Řekněme si o to co bychom rádi

Řekněme si o to co bychom rádi

Anotace: ...

Řekni si, co chceš, řekni si nahlas o to, co potřebuješ. Nikdo jiný to za tebe neudělá!

Na straně druhé, ponech krajině fantazií - dostatek snění, tužeb… Život se zhmotněním snu, fantazie, při hrátkách, v shopping parku, stává chudším, jakoby postrádal na poutavosti, chcete-li pozbýval jiskření.

Nelišíme se příliš od živočichů, lidé euroatlantické civilizace. Po ukojení základních potřeb, kterými jsou jídlo, pití, nocleh. Ano potřeba nocležiti – je též smyslem žití…

A konání legračních pohybů již po desetiletí není reprodukčním počinem. Jde převážně o vyplavení testosteronů, o poznávání jiných těl, výkony jsou následně zaznamenávány do tabulky Excelu. Druhdy.

Jsem jako další u prohlížečů novými poznatky obohacen.
Studie o hamižnosti bohatých aneb díky čemu se rodí nestoudné bohatství. Bylo zjištěno, že již v dětském věku mají budoucí bohatci při testech snahu mystifikovat, lhát, mlžit zkreslovat výsledky ve snaze získat výhody, nebo bonbóny. Těmto hamižným dětem nevadí většinou kolektivu nedobře vnímaná vlastnost. Naopak. Vrána k vráně sedá.

Tito jedinci vyhledávají vybranou společnost těch, kteří jsou bez zábran. V dospělosti pak rozvíjejí tyto vlastnosti obratně a výlučně ve svůj prospěch. Vědomě tančí na hraně, spíše za hranou zákona, aby urvali co nejvíc. Po dlouhou dobu jim nevadí ani to, že je většinová společnost nedokáže vystát. Mnohem později si najmou PR agentury, aby vylepšovali jejich vnímání.

Porušují předpisy – mohou si najmout ty nejlepší právníky, aby výklad platných zákonů váženému soudu objasnili po svém!

V horším případě, pomocí lobistů dávají podněty při novelách zákonů, anebo je rovnou z větší částí tvoří.

Hle, podívejme na tvůrce.
Lidé, kteří na jejich chování poukáží, jsou pak označováni za asociály, podivíny, hipíky či potížisty.

V životě si řekněte partnerovi, co byste rádi, jinak to za vás nikdo neudělá. Pozor na pohádky pro dospělé, kde dívky a vybavení muži odvádějí výkony podle scénářů za tučnou úplatu.

Pozor také na seriály z prostředí petrolejových šejků či smetánky. Je to manipulace. Vyjděte z panelového domu ven, rozhlédněte se, kolik stojí na parkovištích vozů Bentley, Porsche či Jaguárů.

Chtějme to, co mají lidé v našem nejbližším okolí.

Poprosme o hrátky v rozsahu, které jsou akceptovatelné našimi partnery. Dělejme si život příjemný maličkostmi.

Těžko mohu uvěřit náctiletým dívkám pravost a to jak v jejich chování , tak v případě pravosti LV kabelek .

Pozlátko. Nakrátko.

Toto upozornění se netýká těch, kteří žijí v elitních čtvrtích, anebo mají své ranče se soukromou ochrankou.

Říkejme si partnerům i sami k sobě o to, co je reálné, dávejme si cíle, jež jsou v našich silách, abychom nebyli zhrzeni.

Buďme rádi za každý jeden den.
Proč tohle všechno píši?

Protože jsem v novinách zahlédl oznámení. Informovalo o jedné paní, která opustila svět, náhle, ve věku 39 let…

Tak proto!
Autor kudlankaW, 02.08.2015
Přečteno 427x
Tipy 17
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Robin Marnolli, knihomolka, Kett, Jort, Frr, MARKO, Amonasr, Nikita44, bogen, ...
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Díky za každé nové ráno :-)

03.08.2015 11:26:22 | Kett

líbí

To ano :)

03.08.2015 16:33:21 | kudlankaW

líbí

Svěží zamyšlení, Marty - a ta vazba mezi vadami charakteru a enormním bohatstvím je podle mne docela zřetelně viditelná, aby se dala jen tak popřít. Přinejmenším tam, kde se kdysi zhaslo a stále výběrově zhasíná, aby se rodili noví zbohatlící, jako je tomu (nejen) u nás. I když nic samozřejmě neplatí absolutně, ale každý si může udělat obrázek sám, ať už z médií (kam prosákne jen pouhá špička ledovce) či svého okolí. A nemluví ze mne závist - pohyboval jsem se a pohybuji v různých vrstvách, mám (či měl jsem) známé a kamarády v poměrně pestrém spektru jejich finační zajištěnosti, včetně té hodně vysoké (i tam se najdou báječní a obdivuhodní lidé), ale vím také velmi dobře, kde je větší šance narazit na lidi s tím či oním charakterem - peníze a honba za nimi zkrátka mnohé dokáže zkazit, pokud už nebyli zkažení a priori, jak to naznačuješ. I ten popsaný mechanismus ovlivňování zákonů, spravedlnosti apod. těmi nejbohatšími je poměrně přesný a ze života, to není žádná fikce, ale horká a pro demokracii zhoubná skutečnost.

Hodnotu Tvého zamyšlení ale vidím především jinde - v tom, abychom se dokázali radovat ze života pro jeho skutečné a pravé hodnoty a krásy, které se nedají koupit, a nepřepočítávali tudíž vše na peníze. To je dnes myslím nesmírně aktuální myšlenka, i z veřejnoprávních médií je nám totiž nenápadně, ale o to nebezpečněji, systematicky podsouván většinou pravý opak. Pokud někde opravdu není žádná příma úměra, tak právě mezi štěstím a bohatstvím, jak se ti, kdo se za ním ženou za použití jakýchkoliv prostředků, bláhově domnívají.

Můžu Tvému zamyšlení jen s chutí přitakat :-)

02.08.2015 20:00:36 | Amonasr

líbí

Josefe.

Vazim si Tvych slov, ktere rozvinuly mou uvahu do detailnejsi sondy.Kapitalismus muze smerovat a mozna uz se ocita ve slepe ulici.Pad opony ve vychodnim bloku, zdanlive uvolneni v Cine umoznuje jeste zkouset jeho fungovani na jinych trzich.
Prijde neco horsiho o tom neni pochyb.
Jak bylo receno, neni to krize systemu ale i moralnich hodnot.
Diky, Josefe, peknou noc.

02.08.2015 21:09:24 | kudlankaW

líbí

No milá Kudlanko přišel čas kdy lidstvo bude následovat bájnou Atlantidu ;-) viš pokud se nedohodnou obyčejní lidé jak se mají dohodnout mocní myslím si že je jedna stará pravda a ta že jen v jednotě celku je síla jinak je to na h...;-)

03.08.2015 13:34:48 | xoxoxo

líbí

Ach, milá vesmířanko...

03.08.2015 16:34:00 | kudlankaW

líbí

Asi moje poznámka nebube zrovna "v linii" diskuse, ale prostě tak mi po půlnoci napadlo, že při pohledu na dějiny, byly vždy aktuální časy hodnoceny jako horší než ty minulé.
Už ten pračlověk Janeček se rozčiloval nad tím, jak je mládež nezdárná a místo pocivého lovu mamuta marní čas vyřezáváním Venuše (viz Čapek).
To ale neznaméná, že se nemáme snažit udělat sebe a své okolí lepším.
Hezký den. Z.

03.08.2015 00:49:00 | A42

líbí

Ano usilovat o to stati se lepsim, ale take si rici co citim, co bych rad...

03.08.2015 08:01:00 | kudlankaW

líbí

To je toho součástí. ;-)

03.08.2015 12:55:11 | A42

líbí

NJN

03.08.2015 16:34:25 | kudlankaW

líbí

Ufff... viď. ;-)

03.08.2015 16:44:29 | A42

líbí

Ach...:D

03.08.2015 21:25:55 | kudlankaW

líbí

Ano, tímhle směrem by se dalo ještě dlouho diskutovat a odhadovat různé možné scénáře, přelomová krize dosavadního systému a tradičních hodnot je nicméně i dle mého nepochybná a čím dál zřejmější. V takových situacích bývá na řadě katarze, která opravdu může mít hodně ošklivý průběh (ale nemusí), ovšem po ní podle mne přijde zase nějaký nový a snad i humánnější a demokratičtější systém. Ale to už jsem na úrovni věštění z křišťálové koule ;-)) I Tobě příjemnou noc, Marty :-)

02.08.2015 21:22:33 | Amonasr

líbí

Ano, díky za každý další den prožitý ve zdraví, v blízkosti rodiny a přátel.

02.08.2015 20:00:14 | MARKO

líbí

Ano

02.08.2015 21:09:59 | kudlankaW

líbí

Asi ti bylo hodně smutno...
Já tedy nevidím tak přímou vazbu mezi bohatstvím a špatným charakterem a ani mezi nebohatstvím a čistotou duše.
Myslím, že i ty obvykle vidíš svět barevněji. Třeba už zítra...
Z.

02.08.2015 18:26:01 | A42

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel