K tvému druhému článku. Bůh říká: nezabiješ, nepokradeš, nesesmilníš, cti otce svého i mtaku svou...Dodržuješ to? Dodržuje to většina lidí na této zemi? Ne! Pak ale chyba není na straně BOha, ale na straně lidí. Bůh nám říká, jak máme život, ale my to porušujeme. Každý lže, podvádí, krade, touží po moci. Pak se ovšem nemůžeme divit, že je zde válka, nenávist, vraždy...Člověk sám nedodržuje dobré rady svého Stvořitele a za to trpí. Kdybychom se milovali, kdybychom si pomáhali, žili spolu v lásce a radosti, kde by byla nenávist? Zmizela by! Ale tak to bohužel není. Jenže chyba je na straně člověka.
A když vidíš, že svět je zlý, nestačí si na to jen stěžovat. Je třeba s tím něco dělat. Pojďme a buďme těmi, kdo roznášejí okolo sebe lásku, harmonii, pohodu a klid. Pak se možná promění tvůj život i život lidí okolo tebe.
S požehnáním
20.02.2007 10:33:00 | Hippy
Když je život na nic, proč chceš žít? Protože máš v sobě touhu po něčem lepším. Tak svůj život změň. Dej si životní cíl, jdi za ním, proměň svůj život. každý z nás na to má!
A hlavně nebuď jako ti, o kterých píšeš. Z tvé úvahy cítím, že bys chtěl změnit svět, aby to nebyl "velký kus hovna". Tak do toho!
S požehnáním
20.02.2007 10:21:00 | Hippy