Řečeno "stručně"
Je to hlavně o Hlavě.Dále pak o tom, že nebudu žrát, ale jíst.Jde především o smrštění žaludku a pak, pokud se to povede, nebudete mít hlad, který jse dříve mívali(žaludek je "druhý mozek").Vyhýbat se cukru, tukům, a bílému pečivu.Poslední jídlo jist nejpozději do 19h a střídmě.Nepít pravidelně pivo.
Dnes navíc pltí Smutné To, že čím více toho sníte, tím více do sebe dostanete chemii všeho druhu(předražené malé jogurtíky - samé chem.sra... .Stačí koupit slušný bílý jugurt, červený tvaroh(ostatně toho tuku tam moc není), trochu slušné marmelády a je to "nejzdravější" a nejlevnější
pošmáknutí, které múžete u nás pořídit.Je to především Všechno o hlavě, tak, že přemýšlet co budete jíst, je to nejdůležitější.:-)Jo, a ovesné vločky do tohodle "jogurtu", taky fajn.:-)
08.11.2016 20:41:15 | Jeněcovevzduchukrásného
sohlasím, ale poznatky chodí stále a v tomto "humorném píchnutí" se už neobjevily...jinak děkuji
13.11.2016 18:51:49 | Perseus
Po dlouhé době hodně pravdy v jednom "článku o hubnutí"...moc pěkně napsané
08.08.2015 20:55:08 | Nikita44
Dobré téma. Ale nezapomeň, že příčina obezita, prostě "nenažranosti" je neurotická závislost, mentální porucha (podobně jako mentální anorexie) a každý "feťák" si těžko odvyká. Jedině změnou ve vlastní hlavě. Trvalou, dá se říct osobnostní. A to je to nejtěžší. A s tou motivací jsi trochu mimo. "Být hubený" je modní nesmysl, obezita je psychosomatická nemoc, (která zhoršuje i všechny ostatní) takže cílem je přirozeně prostě "být zdravý". ;-)))
08.08.2015 14:05:48 | Lighter
mou motivací bylo být geneticky hubený... pomohla mi tím jedna sestra v dietologii, když jsem přišel tlustý, tak mi řekla: to máte dobrý 136 kg není moc, vy jste geneticky hubenej člověk, a to mi nejvíc pomohlo...
souhlasím, že jde o zdraví především, ale mám pocit, že většina národa zdravá být nechce, cukrovka je rýma, velkou prdelí se chlubím a že mám bílé žíly...no a co, mě tak chutná ...konkrétní osoba, žena cca 120-140kg odhad...
08.08.2015 15:21:23 | Perseus
"Být stejný jako většina (národa)" přece předem neznamená něco dobrého. Co když je ta většina špatná? Nechat se zkazit?
09.08.2015 11:20:42 | Lighter