S generálama mám pikantní historku. V parným létě ´74 nějakej štábní idiot vymyslel, jak to imperialistům ukáže. Do vystěhovanýho hangáru /P-Kbely/ nechal navézt Volchov75 /klacky 11m-PVOS/ + další techniku. Fofrem natírali rezavý vrata, v neskutečným vedru natahovali nový asfalt a ihned stříkali studenou vodou. Další blbárnu nebudu popisovat. Přijel Dzúr s gen.suitou, všechno se točilo, rakety sestykovaný, jen to odpálit.
Pro nás to bylo dobrý, asi omylem nás pustili do vojenský kantýny. V životě jsem neviděl /tehdy/ tolik kvalitního zboží. A tak se klucí prostě přežrali. I já.
Od tý doby vím, že vrata hangáru bych už nechtěl nikdy za trest natírat.
10.03.2022 10:36:05 | Lesan-2
Myslím, že v armádě se změnila orientace na západ. To je správné.
Korupce u jejich zakázek bude neuvěřitelná.
Zrušením branné povinnosti si moc nepomohly.
O letadlech a vedení letectva naprostými diletanty jsem slyšel přednášku od jejich vrchního velitele, který z těchto důvodů armádu opustil.
Sám jsem byl na vojně ve Vtelně u Mostu.
Při poplachu nevyjelo 2/3 vozidel, které velitelé nechaly zaparkovat do jedné řady čnějícímy výfuky pod konec střechy což vedlo k zakorodování motorů.
Moc zábavná historka.
Taky jsme otáčeli kola uložených náklaďáků vždy po čtvrt roce za pomoci zvedáku vždy o čtvrt otáčky. Kola na sobě měla nakreslená značky 1,2,3,4 značící čtvrtletí v roce.
Jinak jsem byl dobře zaučeným metařem roty, pomocník v kuchyni a dozorčí roty.
Taky jsem viděl neviditelné bunkry atd...
10.03.2022 11:29:20 | umělec2