Anotace: ....ani čistá voda,střecha nad hlavou,knížka v knihovně,úsměv dítěte nebo návštěva přátel.....
Bereme li mnohé v našem životě jako samozřejmost,ochuzujeme se
o možnost prožívat pocit vděčnosti,který nás učí žít více v přítomnosti.
vteřina za vteřinou je zázrak... samozřejmost vytvořili lidé, bohužel...:-)
26.09.2015 02:28:38 | zelená víla
....Ahoj Vílko zelená,jsem ráda,že si zasejc nakoukla,ráda Tě tu vidím....
.....Ji./úsměv/
26.09.2015 20:07:31 | jitoush
....děkuji všem za komenty.....jen jsem chtěla říci,že jsem to mínila
především v osobní rovině než v nějakém společenském měřítku.
Mám pocit,že když dokážeme prociťovat nesamozřejmost různých záležitostí,
tak tím vlastně posilujeme radost ze života,dokážeme si více užít jak těch
"větších věcí",tak i maličkostí....dokážeme vypustit z úst to jéééééé,
to přece tak posiluje.....pořád dostáváme tolik darů a dárečků,no není
to skvělé......Takže díkec za pochopení....Ji./úsměv/
24.09.2015 21:15:39 | jitoush
Že nic není samozřejmé, zjistíme nejčastěji, když o něco "samozřejmého" přijdeme... ;-) Myslím, že člověk je tak bohužel založen, nicméně je dobré si tu nesamozřejmost čehokoli připomínat - je to myslím jeden z případů oněch veledůležitých cest, i když jejich cíl bývá svým způsobem nedosažitelný. Takže díky za dobrou připomínku :-)
24.09.2015 17:51:29 | Amonasr
Ano, kdo tento pocit zná, přeje jej také druhým. Řadí jej mezi ty k nezaplacení...Děkuji, Jituško...úsměv.z.
23.09.2015 23:03:28 | zdenka
...to prokleté "chtít víc" nám zkazilo morálku..;-))) ale jinak opravdu nic není samozřejmé...
23.09.2015 21:27:52 | bogen
Já bych neřekla, že je to o "nechtít víc".
Mimochodem proč prokleté? Nechtít víc, jsme ještě v jeskyních. "Chtít" je podle mě i chtít poznat, umět, dokázat,...
23.09.2015 21:33:39 | A42
...já to myslel spíš jako všeho moc škodí, i toho chtít víc...pak si pro nás "obyčejných" věcí nevážíme...;-)
23.09.2015 21:45:08 | bogen
když neberu nebe nad hlavou jako samozřejmost a jsem potěšenej jeho neustálýma
proměnama..až mám někdy blízko k pocitu štěstí-asi jako slimák, a ani nemusí bejt duhovej s tyrkysovou skorodušičkou, jen když se dokáže zaradovat z novýho růstu salátků..a leččehos i jinýho ve vesmíru zahrad svýho pidiživota..:-..ještě než ho někdo rozřeže..prosolí...spálí,či utopí v nějakym sajrajtu...:-))
23.09.2015 20:52:19 | Frr