Námĕstí 28. Října. Šedivá brnĕnská chmura ve tvářích spolucestujících. Prostor utříbit si myšlenky, odstřihnout některé konstrukty, zatavit představy. Technický progres. Letos úrodný rok. Snaha pokračovat. Jde mi o nalezení tématu pro další zvukové dobrodružství. Těch jedenáct podkresů v souboru after W. Jejich mixy pro vklady hlasovým tomf.
Ranní perokresba digitálních záznamů myšlenek na trase žabiny-maliňák je tu tam, jedna zastávka z cejlu mĕ nespasí pro vtĕlení pocitu. ,Přesedám, ukládám, edituji, pokračuji.' pomyslím si plouživĕ. Echo atraktivní tváře erbovní brunety s červenou rtĕnkou, snĕdým kabátkem a blyštivĕ černými střevíčky. To zase objektifikuji touhu. Hledám téma, námĕt, pokračování projektu.
O čem bude mezi tím či oním? O obsesi? Prázdnotĕ bez cíle a focusování na tvorbu? O bezeslovných vlnkách stop vzdechů a přání? Absenci skutečného snu bez vĕdomí sebe sama? Spíš o přibližování se hudbĕ. O tom jak mĕ přenáší do prostor časoprostoru stranou strastem. Vrací mĕ to na začátek. Blížím se na mendlák.
- Pro El fldm napálit předplatné pro sto stop na splice a kratší hvozd ep a textů o podzimním blues. Pro sci poematicu se blížit vyjádření poslední studiové jam session-kondenzák-efektor-zvukovka-pluginy-stereo (viz technický zápisník). Vrstvit další smyčce, distorzivní čela, dynamické cinematické voice overy a hlasy. Ty své vtisknout do playlistu stop, stříhat, vrstvit, chopovat, měnit v čase. Kreativnĕ editovat až k bodu katarze. Obsese. Přemýšlet o přístupu k vokodéru ve studiu a práci s ním. Nebát se dál experimentovat. Jít si pro radu. Učit se a dělat chyby jako součást kreativního procesu.