Dopis

Dopis

Anotace: Tohle jsem dostala od kamarádky... V ten samý den, kdy to odeslala, se také rozhodla odejít... Už tady není a mě moc chybí...

Smrt

Jednoho krásného dne jsem ho vzdala. Boj, který již po několik měsíců vedu. Boj, který jsem myslela, že nikdy nenastane, že jej nikdy nebudu muset vést.
Myslela jsem si, že mám šanci vyhrát. Ale to byla pouze má domněnka. Teď již vím, že od začátku jsem ho měla prohraný. Byl nesmyslný a vysilující.
Cítím se tak slabá. Cítím samotu… Prázdnotu ve své duši… Ta nicota pohlcuje každou sekundu víc a víc z mé mysli, z mé duše.
Snad již přichází, vítám jí. Doufám, že přijde brzy. I s bolestí je vítána. Nemůžu odejít do země stínů sama. Nemohu si ji přivodit. Nejsem natolik silná, nebo slabá, abych si svůj život vzala sama. To nedokážu.

Jsem zatím zdravá, ale uvnitř nikoliv. Má mysl je nemocná, má duše je chorá. Přeji si smrt, přeji si zemřít. Nikdo neví, jak moc po ní toužím. Nikdo neví, že tady už nechci být. Nikdo také neví, že nejsem schopná se zabít.
Pomoz mi… Pomozte mi… Prosím… Chci odejít… Chci jít pryč… Prosím… Nepatřím sem…
Ta samota je tíživá… Ničivá… Nepatřím nikam… Nepatřím… Nechci už žít…

Snad…
Naděje umírá poslední… A ta má? Ta už leží na smrtelné posteli. Zbývá jí už jen pár dní… Pár hodin… Pár minut… Zbývá už jen chvilka…

Rezignovala jsem… Vzdala jsem se sama v sobě. Boj, který jsem v duši, v sobě vedla, jsem vzdala. Jenže nevím, mezi čím ten boj probíhal. Nevím, kdo bojoval…

To ticho je tak krásné, tak uklidňující… Mé uši naslouchají, užívají si ho. Je tak lahodné… Poslouchám a sním své sny, které se neplní… Nesplní… Proč? Netuším… Ale je to smutné, protože některé jsou tak nenáročné? Asi tak by se to dalo vyjádřit… Jsou tak nenáročné…
Autor Andýsek, 14.03.2007
Přečteno 470x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Hladim Te ... je to smutne..

10.10.2007 23:38:00 | carodejka

je to moc smutné.... prožívám něco podobného a chápu jak se cítíš...

11.09.2007 16:23:00 | strazny_andel

vážně vážně cítím jaký to asi musí být. je to smutné

23.08.2007 23:50:00 | ryann

Rozumím ti a chápu tě,jsem na tom tak nějak podobně...:(

27.03.2007 21:22:00 | andělík

Tak to je opravdu lítostihodné. :'(

15.03.2007 17:13:00 | SWEET13

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí