Sportovní disciplína mé fantazie
Anotace: Fantazii se meze nekladou, jak říká naše učitelka češtiny...
Moje sportovní disciplína by byla nejspíš bungee - jumping. I když to je adrenalinový sport, ale ke sportu to přece patří.
Bungee - jumping bych si chtěl někdy vyzkoušet, ale asi se mi to nikdy nesplní. Ale i tak o tom můžu snít. V mých nejdivočejších snech se mi zdává, jak skáču z mostu, který je vysoký asi 250 metrů, a pod ním teče řeka a od pádu do řeky mě dělí jen nějaký kus gumy a mám ji přivázanou za nohy. Když skočíte z mostu, tak nějakou chvíli padáte a ten kus gumy, co máte přivázaný za nohy, se pomalu natahuje, brzdí váš pád do řeky, až se úplně zastavíte a zase letíte zpět do vzduchu.
Ale také jsou zde obavy: „Co kdyby se ta guma přetrhla?“ nebo „Co kdyby byla ta guma moc dlouhá a rozbije se mi o zem hlava?“ Proto také většina lidí by bungee - jumping nezkusila. Když nad tím tak přemýšlím, tak ho asi začnu odsuzovat taky... Ani já se to nikdy neodvážím.
Jak to tak vypadá. Tak si radši skočím z letedla s padákem, ale zase tady je ta otázka „Co když se mi neotevře padák?“ Pak bych padal volným pádem k zemi a byla by jen malá šance, že přežiji, i když někdo dokázal skočit bez padáku z 1000 metů a přežil ( bohužel si teď nevybavím jméno ). Jak to tak vypadá, tak žádný adrenalinový sport nejspíš nevyzkouším, protože jsou všechny nebezpečné, ale od toho se těmto sportům říká adrenalinové.
Komentáře (0)