Anotace: No tak ani nevím kam to zařadit. Je to moje charakteristika, tak snad se nezděsíte, co jsem to za člověka.. =)
Ahoj nejsi náhodou narozená v blížencích já ano a věř že mám stejné pocity,blíženci jsou rozdvojená osobnost jeden chce to druhý ono,taky věci nedotáhnu do konce.fakt krásná úvaha.
18.06.2007 10:36:00 | Aluna
Ahoj Gábinko,
tak po nemoci už zase zdráv(?), spokojen (mňo) a vždycky vesel (+/-) probíhám staré známé...
Předně velké díky za kompliment, takovou pochvalu jsem ještě jaktěživ nedostal... :-O Jsi velmi milá!! Sice mám pochybnosti o tom, zda si to zasloužím až tak, každopádně jsem poctěn a potěšen!! Ještě jednou díky!
:-)
Tohle je hezky napsaný autoportrét.
Co máš proti svýmu nosu? Mě přijde OK!
Těší mě, že tě nepohltila šílená doba se zvráceným kultem anorektiček!! Tahle prdlá doba by vůbec stála za samostatnou úvahu, to tady nebudu rozvádět.
Boky, zadek ... že na tom nezáleží už jsi poznala, navíc později poznáš, že normální chlapi chtějí "ženské tvary" a ne "žehlící prkna" nebo "kožený chřestítka"!!
A musí být za co chytit, to taky poznáš až později...
:-))
Jinak co se týče povahy, blíženec jako vyšitej! :-) Je tam všechno a ještě pátý přes devátý, sem tam si něco odporuje, ... :-))
Extrovert neskrývá své city, právě naopak. Myslím, že jsi skutečně spíš extrovert, to, že se dokážeš usmívat na cizí lidi i když ti je vnitřně třeba zle, sice není typický znak extrovertů, ale nikdo se nepohybuje přesně na osách toho diagramu... A navíc to může být rovněž věc taktu, diplomacie nebo taktiky...
Přetvářka x upřímnost, hm, to jsou složitý věci o kterých by se dalo psát a diskutovat..., já osobně si myslím, a mám to potvrzené, že o upřímnost nikdo nějak extra nestojí! A ani se s ní daleko nedojde...
Upřímnost se musí dávkovat a opatrnost nikdy není na škodu. Je to samozřejmě věc názoru, ale mám dost zkušeností a argumentů, podporujících tuto teorii. Přetvářka je pejorativní pojem a myslí se tím skrývání svých skutečných úmyslů, cílů či názorů za "nečistým účelem". Ale to, že každýmu hned rovnou do xichtu nevykřičím svůj názor ještě není přetvářka a už vůbec to není špatně. Ale jak jsem řekl (napsal) to je na delší povídání. :-)
Klasický příklad předchozího - nesnášíš kritiku, jak to jde dohromady s upřímností? jaký je rozdíl mezi kritikou a dobře míněnou radou? Snad v tom, jakým způsobem se podá.
A proto, když jsme u toho, doufám, milá Gábinko, že toto moje slohové cvičení nevezmeš jako kritiku!! :-)) Rád bych, kdybys mi zachovala přízeň! :-)
Stejně už pomalu končím, sice by ještě bylo o čem psát, ale kdo to pak má číst, že? :-) A taky kdo je na to zvědavej?!
Takže na závěr, jsi skutečně složitá a jedinečná, nadto ještě šikovná, milá, .... a to bezva!! :-) Bo vovovo votom to je! :-))
PS: Musím říct, že jsi mi ze všech blíženců co znám nejsympatičtější!
:-))
04.04.2007 10:13:00 | La Suneteto
No, na tom, co řekl Siorak, o tom začátku románu, něco bude!! Siorak je moudrý člověk, o pár let později už to půjde stěží, jestli vůbec...
Nechceš něco v tomhle smyslu zkusit? Minimálně s tím pak, jako s polotovarem, můžeš třeba někdy později ještě pracovat!
:-)
04.04.2007 09:03:00 | La Suneteto