Anotace: hledání štěstí, konzum, prázdnota
A před prázdnotou není úniku. Je všude.
25.02.2012 20:39:13 | CRASH
To si nemyslím, že prázdnota je všude. Jsou "věci", které smysl mají. Jen je těžké je získat - jsou to přátelství, láska ...
25.02.2012 20:47:43 | Once upon a lifetime
Ve výsledku nemá smysl ani to. Stejně jednou zmizíme. Asi jsem moc pesimistický. :-)
25.02.2012 20:49:33 | CRASH
Tak zmizíme. To ale neovlivníš. Ovlivníš jen to jak se cítíš, dokud žiješ. A prostě v dnešní době jsou nastavené hodnoty jako vzdělání pro tituly a mít krásné věci. A přitom nehledet nalevo napravo.Ublíží to někomu? Jeho problém.
25.02.2012 20:57:32 | Once upon a lifetime
Přesně tak. Dnešní doba hledí na tituly, na moc peněz, na slávu a úspěch. Ale zapomíná se na to obyčejné, na lidskou duši a na pocit štěstí z toho, že druhý je šťastný, protože má srdce na správném místě a ne v garáži tři sporťáky. Naivní vím, asi to nezměním. Ale strašně bych si to přál...aby srdce a duše byly víc, než mít a vlastnit.
25.02.2012 22:09:13 | Tom XVI
jenže ono to "vlastnit" víc není. A pak je člověk nešťastnej, když si to připustí. Ano, můžu mít krátkodobou radost z toho, když si něco hezkého koupím. Ale jde to tak do nekonečna? Reklamy nám hustí, že jo. Ale jsou to jen prázdný sliby...
25.02.2012 23:20:40 | Once upon a lifetime
Nesouhlas s prvním komentářem - před prázdnotou je úniku, jenom se to musí umět. Obdivuju lidi, kteří dělají něco pro druhé - to je jeden z návodů vyplnit prázdnotu. Vzpomenu na jednu kapku v moři nápadů, např.:
http://trojkabrno.skauting.cz/Rijen10Afrika
...a jistě hodně lidí ví i o jiných "recetech".
26.02.2012 15:50:27 | Aťan
Tak jsem to taky myslel, že dnešní doba klade důraz na majetek na úkor citu. Že v médiích vystupují samí "úspěšní" lidé, ale né tím, že mají dobré srdce, ale tím, že si mohou všechno koupit resp. že jsou všeho schopni. Divný a s tou reklamou je to ještě složitější, už malým dětem cpou do hlavy, mějte tu a tu pitomost, řekněte rodičům ať vám to koupí a nikde se neukazuje, že by děti měly být šťastné tím co dělají a ne tím, že jim rodiče koupí to co vidí v TV reklamách...A to je začátek začarovaného kruhu, něco si koupím, jo, dobrý, ale za chvíli chci ještě víc a už v tom člověk lítá a to je přesně to co tato doba chce. Konzum bez hranic...
26.02.2012 12:28:49 | Tom XVI