Moje sluníčko.

Moje sluníčko.

Anotace: složeno 13.9.2012.

Na společnou fotku se koukám
a v brzké setkání doufám.
Celý den si šeptám Tvoje jméno JANIČKO,
jsi moje láska,moje štěstí,moje sluníčko.
A nepřeháním ani maličko.
Můj poklade,moje JANIČKO.
Vím že na tu lásku nejsem sám,
a děkuji pánu Bohu,že Tě mám.
Autor Romeo3769, 14.09.2012
Přečteno 673x
Tipy 7
Poslední tipující: czokies, zaba.zuzla
ikonkaKomentáře (82)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

děs

05.10.2012 23:27:36 | Kropydlína Škopounová

líbí

Komentářů je zde dost.Už jednou jsem byl taktně upozorněn,že mám číst něco jiného,když se mi nelíbí tato tvorba.Snažím se číst všechno,nebo co nejvíc. Objektivně,bez emocí musím říct: tato báseň je velmi slabá.Co se týče poetiky nulová, strašné rýmy Janičko-sluníčko, sám-mám, koukám-doufám. Slabé. Jako sms slečně dobrá, nebo nějaký psaníčko snad, jako báseň rozhodně ne.Ne takto.

01.10.2012 14:20:42 | kočkopes

líbí

Díky za komentář a za názor.
Nepředstírám zde žádné umění.
Kdo se ho tu snaží najit,
tak ať k tomu píše co mu libo.
A nejsem tu ani za sběrače tipů.

01.10.2012 14:49:13 | Romeo3769

líbí

Je vás víc, co se zde pokouší najít báseň, jakoby jsi splýval s davem:)))

01.10.2012 14:23:31 | Lilien

líbí

nerad splývám s čímkoliv

01.10.2012 14:26:07 | kočkopes

líbí

ježiši. nám jako čtenářům, potažmo kritikům slouží ke cti se vyjádřit komentářem k básni, toť přece vše. nikdo tu nikoho nenutil nic psát, to už si jen hrají ega na kočku a na myš.

27.09.2012 15:28:37 | CCGREE

líbí

Díky za názor.

27.09.2012 19:56:42 | Romeo3769

líbí

Ó Romeo, Romeo ... a vsadím se s Tebou o kus papírku s tímto vyznáním, že tě ani ve snu nenapadlo, že bude mít takový ohlas :-))) Věř mi, že podobných vyznání či jiných pro mnohé "jednoduchých říkanek" jsem už napsala dost, třeba jako sms na dobré ráno či dobrou noc. A vždy je to moc hezký pocit, vědět, že to druhého potěší... K negativním komentářům ti napíši jediné: Nenech se otrávit ani odradit negativními komentáři, neboť i ty k tvorbě patří. Jakýkoliv komentář znamená, že tvé dílo někdo četl. A to je přece dobrá zpráva :-)))

27.09.2012 10:36:39 | zaba.zuzla

líbí

Žabko,pokud bych se vsadil o
papírek s vyznáním,na který bylo skutečně napsáno,
tak bych o něj jistě přišel.
Že bude takový OHLAS :-)) tak to by mě vážně nenapadlo.
Ale řekl bych,že ten OHLAS není ani tak
kvůli dílku jako takovém,
ale spíše kvůli komentářům.
Přesněji kvůli komentářům komentáře.
Každý má právo se vyjádřtit.
Nikomu ho tím neupírám.
Ti co chtěli tak učinili.
A otrávit jsem se nenechal.
Děkuji za pěkný komentář :-)

27.09.2012 19:56:01 | Romeo3769

líbí

Líbezná, procítěná :) ST

26.09.2012 22:06:15 | Hoshi

líbí

Děkuju.

26.09.2012 22:07:46 | Romeo3769

líbí

Vzhledem k počtu nových komentářů,
převážně kritických,bych měl asi zareagovat.
Tak prvně bych chtěl poděkovat těm,
kteří mě podpořili a i těm kteří přispěli
objektivní kritikou.
Těm,kterým objektivita unikla
a spíše jim šlo o zesměšnění
pomocí rádobyvtipných poznámek,
můžu jen napsat,že je to ubohost.
Kdo tak učinil,se jistě najde.
Nebudu vypisovat jmenovitě.
Nevím co je u komentářů horší.
Jestli vugarismus,nevhodné naražky
nebo povýšenost a arogance.
Myslím,že trochu slušnosti a taktu
by některým komentujícím rozhodně neuškodilo.
A pokud cílem některých komentářu bylo
zjistit,k jakému klanu se přiřadím
a v jaké budu škatulce(s kým budu sympatizovat)
tak k tomu jen napíšu,že jsem byl vždy sám sebou.
A i tady jsem sám za sebe.
A nechci na tom nic měnit.

26.09.2012 22:02:28 | Romeo3769

líbí

Všichni jsme tady sami za sebe, nejsi jediný. Přál bych ti, aby tě negativní komentáře v tvorbě posunuly o dost výš.

27.09.2012 08:25:27 | Aťan

líbí

Z básní i komentů autora je patrné, že chce být blíž nikoliv výš:)

27.09.2012 10:47:27 | Lilien

líbí

Aby ses neozvala :) psal jsem jemu.
U některých děvčat by s tímhle rozhodně blíž nebyl, spíš dál. I tady v komentech je to patrné. Mě by s tím tedy neobloudil :D

27.09.2012 12:13:18 | Aťan

líbí

O taková děvčata nemá zájem, jde o Janičku jenom:)

27.09.2012 12:18:05 | Lilien

líbí

tak to prrrr... dal to na Liter, takže má širší záběr :-) už to tady od někoho padlo, kdyby šlo jen o Janičku, dal by jí to pod polštář. Evidentně se chtěl pochlubit (jako my všichni), jaký je básník.

27.09.2012 12:40:41 | Aťan

líbí

Pane Aťane,k tomuto komentáři napíšu toto.
Jelikož mě vůbec neznáte a nic o mě nevíte,
tak nechápu,jak jste k takové doměnce přišel.
Pravděpodobně zde platí známé rčení:
Podle sebe soudím tebe.

27.09.2012 19:53:19 | Romeo3769

líbí

Pane Romeo, buďto chci udělat radost své vyvolené, tak napíšu báseň jen jí, nikomu jinému. Anebo chci udělat radost Literu a toto dílko zde zveřejním. Je to dost logické, anebo se budeme točit ve vysvětlovacím kruhu jako s Lilien?
Mně se tvůj styl psaní nelíbí - mám právo to zde napsat? Asi ano, že jo. Stejně tak se zde mohou vyslovit i tvoji příznivci, je to tak? Jestli se bojíš negativní reakce, piš do šuplíku, ...také to tak dělám, je nás víc, neboj.

27.09.2012 20:04:42 | Aťan

líbí

Skoro to vypadá jako bych si měl vybrat.
Buď na Liter,nebo té které je ta báseň určena
Ale to je váš názor.
Né můj.
Tak mi ho nepodsouvejte.
S dovolením si ponechám rozhodovací právo
kde a koho své dílka nechám přečíst.
Je zvláštní,že jste mi během jednoho komentáře
dal dvě doporučení.
V každém případě díky za ně,
ale rozhodnu se podle sebe.
To obvykle dělám.

27.09.2012 20:35:33 | Romeo3769

líbí

áááchjo.. to bude zas práce :-)
Podsuneš mi svůj názor a vyčteš mi, že ti podsouvám názor. SAMOZŘEJMĚ!!! že si s básní (nebo co to je) můžeš dělat co chceš, ale když něco zveřejníš, nemůžeš čekat jen pochvaly. Nebo to je u tebe jinak?

27.09.2012 20:44:49 | Aťan

líbí

Myslím,že žádná práce pro vás nebude.
Jak jste na to přišel?
Svůj názor už jste nejednou sdělil
a více něž dostatečně jste se vyjádřil
a tak další diskuze mi příjde celkem zbytečná.
Chtěl jsem jen zareagovat na komentář ze slušnosti
a né vést nekonečnou diskuzi
o ničem.
Řekl bych,že vše již bylo napasáno.
Něco i vícekrát.
Takže navrhuji ukončit tuhle nesmyslnost,
protože oba zde ztrácíme drahocený čas.
Jen nerozumím tomu,proč věnujete tolik
času,písmenek a pozornosti
něčemu,co podle vás nestojí za nic
a na co jste narazil pouhou náhodou.
To vážně nechápu.

27.09.2012 21:23:04 | Romeo3769

líbí

S první částí souhlasím, vše už bylo řečeno.

Na druhou část komentáře odpovím: také tady z mé strany bylo už vše řečeno, ale zopakuji - nepřitáhla mě sem báseň, ale údiv proč je tu tolik komentářů. Teď už to vím a můžu zase v klidu odejít.

27.09.2012 21:37:46 | Aťan

líbí

Napsal si někdy láskyplné vyznání jakékoliv ženě (aniž by šlo o sexuální narážku)? Tobě stačí jako důkaz chlubení se básněním publikace na literu? Neber všechno podle sebe, každého pohnutky jsou jiné a pokud bys autora vnímal, pak bys takový nesmysl nikdy nenapsal.

27.09.2012 14:33:26 | Lilien

líbí

Vyznání ženě jsem napsal a předal přímo dotyčné ženě. Autora vnímám a myslím si, že není na škodu napsat mu v komentářích názor, když už s tím veřejně vylezl. Máš s tím Lilien problém? Budeme se o jednom a tom samém bavit ještě týden? (končím, řekl jsem vše, ostatní snad dávno pochopili)

27.09.2012 15:23:11 | Aťan

líbí

Vnímáš podle sebe, ale věř si, že mluvíš za všechny, nejsi v tom sám.

27.09.2012 15:27:41 | Lilien

líbí

chjo... nesmím mluvit za sebe... tohle už vážně není možný, zajdi si s tím

27.09.2012 15:30:58 | Aťan

líbí

Proč bys nesměl, kdes to četl? Neustále mi podsouváš nesmysly:)))

27.09.2012 15:37:40 | Lilien

líbí

přesně opačně.... blablabla.... kecy v kleci

27.09.2012 15:38:58 | Aťan

líbí

Všechno překrucuješ neb nemáš odpovědi, blabla je zatím tvá nej.

27.09.2012 15:40:49 | Lilien

líbí

nemám odpověď

27.09.2012 18:09:28 | Aťan

líbí

Ale vydržel jsi to dlouho, hodně dlouho...obdivuji, smekám a přeji příjemný osmadvacátý zářijový den plný míru a větru do vlasů:)

28.09.2012 14:57:18 | vrbák

líbí

Díky, ...po prodlouženém víkendu, stráveném s rodinou u tchýně, mám nervy skvěle vytrénovaný! Těžko na cvičišti, lehko na bojišti :D

30.09.2012 20:38:29 | Aťan

líbí

Potrefená husa se hrdinsky závěrem ozvala :ú Nebýt vulgarit v tvých povýšených komentech, nebylo by tu ani nic tak zdlouhavě otravného vzniklo.

28.09.2012 15:30:34 | Lilien

líbí

A to potrefené huse nejde do krámu, protože o tuhle roli se ucházela první? :-) Můžeš být klidná, nikdo o tobě nepochybuje.

28.09.2012 18:26:27 | Mango-Holka

líbí

Mankote, ty mi toho tvého "vygůglovaného fénixe" nemůžeš odpustit, drží tě to fest až je to nuda.

28.09.2012 18:31:33 | Lilien

líbí

Tak to je trapný omyl, o googlu ses bavila s někým jiným...

01.10.2012 15:08:47 | Mango-Holka

líbí

Bylo to jen o tvém komentu.

01.10.2012 15:10:06 | Lilien

líbí

Určitě ne o mém komentu tady- ostatními postřehy bychom spamovaly romea list. Takže tečka.

01.10.2012 17:07:14 | Mango-Holka

líbí

.

01.10.2012 17:10:29 | Lilien

líbí

Tož díky,že jsi nám objasnil,které komentáře jsou objektivní... Zdržuji se hlasování.Když musí sám autor hájit vlastní dílo,je cosi (dílo) nejspíš špatně (špatné).

26.09.2012 22:34:54 | Mango-Holka

líbí

Jen bych dodal,že já jsem zde svůj počin neobhajoval.

26.09.2012 23:04:32 | Romeo3769

líbí

Na literu je toho hodně špatně, ale obhajoba dílka určitě ne.

26.09.2012 22:44:49 | Lilien

líbí

Obhajoba díla X obhajoba vlastního díla. Že si za svou básní stojím,vyjadřuje už její publikace,nebo ne?Pak je něco špatně.

26.09.2012 22:49:15 | Mango-Holka

líbí

Publikace čehokoliv ještě nic neznamená, jakož není nikde psáno, že musí být všechno dobře (i tak je to hloupá utopie).

26.09.2012 23:01:17 | Lilien

líbí

Za tenhle text ti dá, ano, a to je asi tak všechno.
Všechno stranou, pokud chceš někdy psát na nějaké úrovni, tak je potřeba na sobě ještě dost zapracovat a přestat se sám sobě omlouvat do kapsy.

26.09.2012 15:30:58 | milk-fed gimp

líbí

Nádherný rým v ryze brilantním vyznání? no to snad teda fakt ne - ale ani vrbákovo jednoslovné zhodnocení se nedá 100% (správný kritik musí umět volit slova :o)) přijmout
je to někde volně loženo na strašně široké stupnici mezi těma dvěma extrémy - pro mne třeba je to naivní říkanka do památníčku, nic víc, nic míň - kdybys to celé nezaložil na rýmech tvořených převážně jen gramatickými koncovkami, bylo by to někde jinde - rýmy (a takovéhle bohužel už vůbec ne) poezii nedělají

26.09.2012 14:39:54 | hanele m.

líbí

Čtu komentáře, ...trocha tolerance ke kýčům i k těm, kteří je tipují by asi neškodilo. Nebýt počtu komentářů, asi bych toto "dílko" úspěšně přeskočil.
Každý máme jiný vkus, psaním se neživíme, nemá cenu se rozčilovat, no né?

26.09.2012 14:28:14 | Aťan

líbí

Kýč je pro každého něco jiné.

26.09.2012 14:34:06 | Lilien

líbí

Lilien, ale já se na tebe přeci nezlobím, že v této "básni" vidíš umění, to je jen tvoje věc, ...nic víc, nic míň. Hanele to nahoře napsala vlastně i za mne.

26.09.2012 14:47:13 | Aťan

líbí

Nevidím v tom umění, ale ani kýčem bych to nenazvala. Za kýč beru líbivé nesmysly bez významu, což je tady toťto skutečný opak.

26.09.2012 16:47:09 | Lilien

líbí

Nesmysly bez významu cítím jako křečovité snobské rádoby umění, ale tyto naivity vidím jako kýč. Tato báseň je pro mne na stejné úrovni, jako zahradní trpaslík.
Ale jak říkám, každý ať si tu vybere podle chuti, sortiment je opravdu široký. Když se bez vulgarit vyslovíme pro souhlas či nesouhlas, není co řešit.

26.09.2012 17:14:34 | Aťan

líbí

Hlavně, že potěšila Janičku a Jeníčka, pocity literů jsou tu jaksi navíc.

26.09.2012 17:17:23 | Lilien

líbí

Ale jak něco zveřejníš, riziko odezvy tu je, to víme asi všichni. Tohle bych raději dal jen Janičce (té své ale ne, to by nemuselo dopadnout dobře).

26.09.2012 17:35:10 | Aťan

líbí

Romeo..jako vyznání ženě, kterou miluješ je to OK. Pokud bys jí to napsal na kus papíru a vsunul pod polštář.rozumím i tomu, že se autor vypisuje že života, z prožitku.. Ale po literární stránce tu pro mne platí staré dobré To je sračka, kolego..

14.09.2012 21:05:41 | vrbák

líbí

Existuje jedinci, co trpí naivní představou že oni jediní jsou bezchybní a dokonalí. Tito jedinci potom píšou sračky, nutí je ostatním jako vrcholnou poezii a vše ostatní je pro ně odpad. Drahý romeo, nenech se těmito jedinci rozhodit

25.09.2012 22:22:59 | Black Sardinian

líbí

Díky moc za podporu.

25.09.2012 22:29:21 | Romeo3769

líbí

za málo
dokud těmhle frajírkům někdo nerozbije hubu, tak se neprobuděj :D

25.09.2012 22:32:04 | Black Sardinian

líbí

Ahoj, máš-li zájem o osobní setkání, jsem k plně k dispozici a rád za Tebou dojedu kamkoli a vsadím se nejen s Tebou, že mi to do očí neřekneš.

Místními osobními narážkami nesouvisejícími s hodnocením děl se tu víceméně jen bavím, na tebe teď reaguju jen proto, že jsi přešel jistou hranici.

Tohle je volný literární server, kde autoři vkládají díla s tím, že mohou být hodnocena a jako taková by zde měla být skutečně hodnocena bez toho, aby se sešel kroužek okopávačů, když někdo vyjádří nevětšinový názor. Takže se, prosím, držme věci. Pokud se Ti tahle básnička líbí, mně je to úplně šumák a zrovna tak tě žádám, aby ses vyhnul hodnocení mých hodnocení. Já si za tím, co jsem napsal, stojím.

26.09.2012 11:06:19 | vrbák

líbí

hm...
tak předně si opravdu nemyslím, že jsi mi plně k dispozici
a máš pravdu, do očí bych ti to neřekl, nebudu hazardovat se zdravím, obličej mám jen jeden

10.10.2012 17:40:51 | Black Sardinian

líbí

no jo, ale zase bychom neměli zavádět nějakou diktaturu tady, autor má právo se vyjádřit stejně tak jako komentující.
jak se kdo vyjádří, to je jen a jen jeho vizitka před ostatními. ty romeo, se vždy můžeš řídit sám sebou, a nikdy to nebude chyba. v poezii určitě ne.

25.09.2012 22:37:44 | CCGREE

líbí

Děkuju.Nečekal jsem žádnou podporu.Jsem překvapen.
Souhlasím,že každý má právo se vyjádřit v komentáři,
když se mu něco líbí nebo naopak.
Ale způsob jakým to uděla o něm dost vypovídá.

25.09.2012 22:47:41 | Romeo3769

líbí

se Vrbáka musím zastat. Je to slušný autor. Prostě se vyjádřil, i když já osobně bych to u citově založených věnovánek neudělal, ale to rovnou nemusí znamenat nic. Sám si o něm udělej obrázek, já už ho mám:)
Věř, že jsi asi ještě nenarazil na místní lůzu.

no a psaní zdar.)

25.09.2012 22:51:29 | CCGREE

líbí

Poslušní slušní a neposlušná lůza? To se opravdu tohoto dílka netýká a je to pouze osobní škatulčičkování.

25.09.2012 23:25:59 | Lilien

líbí

Nebýt komentáře již zmíněného autora,
žádný obrázek bych si o něm nemohl udělat.

25.09.2012 22:58:08 | Romeo3769

líbí

jaká diktatura, já jen podpořil autora. Ať si všichni vrbáci a nikotinové píšou co chtěj, lidi co maj aspoň trochu rozumu stejně pochopěj, co jsou zač

25.09.2012 22:40:14 | Black Sardinian

líbí

Rozhodně se odradit nenechám.
A myslím si,kdo čím zachází,
tím také schází.
Ještě jednou díky.

25.09.2012 22:36:27 | Romeo3769

líbí

Že jde o čiré vyznání jako tucet jiných zde je patrné každému kromě vás umělče.

14.09.2012 22:10:27 | Lilien

líbí

Aha, takže ono nejde o báseň, ale o vyznání jako tucet jiných zde. Tak to Lilien souhlasím, ačkoli pak nechápu tvé hodnocení.
Romeo, vaše štěstí vám přeju, ale dobré srdce (tady na literu) "netipuju".

15.09.2012 12:21:25 | Mango-Holka

líbí

Díky za koment.Rozhodně nikoho nenutím dávat tipy za dobré srdce.

16.09.2012 22:54:58 | Romeo3769

líbí

Ja tipují vesmes vyznani, jednoduche.

15.09.2012 12:30:46 | Lilien

líbí

Ok.

15.09.2012 13:08:18 | Mango-Holka

líbí

Vrbáku.Je to vyznání ženě kterou miluju.
Jinak díky za koment,
ale za vašeho kolegu se rozhodně nepovažuju.

14.09.2012 21:49:33 | Romeo3769

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel