Anotace: Spousta dětí nepřijde v den vysvědčení domů a radši volí život na ulici nebo žádný, než by svůj kolaps přiznali perfekcionistickým rodičům, pro které jsou známky jejich dětí důležitější než dítě samotné, alespoň se tak tváří. Prosím o komentáře
Nic si z toho zase až tak nedělej, když nejde o život, tak jde o h.... .
Prostě si ten ročník zopákni, pokud se na to ještě cítíš a jeto:-).
Jo, a trochu se to tentokráte více uč, jinak to asi nepůjde:-)
No a pak možná, že taky jednou potkáš skvělou ženu, která byla vždy premiantka a Ty propadlík, a pak se tomu budete společně smát až do smrti, jako já a moje zlatá ženská premiantka:-)
27.02.2012 10:09:44 | Jeněcovevzduchukrásného
Já mám známky vždy v pohodě, ale mám spolužačku, jejíž oba rodiče vystudovali MFFUK a jí to nebaví, ne, že by propadala, dokonce má snad dvojky, ale je zoufalá, protože je jediná z rodiny, komu nejde matematika a fyzika, takže je vlastně takový "vyvrhel".
Mám kamaráda, který se hodně špatně učí, ale jeho rodiče se na něj nezlobí, snaží se to řešit a berou to tak, že jejich syn sice nebude žádný vědec, ale jim že k životu stačí, aby to byl spořádaný člověk. Myslím, že tak by to mělo být. Je samozřejmé, že by mělo být v zájmu rodičů, aby se jejich děti učili co nejlépe, protože pak budou moct dostat i lepší zaměstnání, ale komu není z hůry dáno, v apatice nekoupí a nemůžou být všichni geniální.
13.08.2009 08:25:00 | Zelená okurka
Ahoj!
Já své známky měla v pořádku, ale brácha ne a ty vždycky dostal za čtyři, ale mně to dneska nevadí!
Letos maturuje a zítra zace já, takže neboj rodiče jsou všelijací, ale já mám ty vůbec nejlepší na celém širém světě, neboj, oni ti neublíží!
03.09.2007 11:38:00 |
Výborné. Velice originálně zvolený námět i styl. Jedná se o velice aktuální téma pro mnoho studentů i žáků.
11.04.2007 17:17:00 | Peter Peace
Velmi velmi dobrý, trochu mi to připomíná mou povídku Čas odejít...100
28.02.2006 22:01:00 | Infinitus
Konec je super.Problémy se známkami znám, osobně jsem opakoval co opakovat šlo.Opakování je matka moudrosti se teda říká.
14.12.2005 09:00:00 | umělec2