delší má cesta bude, o to více se budu bát.
Ale co když si představím, že za mnou jdeš ty, a to všechno je jenom zkouška. Cítila bych se v bezpečí, věděla bych, že kdyby mi chtěl někdo ublížit, ochráníš mě. Přiběhneš na pomoc a zachráníš mě.
Co když procházím rajským sadem ale můj strach mi zatměl mysl a v reálu žádná tma ani neexistuje. Procházím sadem a drze vytrhávám rostliny a pak jsem smutná z toho, že je zahrada poničená. Ale ty nevíš, že chci vidět to, co je pod tou krásou. Chci vidět půdu na které všechno vyrostlo. Chci vědět pravdu.
Autor Pelirroja, 20.09.2014
Přečteno 390x
Tipy 5
Poslední tipující: bogen, zdenka, Jort, danaska
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

tvuj nick jsem prvne cetla jako perioda a rikala si hm.. }ne ted vazne ..vitej tady a pravda je krasna vec jen je vetsinou nestravitelna.Na zacatek tady celkem uchazejici uvaha zdar tve tvorbe

20.09.2014 20:27:21 | xoxoxo

líbí

Vítej na literu. Máš pěkný styl psaní, jenom pozor na interpunkci, někde chybí čárky mezi souvětími.

20.09.2014 19:44:25 | danaska

líbí

Dělá mi to problémy, nejsem Češka. Moc děkuju.

20.09.2014 19:57:50 | Pelirroja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel