Batoh&Koupelna

Batoh&Koupelna

Anotace: ...

 

Batoh&Koupelna

 

"tys tam nechal rozsvícíno

a nezavřel si dveře

...já tě nesnášim"

tam v pokoji
kde pomalu doznívalo
"je t'aime"

zabouchla za sebou do koupelny
kde vůbec tráví hodně času
a pak v posteli...

pokračovala

"člověk po tobě chce jedinou věc
a ty toho nejsi schopnej...

...jestli nám ta můra vletěla dovnitř
tak si mě nepřej"

zavřel jsem za ní dveře
nevim kolik stupňů Richterovy škály
a šel do koupelny
strávit hodně času

"dobrou noc"

a v okně se blýskaly mý perfektně vyčištěný zuby a
přemýšlel jsem že zítra vyndám z batohu zubní kartáček

protože všechny věci mají svý místo

-

"zlato pojď ke mně"

a nic už nebylo jako dřív

- - -



o co víc jsi krásná když spíš
jsem já ošklivější
ve chvíli kdy zhasneš světlo
vlhkýma očima

po stopadesátý... esemesce s ním


a milovat se nemůžeme ani jeden

---


když se potkáme všichni tři
ve tvým bytě
povídáš mu:"Ty už jdeš?"

hodí na mě letmý pohled a
"Co bych tu dělal Helenko?"

"Já vim..."

polkneš slovo "lásko"


a oprášíš mu triko bílý od zdi

- - -



voňavá
asi za třičtvrtě hodiny
v zeleným županu
se vrátíš zhasnout světlo

"zlato pojď ke mně"

pak vzdycháš ze spaní
a pokoj na mě křičí dozvuky

věty


"už se mi o tobě nezdá"

- - -

 

 

 

Autor Nikotin, 15.07.2011
Přečteno 1821x
Tipy 81
Poslední tipující: AndreaM, Elča, Krahujec, Lékařka duše, Kaitlynn, innominata, Jan Voralberg, čiči, hanele m., Majdalénka, ...
ikonkaKomentáře (63)
ikonkaKomentujících (14)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

Tak tady tahle je dost dobrá asi nejlepší z těch ostatnich je jiná nějak tak to cítím tohle mě zaujalo

03.02.2015 15:52:34 | nahadivka

líbí

Až moc osobní, trochu sentimentální a hlavně hodně na sílu. Do budoucna s ní nepočítám.

03.02.2015 17:25:44 | Nikotin

líbí

Zapůsobila na mě... Ostatně jako většina tvých textů.

25.01.2015 16:57:45 | Elisa K.

líbí

souhlasím s tebou, tohle je jeden z jeho nejpovedenějších textů, člověk doslova žasne, kde se to v něm bralo, zejména když si přečte to, co píše dnes. byls dobrej, Nikotine. dost.

25.01.2015 17:36:51 | CoT

líbí

Ach... velmi povedené.

05.03.2014 15:04:05 | Elča

líbí

I Charles Bukowski by tomuto zatleskal, moc dobré a především obrazové vtáhnutí.

10.10.2013 21:18:39 | Krahujec

líbí

Díky moc, jsem rád, když někdo zavítá i k mým starším pracem :).

10.10.2013 22:22:00 | Nikotin

líbí

Díky počtu komentářů jsem se k tobě dnes prokliknul, ale automat mi sdělil, že jsem tě tipoval už vloni. Můj vkus se zřejmě nemění, čímž se omlouvám všem, koho to uráží. :-)

10.09.2012 14:10:19 | Aťan

líbí

Díky Aťane.

10.09.2012 14:11:40 | Nikotin

líbí

Drž hubu - ty drž hubu - ty drž hubu.
To bylo 90% komentářů u třech vašich děl, a že těch komentářů bylo... Komentáře byly smazány komplet, kvůli časové úspoře, jako autoři děl i oněch komentářů si za to, že tím byly smazány i ty slušné, můžete sami. Je mi líto.
Důvody smazání sepsal již kočkopes ve svých komentářích.
Zavírat držky v takovém rozsahu si propříště zavírejte ve vzkazech. Nebo opravdu mlčte a udělejte, o co se navzájem takto žádáte.

09.09.2012 20:29:15 | admin

líbí

jediné, kdo to tady zaneřádilo snad padesáti komentářema naprosto mimo téma, bylo Lilien a drozd.

09.09.2012 19:27:36 | CCGREE

líbí

Rozum na pochodu a potrefený bonzák, hm pěkná tvářička se ukázala.

09.09.2012 19:29:08 | Lilien

líbí

jaký bonzák? práce ditorů je jasná. myslíš, že jsou slepí a nevšimnou si toho balastu, co jste tady vytvořili, ty tvářičko?

09.09.2012 19:31:30 | CCGREE

líbí

Podobných nepovšimnutých průpovídek nesmazaných je tu dost v modru.
Navíc já jsem žádná pravidla neporušila, vulgární jsi byl ty s tvou ublíženou menšinou:)

09.09.2012 19:34:37 | Lilien

líbí

myslím, že toto bude můj poslední komentář, protože se to začíná opakovat.

pravidla jsi porušila tím, že jsi v prostoru pro komentáře s kropydlínou krafala o věcech, které s dílem neměly už pranic společného. což ostatně vy dva/dvě děláte všude, kde se dá. proto jsou tyto komentáře zřejmě smazány, i když nerozumím tomu, proč všechny, podle mě je to odbytá práce. jestli jsi tomu porozuměla, svět bude spasen.

09.09.2012 19:39:47 | CCGREE

líbí

Hochu... Ty jsi totálně zblblý režimem. A Radou Literu, viď. To je extrém, úplně u Tebe. Takový místní estébáček, všudevlezka a hovenrozmaz v jednom. Tvorba Tvá je skvost, o tom žádná, ale v prostoru pro kecání se prostě kecá, s tím se smiř. Pan autor této básně se našeho krafání neúčastnil, nepsal ale, že si nás tam nepřeje a i my si ho na oplátku nevšímaly a byla by tu určitá pohoda, nebýt tebe, nikoli mě, Ty infantile.
Díky takovým, jako Ty, bude každý web za chvíli přeblokovaný a utažený do nepoužitelna, na internetu musí být volnost pohybu. Každý zodpovídá za svůj účet, nick.

COKOLIV, CO BYLO NA LITERU SMAZÁNO, BYLO VŽDY Z DŮVODŮ OSOBNÍCH, Z DŮVODU MSTY ZA NEPOCHVÁLENÍ DÍLKA, NETIPOVÁNÍ, OPAČNÉHO NÁZORU, JEŠITNOSTI, NESCHOPNOSTI STÁT SI ZA SVÝM, NECHUTI K PRAVDĚ, ALE NIKDY NE KVŮLI VULGARITĚ, TO JE JEN POKRYTECKÉ ZASTUPOVÁNÍ SKUTEČNÉHO PROBLÉMU, KTERÝ STĚŽUJÍCÍ SI S NĚKÝM MÁ. BYŤ TŘEBA DOTYČNÝ PACHATEL VULGARISMU POUŽIL, VULGARITA JE V HOLÉ SKUTEČNOSTI KAŽDÉMU FUK, AVŠAK VŽDY JE VÍTANOU ZÁMINKOU KE STÍŽNOSTI NA NECHVÁLIČE, AŽ LIKVIDACI - NÁZOROVĚ NEPOHODLNÉHO AUTORA LITERU. NIKDY TO NENÍ JINAK! ZAPIŠ SI TO ZA UŠI, HLAVO, AŤ VÍŠ, CO PODPORUJEŠ.

Pa, zlato.

09.09.2012 22:01:46 | Kropydlína Škopounová

líbí

Drž hubu - to je nejčastější argument jednoho zdejšího. Doposud nikomu nevadilo a nevadily ani jiné osobní urážky. Opravdu se někdo zřejmě zasnažil a je to větší blivajs než všechny držhubáky rozeseté po literu.

10.09.2012 04:25:25 | Lilien

líbí

tebe si z minulosti jako uplakánka pamatuju, drozde, dost dobře :)

09.09.2012 22:05:17 | CCGREE

líbí

To jsem ráda, já Tebe taky, ale... co s tím? Já o sobě teď nic nepsala, ani o drozdech... zase mimo, nebo jen aby řeč nestála?

09.09.2012 22:17:11 | Kropydlína Škopounová

líbí

Já si podobného jedince ze starého dobrého literu bez cenzury nepamatuji, ale jeho závěrečnou fázi jsem minula.

10.09.2012 04:51:17 | Lilien

líbí

Není jediné dílo, kde se diskutuje sáhodlouze pouze o díle a valné většiny se vůbec neúčastním. Navíc toto není ani porušení pravidel.

09.09.2012 19:43:25 | Lilien

líbí

Juj, tu je prázdno navzdory číslu v tabulce nejživějších témat:/

09.09.2012 19:06:54 | Lilien

líbí

Taky mě to mrzí. Některý komenty pro mě byly hodně cenný... Ale asi dobře mi tak, když jsem si to tady nechal zaneřádit tim volem. Jenom nevim, proč se nemohly smazat pouze inkriminovaný komentáře a šlo to do kopru všechno. Chtě nechtě je to z administrátorský stránky trochu neuctivej přístup. Ty spontánní, autentický kritiky mi už nikdo nevrátí, a zrovna tohle dílo je v mojí tvorbě jedno z těch hodně zásadních.

09.09.2012 19:20:24 | Nikotin

líbí

Měly se smazat jen ty nadávky (i když i ty byly spíš směšné než cokoliv jiného), takhle s tebou naprosto souhlasím a to prý tu není cencura:(
Kdo podal podnět?

09.09.2012 19:22:28 | Lilien

líbí

Ať už ho podal kdokoliv, ano, toto je cenzura, jak stehno. Zásah do diskuse je prostě cenzura, nic víc, nic míň. Není ovšem nesnadné uhodnout, kdo to byl. Víme to instinktivně asi všichni, co jsme tu byli a žvanili. Zdálo se, že mnozí se v té diskusi i pobavili; a to Liter nejspíš nesnes'. Liter není práce, ale volný čas, často se tu připomíná. Bohužel, někdo něco asi zase vztáhl na sebe. Je smutné, že největším sprosťákům a sociálním lemplům, s neschopností komunikovat, Liter nadbíhá a ve všem vyhovuje.
Toto je opravdu šok, kterým Liter na celé čáře prohrává.
Tento příspěvek pravděpodobně skončí ve stoupě, stejně jako asi já, tohle bude na totální výmaz.
Ale co. Co vlastně tady. Co tady, když je tu každé slovo v jakékoliv diskusi střeženo a zkoumáno, ze všech stran ohledáváno, očucháváno a olizováno a možnými i nemožnými významy ověšováno... vysvětlováno překrucováno, paranoidními egoisty, závistivci a suchary, nedotknutelnými atrapami na lidské bytosti.
Svoboda slova se už zase, v téhle zemi, nenosí. Než zdejší ovce, vlezdozadci a vlezdozadkyně začnou zase lkát, stěžovat si, kecat, jedním slovem píčovat, posílám je preventivně do prdele, s vědomím výmazu tohoto příspěvku a celé mé osoby, z tohoto podivínského literárního plátku, oklešťeného cenzurou....čus - a "flus!"

09.09.2012 19:59:54 | Kropydlína Škopounová

líbí

ach Kropydlíno, to teda koukám - to si vážně myslíš? já tu nebudu reagovat na každej koment ale tohle mě fakt ohromilo
já osobně si myslím že tydle debaty, pokud se nikdo necítí ublížený a nestěžuje si (což se tady nestalo), jsou vizitkou debatérů, nikoli serveru ale na druhou stranu chápu, že majitel serveru má právo mít svou představu o jeho vzhledu a fungování a zasáhne, jak on uzná za vhodné a návštěvníci se buď přizpůsobí nebo si najdou něco, co jim bude vyhovovat - já to dělám taky tak, buď akceptuju daná pravidla a nebo jdu pryč
ale tyhle rádoby revoluce a vzpoury jsou směšný i pro mne a to si myslím že mám docela volný mantinely

11.09.2012 10:53:50 | hanele m.

líbí

Revoluce, či rebélie - nic takového se tu nekoná, to je omyl. Jediné, čím jsem vinna, je, že jsem začala kecat s Lilien a obě jsme byly daleko od tématu. Pan autor si nás však nevšímal, my jeho rovněž, koment k dílku, jako takový, jsme obě napsaly už předtím.
Vím, že naše večerní debaty s L. někomu vadí. Ale vím také, že určitá hrstka jedinců se tím pobaví. Obvykle admin takto razantní není, zejména, pokud si nikdo nestěžoval - přestože jsme si s Lilien dělaly legraci např. z toho, jak si páni básníci - včetně autora - držhubují. Nebyly jsme vulgární. Ano, jistě, můžeme s Lilien kecat skrz vzkazy, ale to je nuda. My někdy totiž také nekecáme jen tak "si pro sebe" ale i pro jiné, není jich moc, leč jsou. Jsou to naše "forbínky", takové, kde s L. /jako pat a mat, jak nás tu nazval kdosi/si děláme srandu samy ze sebe, a míváme poznámky k dění na Literu. Dílka jako taková komentujeme každá extra, nečtem stejné věci. Nic víc s Lilien na Literu společně nekujeme. Žádná revoluce se nekoná, jen jsem napsala svůj názor, za kterým si stoprocentně stojím - i při vědomí rizika blokace mého účtu.
K.Š

11.09.2012 13:13:40 | Kropydlína Škopounová

líbí

Kropidlínko, musím s Tebou v mnohém souhlasit, i když na druhou stranu má také každá mince rub, i líc.Má intuice mě dala nedávno vědět, že zde jsou i práskači, kterým se naše psaní, názory, jednoduše nezamlouvají, a tak honem, honem, píší potají adminovi, co se jim na nás "buřičích" příčí.
Ale zase, když to vezmeme s nadhledem, tak je to díky těmhle bonzákům na tom našem světě takové pestřejší, a není to tak fádní:-)Jak říkám, když nejde o život, tak jde o h.... .
Jo, jo, intuice je fantastická věc, tu za žádný prachy nekoupíš:-)

18.02.2013 13:29:18 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

hele nedělej pořád mučednici :o)
víš ty proč ty komenty byly smazaný vůbec? že o tvoje plkání s Lilien nešlo ale šlo o komenty Blacka a Nikotina? o to jak si vzájemně nadávali? a že když se smaže první (urážlivý nebo vulgární nebo jakýkoli) koment, smažou se automaticky ty na něj navazující protože jinak by to nedávalo smysl?
maže ti někde někdo nevinný plkání? pochybuju - nebo já si teda nevšimla

11.09.2012 13:19:43 | hanele m.

líbí

a k dílu teda - já ho tipovala už loni v červenci u sousedů (tam má lepší grafickou úpravu), tady mi to nějak uniklo - a nebýt té šílené debaty o ničem, neobjevila bych to tady - tak tedy dílo samotné se mi líbí hodně

11.09.2012 11:17:40 | hanele m.

líbí

Ono to vypadá, že stížnost asi nikdo nepodal, nýbrž byla diskuze objevena adminem a ten si může dělat co ho napadne, když je to jeho.

09.09.2012 20:05:01 | Lilien

líbí

To je nesmysl, v tom si hřál polívčičku - svojí osobní - kdosi z rady, jde tu o ještě něco jiného - také. Nechávám si pro sebe, je to svinčík. Čau uvidíme se jinde, dík za odkazy, kdyby něco - víš co? ;-)

09.09.2012 20:07:33 | Kropydlína Škopounová

líbí

I to je možné nebo spíš některý stínový radní aktivní a ublížený.

09.09.2012 20:08:35 | Lilien

líbí

Ano i tak se to dá říct, ale je to komplikovanější.

09.09.2012 20:11:33 | Kropydlína Škopounová

líbí

Aha, tak ty víš přesně jak to bylo, to bych si nepomyslela.

09.09.2012 20:16:22 | Lilien

líbí

No tak to vidíš no.

09.09.2012 22:23:02 | Kropydlína Škopounová

líbí

Chudák Nikotin, zase tady bude mít tisíce komentářů o ničem.

09.09.2012 20:19:47 | kočkopes

líbí

Však ono se tu zase uklidí:)))

09.09.2012 20:20:42 | Lilien

líbí

Jojo, vezmou lopáátku, a smetáček a bude to raz dva. Nazapomenou ani vše stáhnout vlhkým hadrem, aby i drobný prach zmizel, roztoči a jiní škůdci, že?

09.09.2012 22:25:55 | Kropydlína Škopounová

líbí

Jo práce bude jako na kostele, jen smazat ty všechny držhubáky;)

10.09.2012 04:26:39 | Lilien

líbí

Hele Lilíku, jak byla ta dvě úžasná slova, co tu vznikla, avšak Liter je zničil: "sračkér" a "....." Nevzpomeneš si? Nemyslím ale "držkošlap"...

10.09.2012 20:01:07 | Kropydlína Škopounová

líbí

Sračker, pytložvejk a odvedle držkošlap, ale drž hubu vítězilo na plné čáře:)))

10.09.2012 20:10:34 | Lilien

líbí

Jóó, pytložvejk, pravda, pravda. Tak dík a zatím páčko! (Jo a fotka bude, jen co nadejde správný čas, však se neboj!:)

10.09.2012 20:15:58 | Kropydlína Škopounová

líbí

Ano vím, sliby chybyčky!

10.09.2012 20:17:30 | Lilien

líbí

Přísahám!! Je to v plánu, ale nech to dozrát, fakt. Hele možná dám na liter do reportáží reportáž z krematoria. Byla jsem tam na Dnu otevřených dveří a měla aj foťák!
Na Dušičky jako, že bych to sem hvízdla, to by bylo stylové, drahá, že? A nebo na Štědrý den?

10.09.2012 20:29:21 | Kropydlína Škopounová

líbí

Jestli plánuješ pětiletku, tak nevím jestli tu tak dlouho vydržím, ale možné je úplně všecko:)
Šup sem hnedka reportáž!
A omluva za chybičku pro zdejší policii:)

10.09.2012 20:30:54 | Lilien

líbí

Tak mě taky můžou kdykoliv vyhodit, že... včera to tu bylo hustý! A předevčírem..
Chibyčki jsem si samozřejmě všimla, ale u Tebe je celkem jasný, že je to jen přeťuk..

10.09.2012 20:51:58 | Kropydlína Škopounová

líbí

Může se stát cokoliv a nikdy nebude jak bylo ;)

10.09.2012 21:03:54 | Lilien

líbí

Na druhou stranu - nějak bylo, nějak bude, ať už se stane cokoliv.
A dobrou noc, spala bych - jak kráva.

10.09.2012 22:20:48 | Kropydlína Škopounová

líbí

jo,to jsem si naběhl:).No nic, já jdu, tak zdar ženské

09.09.2012 20:21:18 | kočkopes

líbí

Nevim a nechci po tom pátrat. Jenom doufám, že už mi ten člověk dá pokoj. Když napadne všechny moje čtenáře a lidi, kteří mi dali tip, že nemají vkus, tak to protě nemůžu jen tak přejít.

09.09.2012 19:30:05 | Nikotin

líbí

Nedá.

09.09.2012 20:00:43 | Kropydlína Škopounová

líbí

Dámy a pánové. Nikdo k tomu nedal podnět, komentáře, které tady nepatřily a byly několika hodinové, od věci a mimo téma, byly vidět na vzdálenost 50km. Komentáře byly smazány adminem, který to oznámil editorům.Možná se k tomu vyjádří i on. Nebylo by vůbec špatné, kdyby se všichni zúčastnění i nynější komentující zamysleli nad jednou věcí.Když příjde nový uživatel, nebo člověk, který se chce zaregistrovat a jako první mu do očí přistane xy komentářů o zavírání hub a kdo je jaký...atd, sebere se a jde pryč.Pořád se oháníte cenzurou ,ale často si nevidíte do úst. V práci asi taky neřeknete šéfovi, když se mu něco na vás nelíbí, aby zavřel hubu. Je mi líto, že Nikotin přišel o všechny komentář, jestli jde mazat jen některé, nebo všechny najednou, nebo je to jednodušší šmahem, nevím. To je otázka na admina.Chápu, že se Nikotin musel ohradit a zastat čtenářů,ale měl být v mezích mantinelů. To platí o všech, kteří do toho zasahovali a doufám,že už nebudou a necháte to být. Opravdu je to nedůstojné přijít na Literární server a číst takové komentáře. A nezapomeňte,že každá svoboda má taky své pravdila, tak se jich zkuste prosím držet i vy

09.09.2012 19:38:48 | kočkopes

líbí

Jo, čekala jsem to o trochu dřív. Vlastně by se měly smazat všechny nejdelší komenty neb s díly opravdu nemají vesměs mnoho společného.

09.09.2012 19:44:30 | Lilien

líbí

Kdyby si ty nezačal komentovat ho, máš své cenné komenty jistě na věčnost. Navíc si nemyslím, že by bonzoval zrovna on, je tu šikovnější aktivista.

09.09.2012 19:32:12 | Lilien

líbí

Mám absolutní právo a nevidím nic špatného na tom někomu říct, že neumí psát resp. že konkrétní text není dobrý a proč si to myslím. Na tom není nic urážejícího. Ale říct cirka padesáti lidem, jen tak z plezíru, že nemají vkus- to už je hodně povýšený, arogantní a neslušný.

09.09.2012 19:37:39 | Nikotin

líbí

Ten co argumentuje vulgaritami není schopen vůbec pojmout obhajobu a je vhoden akorát k blokaci, která aspoň zabrání ubohým veřejným výlevům.

11.09.2012 08:48:13 | Lilien

líbí

Absolutní právo komentovat, kritizovat, psát podle svého úsudku má každý uživatel Literu, pokud se drží pravidel,které jsou stanoveny v bodech o vulgárních projevech mezi uživateli atd. Nejde tady o to, že by uživatlé museli mlčet, ale o tom, že mají vědět jak komentovat, v rámci rozumných mezí.Myslím si,že sami víte, že když někdy někdo použije komentář hrubšího zrna, nevadí to,ale přes 60komentů tohoto typu je trochu moc. I když podle mého se ti dva kluci mezi sebou i popichovali, možná i napůl z legrace,ale to ostatní uživatelé neví. Takže mějme na každého stejný metr, ve všem. Tímto jsem vyčerpal k danému tématu vše, co jsem potřeboval říct

09.09.2012 19:43:54 | kočkopes

líbí

Ještě dodám - aniž bych někoho jmenovala, či něco vysvětlovala, nebo snad dokonce naznačovala, že vzkazy od lidí z tohoto komentária dočasně nečtu, čímž ani na ně neodpovídám a rovnou je odmazávám, nechť se vše odsud /je-li vůbec co/ řeší zde, veřejně. Anebo ať se neřeší - můj návrh.

09.09.2012 23:03:51 | Kropydlína Škopounová

líbí

Psal jsem, že asi směšný budu, protože se snažím měřit všem stejným metrem. Pak jsem psal, že nemůžu ovlivnit, jestli se vymažou komentáře jednotlivě ,nebo naráz, že je to jen a výhradně v kompetenci admina(který už na to odpověděl) a že my, jak říkáte "radní " neovlivníme,který způsob si zvolí.Ale je předpoklad,že z úspory času vše naráz.Potom jsem napsal,že se tady nejedná o žádnou cenzuru, i přes spuštěný tyátr,který se tady kolem toho roztočil. Myslím,že je to zhruba vše, co jsem psal, doslova si to nepamatuju,ale gro je stejné. Jo a ještě, abych byl přesný, že jsem příliš utahaný na to,abych dál zasahoval do debaty(byla noc) a teď to nebudu dělat proto, že je to uzavřená věc.Jen mi přišlo slušné zareagovat na to psaní vzkazů atd. (napsal jsem první a poslední vzkaz, více ne)

11.09.2012 10:21:29 | kočkopes

líbí

"Stejný metr na každého" - to je jen neplatná fráze, utopie, nikdy nic takového ve skutečnosti neexistovalo.

09.09.2012 22:31:09 | Kropydlína Škopounová

líbí

Pár držhubek jednoho stačí k smazani starych nevinnych komentu zatimco tu smele visi dilo hrube se navazejici do literu. To je jen mnou davno ocekavana arogance moci.

10.09.2012 07:27:11 | Lilien

líbí

Asi jo, já vás dva nestuduji, spíš jsem se bavila těmi hezkými novými slovíčky:)

09.09.2012 19:39:24 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel