Anotace: Jste žena? Znáte své cykly? Jste muž? Orientujete se v cykličnosti své ženy? ;)
Nedej bože, aby bylo něco jednoduché. :-) Dobrá úvaha. Ale víc to jako muž nechci komentovat. A tak je to u většiny mužů i s pochopením tématu cykly žen. Chápou jen první dvě fáze. Prostě zažívat "jaro, léto, podzim, zima" tolikrát v roce, je nad jejich chápání. (jen vtip) :-)
20.04.2020 14:05:09 | Lighter
Děkuji za komentář. Můj přítel by s Vámi souhlasil :D. Už se orientuje, ale dává mu to někdy zabrat ;). Krásný den přeji..
21.04.2020 09:13:26 | le-na
A orientujete se i vy v mužských náladových "hormonálních (ne)cyklech", které jsou ještě složitější? Nebo používáte tradiční lidovou na vše použitelnou taktiku "nakrmte tu bestii" a bude klid? :-D
22.04.2020 11:29:31 | Lighter
Orientuji se v cyklech svého přítele... Nevím, jestli to má každý chlap stejně nebo podobně :D
23.04.2020 10:18:15 | le-na
Chápu tvůj pocit a chuť se vyjádřit. Jsem také zajisté žena, jen odjakživa nesnáším návody a to doslova. Vím, že dnes se spousty žen cítí být nevyslyšeny a že cítí potřebu dát najevo, jak to máme těžké. To je příroda a muž má zase své. Tak už je to danné a pokud by měl jeden více a neustále přemýšlet, zda dnes je TA pravá chvíle ...udělat to a to..tady jsou rady přímo na tělo. Aby si to muž spojil se svými aktivitami, se svým rozpoložením, popř. I s ostatními důležitými pracovními povinnóstmu obou...to je věda.
K ničemu by nikdy nedošlo.
Je to jednostranné a to do vztahu..nepatří.
I pohled na muže je třeba brát.
Vždy budou víc citlivý a vnímavý jedinci a méně, ať se jedná o muže..tak i ženy takové jsou.
To je základ všeho: chtít souznít, chtít komunikovat, snažit se o vzájemné.
Ta cyklická žena..."jistě ", dobré vědět, ale neopirat se o to, jako o HLAVNÍ. Hlavní je láska a chtění spolu vycházet, VZÁCNÝ se stanou .jeden pro druhého a pochopíte..obě strany, je nutné. ;-)
20.04.2020 08:13:34 | jenommarie
Děkuji za komentář. Určitě souhlasím... Já to mám tak, že v počátku mi návody pomáhají, když se cítím ztracená a pak si to dělám podle svého. Navíc každý to vnímá trochu jinak a i ty fáze jsou u každého různě dlouhé. Přesto musím říct, že když mi cyklická žena přišla do cesty, hodně věcí jsem pochopila a proto sdílím dál (rozhodně nechci, aby to vypadalo, že my, ženy, jsme nějaké chudinky, určitě souhlasím, že vztah je o pochopení obou stran)... My s přítelem třeba už víme, že v premenstruační fázi nemá cenu se mnou cokoliv řešit a tato informace mu v podstatě stačí :D. Mějte krásný den ;)
21.04.2020 09:19:17 | le-na
Jestli to vašemu vztahu pomáhá, tak je to dobře. Já si myslím, že mnohé je o instinktu a komunikaci a není potřeba kolikrát i moc do důsledku vše řešit, vzájemná tolerance a respekt, to je vše.
A myslím si, že zajisté i muži přichází svými "fázemi".
Pak je tu i problém = dnešní nastavení pracovní a společenská
..mnoho toho, co je třeba vnímat
a chápat a doma by měl být pocit odpočinku od "těch" právě nesnadných kolem
...s kterými se člověk během dne musí vypořádávat.
Najít pak partnera, který chápe a mají vzájemný pocit radosti z blízkosti a i chvilek, je dar
..ještě si to vse zbytečně ztěžovat, ale samozřejmě je to každého páru..a na každém, jaké mají potřeby
= co pomáhá a každý prochází i různými obdobím. Také přeji pěkný den a děkuji za písmenka. ;-)
21.04.2020 16:13:40 | jenommarie
A nás, slabší mužské jedince, neustále frustrované sháněním tollarů pro své miláčky, nás se žádná na fázi neptá! Do roztrhaných chatrných tělesných schránek pak zavěje vítr a odvane do nehostinných pouští zapomnění...
20.04.2020 07:25:10 | Lesan
Ale kdepak ;). Jde samozřejmě o pochopení obou stran. A tam kde je láska, to pochopení nastává přirozeně... Má to být spíš inspirace, než dogma :). Můj přítel například ví, že v premenstruační fázi je zbytečný se mnou cokoliv řešit a tato informace mu stačí... Mějte krásný den a přeji přítelkyni, která se ptát bude ;)
21.04.2020 09:22:17 | le-na