Neboj se příteli.Takovým chlapům jak jsi Ty, láska neodchází.Kde by taky našla tolik moudrosti, nadhledu humoru a mužnosti než u Tebe :-).
04.12.2014 22:49:56 | Malá mořská víla
čtu, usmívám se, pokyvuju, přidám do oblíbených, čtu...
02.12.2014 13:26:34 | hledač
láska je setrvalá,pokud je v ní opravdovost... pokud je náčrtkem na zdi, kdykoli se ten náčrtek pozmění...
láska nebolí, je hřejivá, je něžná a přívětivá...je třeba o ní pečovat, hladit, přemosťovat a naslouchat jí...
neodchází, jen je někdy lákavější něco jiného, ale to je ta neměnnost, ta zůstává...je v pocitech, v blízkosti, v řasách a očích, ve vnímání...
měsíc projasňuje noc... jako slunce den... jen oba mají jiné poslání... vnímáme je oba krásně...
02.12.2014 01:06:54 | zelená víla
já se svezu na komentářích pode mnou,protože lépe bych to nevystihla:-))
01.12.2014 18:14:58 | střelkyně1
Začátek nenápadný jak stopa po dermální injekci. Dlouho člověk neví, co ten autor vlastně vypráví, co sleduje a kam míří - jen absorbuje obrazy... jeden za druhým a každý další o kousek absurdnější. Když potom jde do finále se stupňovaným tympánovým sólem čumím jak péro z gauče, jako bych po hodinovém pochodu ledovou chodbou vylezl uprostřed Sahary. Přitom uchopeno vcelku se jedná o docela jemný humor. Paráda - na mou čeST.
01.12.2014 18:00:37 | aravara
Možnosti od Meluzíny
1.Člověk nemusí páchat sebevraždu, protože ji páchá už tím, že žije
2.Když se čas zakousne do vlastního ocásku a honí si ho jako pes, je nekonečný
3.Láska nikdy neodchází, to jenom lidé
Ale možností je tolik a jsou tak různé, kolik je jen na světě živých bytostí. Měsíc a rohlíky jsou tu proto, abychom se nezapomněli smát. :O)
01.12.2014 17:01:37 | Tichá meluzína