...Zadymeny sál. Termoregulační procesy. V zadu draperie ctyrczprezi. Experimentalni platforma. Zazitkove představení. Zjevení. Hlasové artefakty a atributy divadelni antropomorfogeneze, zkoumání vztahu člověka a vesmíru, prostoru a času, jevištní divadelní postavy její tvorba vznik i prostor řada žánrových scifi klišé i originální vizuální pojetí výpravy, kostýmů, kulis a zvuku.
...Trojfazova elevace, soustava mappingovych projekci, taneční trio, vymyslene dialekty, negooglovatelni tvorové a jazyky. Na segmentární oddíly dekorací jsou promítání skulptury. Jeden z astronautů má nasazene VR a jeho obsahy maculy jsou na pyramide nad jevistem....
Je nepochybne pravdepodobne, že takový smělý a vizuonarsky a technologicky i lidsky narocny kus muže nevyhnutelne skončit katastrofou a to jak formální, realizační a stylistickou, tím se lze však vyvarovat určitými zkušenosti a obezřetnosti a prozretelnym výběrem kulis, hercu dialogu i projekci...
Na jedné straně je soubor otázek, jaké pocity se snaží tvůrce divadelní inscenace v souboru jednotek citu a emocí diváka vyvolat a nakolik interaktivita muže byt prinosna a pozitivní v estimaci celkove kolektivní faksimilie divadelních a vesmírných částic? Jsou to poryvy otázek a některé nápaditosti spojene s realizací se mohou experimentálním způsobem o prostoru zabývat a potýkat či vyporadavat s touto komplexní otázkou, jednou z Dlouhé řady pokladanych otázek divadelního nadšence. ..
Nejde nepochybne jen o rozsafnou a delikátní obraznost kterou bude hra rozpoutavana v divakove mozku a mysli a srdci o nemz bude hovoreno ve zpetno vazebne smyčce jako o pozorovateli a jeho možnostech interpretace divadelního a kontinuálního prostorocasu. V tomto bude minena i spoludilna složka interaktivní reprezentace, v jedné verzi ideove související s virtuální realitou a novými obzory a v jiném rozměru pak i holografickou teleportaci nadcasovym čipem pro přirozenou i technologický vylepšenou lidskou flow a s ni související otázka citu a růstu inteligence jako cizorodeho tělesa...
Celkove ať už za těmito otázkami vystupuje tvůrce jako autor iluzorní reprezentace textu nebo jako emancipace invariantni vesmírné bubliny, bude nesmirne vzdálené lemovat tyto tvůrčí snahy zabehnutymi scenaristickymi nebo hudebne zvukovými postupy. Jake tedy postupy permutuant energie zvolil za sve před reprizou koriandru vlastni smrtí...
V tom spočívá tedy celá alegorie životní entheogenni cesty, tripu do polí jez jsou mnohajazycne a jako muž z jazyka jako orbitální talismany mnoha set způsobu nazírání perspektivy přítomnosti. Avšak jak uvést celou minulost i budoucnost pro jeho zkušenost, původ hry hovori k uplnemu původu archaicke skutečnosti a konci az v dalekém metaevolucnim procesu při potomcich a kořenech lidské smrtelnosti.
V druhém planu l: Exponence her X pro inscenaci a zpracování. Solaris, Vesmírná Oddysea, Clark, že života Tesly, Uživatele budoucnosti (autorský prepis), Robotické Životní formy, Deliria akta, a Pochopit Teda Chianga a Greg Egan a Diaspora.