Jsem jenom malá myš...
Anotace: Něco o mně... jako takové.
Jsem jen malá myš, která otvírá pro druhé své srdce. Trošku folková, sem tam metalová, hippiesácká i upjatá. Chci dát ostatním ze sebe, co nejlepšího mám, a mám jednu „špatnou“ vlastnost – všechno beru přes srdce; proto jsem zranitelnější než všichni ostatní, i když to na mně není na první pohled vidět.
Taky je pravda, že se z myši umím metamorfovat v krysu. To už záleží na tom, klik stehů mám na svém zbrázděném srdci, na situaci a citech.
Miluji své přátele a chci s nimi být co nejvíc, protože pro mě mnoho znamenají, dokonce i více, než mé samotné bytí. Zemřela bych pro ně, jako pro své rodiče. Nevěřím v existenci času, podle mě je vše dáno obměnou věcí. Zato věřím v Boha a v pravé přátelství.
Mé snahy bývají nezištné, snaha je mé životní poslání stejně jako Láska.
Mí roveři a kolegové z divadla mají mé srdce, jako hudba, divadlo, film a práce s lidmi.
Říkají mi různě – Myši, Mončíku, Agu, Kryso, hlodavče, Sáro... to jsou ty hezké názvy.
Líbí se mi v Říčanech, protože tam bydlí Vojtík, mám ráda Brno, protože se v něm moc hezky tráví volný čas. Mám ráda svůj domov, lidi v něm a s otevřeností přijímám svůj životní úděl.
Chci být anděl strážný i ta, která může vztáhnout ruku pro pomoc druhých, chci být ta, kterou v kolektivu nelze přehlédnout a zároveň je neviditelná.
Nesnáším a miluji samotu, přicházím a zase odcházím, dávám i beru, pomáhám i ničím. Jsem to já, ta malá uhlodaná myš, která si pod postelí dělá svůj pelíšek v krabici starých fotografií za znění tónů malebných písní a úryvků básní.
Čekám - na den, kdy se na mě Bůh usměje a zavolá: „Myšičko, buď teď šťastná ty, jsi na řadě.“ – Na drahý okamžik, až budu samostatná a přeci nezkušená. Čekám na den, kdy se ke mně přihrnou všichni mí praví přátelé a zaráz mě obejmou. A až tento den přijde, pak můj životní úděl bude dokonán...
Nepoznám lásku druhých, pokud není okatá a i když je, jsem jako slepá v davu vidoucích. Dávám si pozor na své rty, protože nepatří každému. Ten, kdo to ví, to umí patřičně ocenit. A kdo ne, o nic nepřichází.
Když je třeba, umím se vejít do krabičky od sirek, protože jsem malá. Malá v srdci všech...
Komentáře (4)
Komentujících (4)