nu a co multivesmír? :-)
nu, možná je celému vesmíru úplně fuk, co se nám děje... nu a proč by také vše mělo býti vysvětlitelné? což si myslím, že fakt není... a také jsem já osobně přestala tu vysvětlitelnost hledat, protože, když je něco nevysvětlitelné halí se to krásné formy vysvětlitelné nevysvětlitelnosti a pak tedy o tom může nevysvětlitelně přemýšlet, ale vysvětlení se nám nikdy nedostane... a tak to má být... to je jako ta prostorová uzavřenost bez hranice... první co nás napadne je, abychom tu hranici mohli vysvětlitelně překročit, ale proč ji vůbec překračovat a proč vůbec vysvětlitelně, že :-)))
02.03.2017 23:25:53 | zelená víla
Vědecky je prý dokázáno, že náš mozek funguje na nějakých deset procent:-).Filozofovat, však i přesto můžeme, ale tvrdit, že ( ...což je tragický omil, protože porušuje princip ..), je nanejvýš troufalé:-).
Jsme Boží hovádka, hovínka co jednou vyschnou v prach, a ten čas, nám vyměřený, bychom měli spíše vyplňovat především rozumnou láskou a nastolováním rovnováhy, vyvážeností.:-)Jo, a taky rozumným pitím piva:-)
12.11.2016 12:29:59 | Jeněcovevzduchukrásného
to s tím mozkem je mýtus...respektive vědecká kachna...kdyby nám fungoval jen na 10% tak to bychom sotva lezli po čtyřech...
16.11.2016 13:05:05 | enigman
:-)Tak vidíš, jak jsou lidé blbí, když pouští takovýhle kachny do světa:-),
a já jsem to ostatně i svým spůsobem potvrdil.Vím o mozku vlastně hovno.Jo, a tak mě napadlo, na kolik procent vlastně funguje náš mozek??:-)
21.11.2016 17:14:24 | Jeněcovevzduchukrásného
Předpokládám, že někaký moje jiný já, v paralelním vesmíru to pochopilo, takže moje já, v tomhle vesmíru se o to po šesti pivech nebude pokoušet.. :)
30.10.2016 00:09:49 | Joe Vai
...je přece jen něco dokázaného nekonečného a to je věčná blbost lidská...;-))
28.10.2016 22:13:01 | bogen
Taky mám ráda péra od divanu. :oD ST
28.10.2016 19:34:47 | Tichá meluzína