Anotace: Není
Máš pravdu, že evropané a jejich hrozná civilizace toho za svou dlouhou historii hodně špatného způsobila ve světě a teď za to platí. Barbaři opět přišli vyplenit Řím. Nejen. :-)
16.07.2018 13:09:50 | Lighter
Ano, a nejen Barbaři.Nežli EU udělá opatření, které zabrání dalšímu přívalu lidí, lidí a teď už hlavně z Afryky, a kteří si myslí, že jim v Evropě budou lítat sama pečená kuřata do úst, tak jih budou statisíce, neli milióny.Budoucnost Evropy je napováženou:-(
17.07.2018 16:03:40 | Jeněcovevzduchukrásného
Oprava-z Afriky:-)
17.07.2018 16:11:00 | Jeněcovevzduchukrásného
Vždyť to říkám, že tzv. "barbaři" vždy hledají v každém "Římě" ty stejné pečené holuby do huby! Kéž by tady byli! :-))
Bohužel, jak se všechny národnosti, nábožnosti a kulturnosti příliš zamíchají, pak to zavání tvrdým konkurenčním bojem, neboli mocensko-mafiánsko-teritoriálními čili "občanskými" válkami. Nebo vznikne něco jako "národ"(debilní název pro pojebanou křižovatku-jak říkala babička :-)), který rád válčí se všemi kolem. Jako třeba "amerikánci". Světový mír vzniká stálým válčením (ideálně-porážkou všech nepřátel) je jejich heslo. :-))
18.07.2018 12:53:59 | Lighter
No, máme se na co těšit:-(
18.07.2018 13:21:54 | Jeněcovevzduchukrásného
Už tam jsme, jestli chápeš... :-(
18.07.2018 13:24:48 | Lighter
Chápu, chápu, vždycky jsem viděl kapánek dopředu.
Pan Babiš byl pozván do Itálie, a jsem si jist, že k nám, jako dáreček "přiveze" 500 uprchlíků.Je to krysa, nevěřím mu ani slovo.
19.07.2018 20:30:37 | Jeněcovevzduchukrásného
Nerad, ale asi s tebou souhlasím. U nás si všichni myslí, že Andrej je velké zvíře, ale on "potají dolézá", neboli jedná s evropskými "šéfy" ještě vlivnějšími než on. A když mu Merkelová pohrozí, že přijde o miliardy na dotacích v Německu, sklopí ocas a "vyhoví požadavkům EU" a podle nich vytvoří vládu. A to se stalo. A kdoví k čemu dalšímu ho EU leadři donutí.
20.07.2018 11:04:26 | Lighter
Ano, je to přesně tak jak píšeš:-(, tak že, máme takovou vládu jakou si zasloužíme:-(.Dříve jsem si myslel, že Češi jsou chytřejší, citlivější, a že ho co nejdříve prokouknou, ale volby to nepotvrdily:-(.Zdá se, díky našemu obyvatelstvu, žijeme v Kocourkově.
20.07.2018 13:13:28 | Jeněcovevzduchukrásného
Připomněl jsi mi jeden starší politický vtip! Ale myslím, že nic podstatného se nezlepšilo. :-) Našel jsem ho ve svém archívu. Něco o světově-evropském kocourkovství.
"Probudí se Hitler zpocený uprostřed noci.
Eva Braunová se ho ptá:
“Co se Ti zdálo Adolf? Rusové že jsou v Berlíně ?"
“Ale ne, zdál se mi debilní sen o Německu v roku 2016"
Kancléř je bába, ministr zahraničí je buzerant, v továrnách Daimler-Benz makají Turci.
Německo platí dluhy za Řeky a Španěly.
Místo nacistických průvodů s loučemi - ulicemi pochodují gayové,
my platíme Židům a plníme rozkazy nějakého amerického černocha!
To ale není vše ... fašisti nejsou v Reichstagu, ale v Kyjevě,
Rusko válčí s Ukrajinou a my Němci ukecáváme Rusko, aby neválčilo !"
Eva na to:
“Spi miláčku, to je jen blbý sen taková fantasmagorie se nemůže nikdy stát.”
20.07.2018 13:36:28 | Lighter
To je dobrý Vtip:-)))
Víš, no, aby z toho všeho nebyla zase válka, lidi jsou na to blbí dost:-(
20.07.2018 14:53:34 | Jeněcovevzduchukrásného
Třetí světová válka právě probíhá, ale už se neválčí postaru, ale různými novými "zbraněmi". Jinak a mnohem účinněji. Kyberneticko-mediálně propagandisticky, měno-bankovně-ekonomicky, multikulti-nábožně, lidskoprávně-migračně atd. Ale občas se nějaké výhružné humanitární bombardování stále hodí! Prý potiteroristická prevence.
21.07.2018 11:28:12 | Lighter
Jasně, takže nekoukat na zprávy a podobný věci.Jeden čas jsem to takhle dělal a byl jsem veselejší.Asi opět začnu.:-)
21.07.2018 12:45:41 | Jeněcovevzduchukrásného
Opět máš pravdu, já to tak taky občas dělám jako mediální detoxikaci a jsem mnohem spokojenější, sice pštros s hlavou v písku, ale ať! :-))
22.07.2018 22:37:38 | Lighter
Tak, tak, lepší pštros s hlavou v písku, nežli si otrávit zbytek života.:-)
24.07.2018 16:50:25 | Jeněcovevzduchukrásného