Anotace: ...více než něco za něco....
"Když dáváš,jako bys přijímal.Když přijímáš,jako bys dával."
......To pokud je v dávání ukryta bezpodmínečnost,která vše umocňuje
a v přijímání zase vděčnost,která nezavazuje.
Je to skrytá výměna ,která probouzí nelíčenou radost toho,kdo daruje
a zároveň obdarovaného,i kdyby to měla být "jen"prostá výměna úsměvu
dvou neznámých lidí na ulici.......
......přej a bude Ti přáno.
"Když dáváš,jako bys přijímal.Když přijímáš,jako bys dával."
Vnímám to zřejmě podobně. Je-li někdo, může to být klidně i cizí člověk, tak tím, že vnímám jeho existenci, již v tomto se mohu cítit být obdarovaná. Neboť v tu chvíli mě opouští byť pomyslná samota, a cítím se posílena sounáležitostí k lidskému rodu či uvědomění si Života, ať již je jakýkoliv... a opravdu stačí vzájemný úsměv pro vlídnost chvíle... :-)
12.07.2020 10:55:25 | Helen Zaurak
ano :)
09.07.2020 17:24:37 | Philogyny
...existují, i když zřídka, i lidé charizmaticky hlubokomyslní...a ti dávají aniž to tuší...nevědomě ovlivňují a šíří své "tajemno" kolem...je to jak kouzlo..;-) pár jsem jich v životě potkal...
07.07.2020 14:24:18 | Marten
Myslím, že taková zásada by ekonomicky zničila jakoukoli ekonomii, zvláště kapitalistickou. Opak "má dáti, dal", to by si účetní trhaly vlasy. :-)) Ale lidsky to tak má být...
07.07.2020 11:43:22 | Lighter
Jitouško plně souzním přej a bude TI přáno, funguje a úsměv určitě ano.
U něčeho se člověk musí umět povznést, ale nedržet zášť, přát jen to dobré.
Krásně jsi to napsala. ;-) *ST
07.07.2020 09:47:41 | jenommarie
bezpodmínečnost dvou Tááák vzrušující :o)
06.07.2020 22:29:31 | Crazymike