Anotace: Do českých kin vstupuje nový dokumentární film „V síti“, který si dává za úkol odkrýt téma zneužívání dětí na internetu...
Tak to je velmi rázně, ale pravdivě Tebou napsané .-)
Souhlasím a až mě mrazilo, jakou pravdu tady píšeš. Jenže lidé jsou už tak zaslepení, že to nechtějí vědět.A myslím si, že ,,režim" je velmi spokojený, jak pomalu ale jistě dělá z lidí ovce.
21.05.2020 22:01:21 | Jaruška
Moc děkuji za souhlasný komentář. Náš současný pohled na výchovu a vzdělávání se ubírá pro mě poněkud absurdním směrem...
30.05.2020 18:59:26 | Clairvoyant
Přesně a kriticky napsané, souhlasím. Problém není nůž, ale to k čemu ho použijeme; může se stát smrtící zbraní i skvělým pomocníkem. Stejně jako elektronika a virtuální sítě. U dětí je to jen víc vidět, jak se vše dá zneužít. Pomůže jen lepší výchova dětí, která je často v rodinách nedostačující, nejen vzdělávání ve školách, neboli ládování informacemi. ps: kniha Pán much je velmi poučná.
03.03.2020 13:00:31 | Lighter
Díky! Já bych se vůbec nedivil, kdyby kniha Pán much brzy začala být vyřazována z knihoven.
Píše se v ní totiž to, co se dnes nesmí nahlas vyslovit: "Že i děti dělají chyby a že i děti bývají zlé!"
03.03.2020 16:05:17 | Clairvoyant
No tak lidé mají raději příběhy s happyending typu pohádka, romantika, komedie atd...Vyvede je z míry, když to je jak v životě, že to dopadne dobře i špatně zároveň. Kniha Pán much je přesně taková, drsně realistická.
04.03.2020 12:13:14 | Lighter
Dnešní digitální technika je jako krabička sirek. Skvělý pomocník ale zlý pán.
Dobrou metodu jsem zažil ve sportovním životě. Nás rodičů i dětí. Naučíte se bojovat, nic nevzdávat. A také prohrávat. Ani medaile není to nejcennější, i když to je hezká odměna. Já totiž mluvím o čase, který věnuje rodina sama sobě. Teď se tomu říká moderně - vnitřní komunikace - o životě, co je důležité a co až tak ne.
02.03.2020 21:56:03 | Lesan
Určitě. V současnosti se mi zdá, že v případě dětí je digitální technika výhradně tím špatným pánem.
Výchova sportem je postavena na úplně jiných, zdravých základech...
02.03.2020 22:24:33 | Clairvoyant
ANO, ANO, ANO! Díky moc za nadhled, který tento názor (text) poskytuje. Vzpomněl jsem si na Nymfomanku (Lars von Trier), kde se mimo jiné řeší i otázka pedofilie. V dnešní době, kdy jsou rodiče schopní prodat své děti za směšnou částku, za kterou si koupí leda tak bochník chleba, jsou tyto výkřiky do tmy groteskní. Ještě jednou díky, tohle by si měl přečíst každý, kdo se bude snažit bránit tyto "nevinně" zmalované dívenky, M.
02.03.2020 20:10:24 | MLADÝ BÁSNÍK