Anotace: Je opravdu na čase, a to, co v největším počtu.
Sice nesouhlasím se stavěním hranic - vězení a odchdem z EU...ale text je dobře napsaný.
21.10.2015 20:35:51 | MARKO
Víš MARKO, já se řídím zdravým selským rozumem, a jedině opět čas ukáže, zdali jsou v dané situaci hranice dobré řešení, či nikoliv.Díky za bodík.:-)
21.10.2015 21:11:42 | Jeněcovevzduchukrásného
Velmi rádo se stalo.
Souhlasím, každý můžeme mít jiný názor...ale nemusíme z to dělat vědu. Čas ukáže a my u toho možná už nebudem...
21.10.2015 21:18:11 | MARKO
Vědu?, proč vědu?Kdyby ti před dvěma roky někdo řekl, že budeme svědci takového exodu lidí, že nějací pašeráčci budou schopni pašovat na lodích, nafukovacích člunech a i jinak, tak obrovské množství lidí, tak by jsi tomu asi nevěřila.A to není Zdaleka Konec, pašeráci se budou činit ještě více, a to do té doby, nežli se jim to bude vyplácet, a nebo, než jim v tom někdo Radikálně zatrhne.Jediný kdo v této věci zatím úspěšně činí jsou Maďaři.
A teď napíšu něco, co se mnohým lidem nebude líbit.Pokud by mi někdo dnes řekl, jestli si musím vybrat z dvou věcí(a už jinak by to opravdu nešlo), a to, že za deset, patnáct let u nás v zemi budou mít navrch Muslimové a nebo Rusové, tak říkám JEDNOZNAČNĚ ať jsou tady Rusové.A jestli vypukne v Evropě válka, už se to ostatně stalo dvakrát, tak odjíždím směr Rusko, na ty si totiž nikdo jen tak netroufne, a jsou mi dalece bližší nežli muslimové s jejich mešitama.Tedy uvidíme za rok, dva.Uteče to jako voda.
22.10.2015 15:08:01 | Jeněcovevzduchukrásného