Anotace: Hledám Tě... Nevím, dneska už bych to tak nenapsal...vždyť se už sám chovám stejně...proč?
Netuším, zda Tě to uklidní, ale rovněž spadám do skupiny, která píše jako první, a rovněž se pokaždé ptám, jestli neobtěžuji a jestli mě ti lidé už nemají plné zuby... Doufám, že ne... A co se týče mluvení z očí do očí, je to vždycky lepší, ale hůř se začíná...
22.06.2007 21:12:00 | Cristinne
Ahoj Skajo! Dík za super uvahu...uz te mam sama v seznamu, takze doufam, ze si pokecame....treba i o te technologii :-)
02.05.2007 10:34:00 | Megs
je to pěkně napsaný.Já mám uplně stejný problém vždy se musím ozvat skoro všem první protože jenak dělají že mě nevidí.A když napíšu třeba ,,ahoj" tak ještě ne každý se uráčí odpovědět.Sem vždy ráda když mi přibude někdo do kontaktů ale už v ten moment se sama sebe ptám jestli mi někdy napíše první a nebo to bude zase na mě.Jinak je ta úvaha super.
13.04.2007 18:20:00 | Terysekkk
Dobrá úvaha. Já mám úplně samý problém. Nikdy mi nikdo nenapíše sám první a já se nerada ozývám, protože mám pocit, že se semnou třeba daný člověk bavit nechce. Také se mi teď dost často stává, že když odcházím od počítače, tudíž i icq, mám blbou náladu. S mojí kamarádkou se nehádáme když se vidíme, ale po icq. Děsně mě to štve, protože si myslím, že je to lepší z očí do očí. Je to složité.. Také mě už přestává bavit odpovídat lidem na dotazy "Jak se máš" "Co jinak" "Co děláš".. Když si chci s někým popovídat, většinou mám předem jasno, o čem se chci bavit, co potřebuji sdělit.. Ale když se mě někdo zeptá "co jinak" nevím na co přesně se ptá a co mu mám odepsat..
Je to hodně domotané, snad mé myšlenky pochopíš..také nevím jestli si někde neprotiřečím..snad ne.
Každopádně věz, že minimálně jeden člověk má stejné pocity a názory vzhledem k icq jako ty..
25.03.2007 11:31:00 | Gabika