Anotace: ---
"Nechci být zbytečným optimistou, přestože si zachovávám naději"
- jsi Ty a to tě dělá tak skvělou. Naděje, že bude líp, naděje, že je možné věci zlepšit, naděje, že se vzbudím a konečně pochopím některá "Proč" a tak dále a tak dále. A tak dále piš!! :-)
15.06.2007 12:45:00 | Rybí_kost
Co dodat. Vše je řečeno v předchozích komentářích. Jen se opět skláním před Tvou moudrostí - já jsem o dvacet let pomalejší. Za chvíli z Tebe začnu být zoufalá. Bohužel nikoli "rádoby" nýbrž fakt - už teď mám mindrák velikosti Národního divadla!!!
Tak jen piš dál a dál, ať mohu číst a číst, pak se zvednu (a pustím si "bednu" - to tak, abych zblbla ještě víc!), ne, pak se zvednu a plná dojmů půjdu sladce snít do peří. :))
15.04.2007 22:44:00 | Judita
tohle ma strasnou hloubku!..je v tom plnu porozumeni..
tohle by si meli precist vsichni ti, co odsuzuji druhe/vetsinou bez vetsiho zkoumani/
tohle je fakt neco krasnyho..
vim ze to asi nechces slyset..-ale ses fakt ciliva dusicka:-)
15.04.2007 14:57:00 | Adrianne Nesser
Niccolo Machiavelli byl velký spisovatel a státník,
synonymem pro vychytralost a cynismus, manipulaci
s lidmi a p. Jeho nejznámější výrok - účel světí
prostředky. A taková Ty nejsi! Ty jsi křehká, poetická
duše...
14.04.2007 16:39:00 | Bíša
Je to dobrá a poučná úvaha.Překvapilo mě,že to dovedeš tak do důsledků rozvést.Jako bys už byla stará moudrá želva/rádoby vtip/.Vážně,dost jsem si z toho vzala.I když se vztekám nejvíc na sebe.Jiné spíše chápu.A vždy se snažím vidět i z jejich pohledu.Jsem ráda,že jsem sem zašla.
28.03.2007 16:51:00 | s.e.n
...zloba...je obtížné naplňovat všechny velké a dobré věci...milovat toho, kdo nás nenávidí, je bezbochyby nejtěžší ze všeho...zákon lásky, však vždy pomůže více, než zákon destrukce...čím více člověk naplňuje zákon lásky, tím má větší radost, klid a smysl pro tajemství přírody...
Díky za takovou úvahu,je vidět,že svět má naději v mladé generaci...
17.03.2007 22:55:00 | Lota
Obdivuji Tě za to, že si takovéto věci dokážeš uvědomit. Nerad myšlenky a cit provnávám s věkem, ale teď musím, promiň. Já jsem na to, co zde píšeš přišel mnohem později. A učím se je hlavně nyní ve vztahu se svojí partnerkou.
Přál bych Ti, aby se Ti vše, o čem jsi v textu psala, splnilo a byla jsi v tom šťastná. A dostávala to samé od druhých. M
15.03.2007 20:44:00 | Gregy
Vždycky mě nesmírně udiví, že v dnešní společnosti jsou lidé, pro které slova jako láska, mír, pokoj, pravda nebo odpuštění nejsou slova. Že je to něco víc. Že tito lidé, jako jsi třeba i ty, se snaží tyto věci pochopit. To je krásné.
Ježíš říká:"Nejprve vyjmi břevno z vlastního oka, abys viděl třísku v oku svého bližního."
Myslím, že to vystihuje vše. Láska a odpuštění patří k nejvyšším hodnotám života. Tak ti přeji, ať vždy dokážeš milovat a odpouštět. Jen tak je život krásný a plný dobrodružství.
S požehnáním
14.03.2007 21:33:00 | Hippy