Z deníku ženy.

Z deníku ženy.

Anotace: F...

Už se mi to dlouho nestalo. 

Už se mi to dlouho nestalo a teď to přišlo. A já cítím průser. Cítím, že to bude průser, protože to průser vždycky je. 

Cítím chvění po celým těle, tlak na hrudi jako by se mi chtělo začít řvát, vibrace v žaludku. Slzy jakoby těsně na krajíčku. A vzrušení. A sny. Sny o člověku, kterýho jsem poznala před pár dny a strávila s ním jen těch pár dní na stejným ubytku, na stejným projektu. Přitom jsme spolu ani nepracovali, takže jsme se vídali jen odpoledne po směně. Neproběhly žádný dlouhý konverzace. Jen jsme po večerech seděli v kroužku lidí a bavili se všichni dohromady. 

Jeho osobnost mě ale zaujala. To, co vyzařuje. Zranitelnej krásnej chlap, se sklony k závislostem, zapálenej do svý práce. Výbušná kombinace. Špinavě blond nezkrotný kudrdliny. Takovýhle prstýnky jsem u nikoho ještě neviděla. Nosí je v drdůlku. Vysokej, štíhlej. Ne nějak namakanej (to už by bylo hodně nespravedlivý a neodolatelný). Jeho modrý oči jsou neustále trochu vytřeštěný, trochu jakoby s náběhem na slzy. Je to introvert, co musí v ústraní dobíjet svoje sociální baterky a při tom kouřit jednu cigaretu za druhou a prokládat je vapkou a pivama. Hlubokej hlas. Sakra. Drobný uši, špičatej nosík a krásný zuby. Proč?! Krásný ruce. Miluju mužský ruce. Hraje na baskytaru. Dá se s ním bavit. Nemachruje a nechová se nemístně. Normální kluk. Nebo spíš chlap. Muž.

Působil na mě nejdřív o dost mladší. Pak jsme ale zjistili, že je štír. A že je vlastně narozenej ve stejnej den, jako já. Jen o rok později. Soulmate. Dobrodruh. Praktickej kluk. Kliďas. Sympoš. Je zadanej. Líbí se mi. Zdálo se mi o něm. Sakra. Já jsem taky zadaná.

V noci mi z vlasů vyplítal bodláčí. Tahalo to. A já jen tajně chtěla, aby tahal víc... Když jsme si předávali láhev, dotek jeho prstů byl pro mě rozptylující. Elektrizující. Příjemnej. Normální. 

Je zadanej.

A mladší.

Já jsem zadaná.

Jsem husa.

Jsem člověk.

Jsem žena. Někdy je to matoucí.

Dlouho jsem tenhle pocit neměla. Nemělo by se mi to stávat. Už ne.

Vždycky je z toho průser.

Vždycky.

Autor Týna, 25.08.2024
Přečteno 64x
Tipy 10
Poslední tipující: jort1, Kubíno, Vivien, Ž.l.u.ť.á.k., cappuccinogirl, CoT, mkinka
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Skvělé čtení! A povětšinou se na ty "průsery" vzpomíná až s živočišnou závislostí ve stylu "chci to zas" ..
Tomuhle psaní skutečně věřím, dýchá z něho autentičnost*

25.08.2024 21:22:27 | Vivien

líbí

Děkuju! Jsem ráda, že to působí tak, jak má. I když bych byla radši, kdybych tohle napsat nemusela. Na průsery už jsem stará:D

25.08.2024 21:49:28 | Týna

líbí

Mám ráda styl deníkovej styl.
Už tolikrát jsem něco takovýho chtěla začít, ale vždycky od toho uteču. Píšeš čtivě, četlo se moc fajn.

25.08.2024 13:25:24 | cappuccinogirl

líbí

Neutíkej! ;)
A děkuji :-*

25.08.2024 21:48:21 | Týna

líbí

Zdarrr, to jsem netušil, že tady ještě funguješ :D

25.08.2024 11:54:29 | CoT

líbí

Ahoj, no, málo, ale někdy je to potřeba:D

25.08.2024 21:47:16 | Týna

líbí

Upřímné a čtivé.

25.08.2024 10:27:51 | mkinka

líbí

Děkuji:)
Upřímnost se ne vždycky vyplácí... Ale co už:)

25.08.2024 10:31:37 | Týna

líbí

Ano a objímám.

25.08.2024 10:40:18 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí