Smrt je přirozená,jako vše v přírodě jen lidi jí zdémonizovali jako něco čeho se musíme bát a s tím strachem žijeme dokud jí nepoznáme.Věřím že bude spravedlivá,nechtěl bych tady žít na věky a vidět umírat všechny okolo sebe.
07.08.2007 02:25:00 | mobo
Ano, smrt je přirozená součást života, ale mnoho lidí si snad ani nechce připouštět myšlenku na ni, protože se bojí, co bude až zemřou. Proto i v současné době, se o smrti v naší společnosti moc nemluví a obzvlášť, když si myslíme, že pomocí technologií jsme schopni zachraňovat a tudíž i měnit životy.
A jinak, ještě reakce na myšlenku, že pokud budeme žít dobrý život, tak se smrti bát nemusíme: není to špatná myšlenka, ale kdo nám řekne, co je správné a co není?? Kde je přesně napsané, co se smí a co ne?? Tohle je velmi těžká otázka a taky záleží na mentalitě a výchově.
Děkuji za komentáře.
Stýblo
14.03.2007 00:05:00 | Stýblo
Těžko říct co je po smrti,je to spíš otázka nějaké víry,náboženského směru či vlastního přesvědčení.Důležité je jak prožijeme ten okamžik života co máme před sebou a souhlasím s tebou,že smrt je součástí koloběhu života a bez ní by ani život nemohl být...uvědomit si co jsme...malá kapička v moři
04.03.2007 07:44:00 | Lupus
Na jednu stranu je smrt přirozená součást života. Teprve po smrti nastane ten opravdový život. Na druhou stranu máme ze smrti strach a to asi celkem oprávněně. Neboť jsme nikdy nemluvili s někým, kdo smrt zažil a tudíž si ji nedokážeme představit. A z toho máme strach. Smrt je opředená velikým tajmestvím. Pro ty, kdo žijí spravedlivě a dobře je ale smrt začátkem nového života.
S požehnáním
03.03.2007 21:11:00 | Hippy