Anotace: taková mini úvaha o životě!:))))
Kašli na chyby, i když to někdy kazí, hlavní je ta úvaha samotná... v podstatě máš pravdu... všechno je to jenom "blbost", protože ji nedokážeme pochopit a neumíme si hodně věcí představit... ale záleží na úhlu pohledu... bereš to moc globálně... představy o vesmíru, životě a o smrti... já to spíš beru subjektivně... teď žiju a má to svůj účel, musí to mít svůj účel, tak se snažím žít co nejlépe a zároveň abych si život užil... a až přijde smrt... ??... no tak přijde... co já s tím... ??.. nic neudělám.. třeba pak něco je a po smrti se zase budu snažit existovat jak nejlépe dovedu... je to hodně diskutabilní... pěkná úvaha... člověka to nutí k zamyšlení...
09.08.2007 23:10:00 | Miro Sparkus
ano, máš pravdu. každý má na věci různý názor:)jinak, mně pravopis problémy nedělá, tady se ti omlouvám, někdy když píšu, tak se více soustředím na děj a ne na chyby..měj se hezky a díky
18.06.2007 16:47:00 | Barbie_Incident
Zajímavá úvaha... s některýma myšlenkama sice nesouhlasim, ale každý má svůj názor ;D) ale jednu věc ti vytknou musim, co to slovíčko schrnout? XD nemůžu o sobě bohužel tvrdit, že pravopis ovládám dokonale, ale co je moc to je příliš... ale jinak je to docela pěkný :D)
18.06.2007 16:03:00 | Duše zmítaná bouří reality
díky. nevěděla jsem jak to nazvat, protože jsem ani netuzšila, jak se k tomu budou stavět ostatní lidi. pro mě to blbost není, jen to jako blbost působí!:)
11.06.2007 18:23:00 | Barbie_Incident
Díky Týnko za komentář!:))NJn, ale stejně bych chtěla, aby dostala odpovědi na mé otázky:proč!:D:D:D
16.05.2007 13:40:00 | Barbie_Incident
a až jednou přijdem na důvod proč tady sme tak snad pochopíme proč to tak je, proč se učíme a snad nám to pak nebude připadat blbost njn ale to je daleko dál se budem snažit pochopit nepochopitelné a až se to stane co pak bude uděl?? pořád jak v kolotoči snad proto nás věky věků bolí hlava z toho nekonečného kolotoče:)
15.05.2007 21:59:00 | Kirsten