Mladá slečna Gréta....

Mladá slečna Gréta....

Anotace: .....tak to bude....

MLADÁ SLEČNA GRÉTA......

...DIVNÁ DOBA -POSLEDNÍCH STO LET nám tady elity a vůdci a politické strany vnucují své chorobné představy o společnosti a politice-které nakonec vždy vedou k neštěstí,válce a utrpení milionů lidí...no a pak dorazí mladá generace ,které je zcela správně u zádele,kdo z panáků u vlády je v té které partaji ...no a všem kolektivně řekne at ́ jdou do zádele -že jsou to co jsou- jen budižničemové vykrádající společnou kasu.....A REPREZENTANTI STARÝCH POŘÁDKŮ SE MOHOU ZBLÁZNIT.....zcela správně slečno Vaše generace už nemá naději na normální život jak se o něm píše už jen v knihách....takže mladým zbývá- bud ́ boj o své životy ,nebo pláč v koutku a strach........????????????????????????
no MLÁDÍ VPŘED.....ovšem je v mladých ta vnitřní síla?????

Autor lamar.c, 07.03.2020
Přečteno 287x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Rád bych napsal něco rozumného, ale nic mě nenapadá. Popravdě jsem čekal nějakou hádanici, ale přijde, že jsme spíš na podobné straně. I já jakožto mladší (než ty)jsem rád, když se středoškolák zeptá Klause ml. na něco, co nemůže zodpovědět rozumně. A upřímně vlastně to taky nějak nedokážu chápat, co se vlastně děje... Protože je to celé psychologicko sociologicko složité.

08.03.2020 20:24:28 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel