Marie a Duch svatý

Marie a Duch svatý

Anotace: jak to vlastně tehdy bylo.........

Sbírka: Brak

Seděl si Bůh na obláčku a myslel si na šukačku.
Svíral péro mezi prsty, u toho své kulky mnul si,
v tom uviděl Marii, hned mu houklo na pyji.
Seskočil hned z obláčku, těšíc se na šukačku.
Za Ducha se převlékl, před Marií poklekl,
olízl ji mušličku, ta zarděla se na líčku.
Roztáhla mu nožky směle a chtěla to do prdele.
Bůh však anál nemá rád, do kundy jí vnikl,
sotva třikrát přirazil, tak si do ní stříkl.
Marie se zlostně dívá, kundu svou si hned zakrývá,
natěšená na orgasmus, schytala jen spermií flus.
Boha z domu žene v dáli, ten slibujíc ji dva orály, zapírá se ve dveřích.
Marie však rozhněvána, že již není cnostná panna,
pohrabáčem mydlí Boha, vyháníc jej ze dveří,
ten se za ní smutně dívá, rukama si tvář zakrývá před tou její zbraní mocnou, raději z ní opět dělá, mladou pannu cnostnou.
Autor hp.Rick, 31.08.2012
Přečteno 1260x
Tipy 6
Poslední tipující: ZNKw, Lioness, Kropydlína Škopounová
ikonkaKomentáře (144)
ikonkaKomentujících (15)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Tak tohle už má pointu. Lhala bych, kdybych tvrdila, že jsem se přitom neuchechtla. Ale chtělo by to trochu si s tím ještě vyhrát - ne s pyjem, ale s rýmy.

12.09.2014 22:54:28 | bába čurchlastka a inkontinenční ucháč

líbí

.. a pak že nikdo neví jak to tehdy bylo :)
Dávám ST protože jsem povznesená nad kritiku vulgarismů, jednoznačně se mi dílo líbilo a pobavilo ;)

14.10.2013 11:45:33 | Lioness

líbí

děkuji a jsem rád, že se alespoň někdo zasmál :)

14.10.2013 11:46:10 | hp.Rick

líbí

Jediné co chápu je, že jsi chtěl za každou cenu vyprovokovat, a to se ti celkem povedl.Ale za to ti bod dát nemohu, navíc jsem věřící - protestant.

27.09.2013 15:13:44 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

já jsem ateista a církev neuznávám, jakoukoli, stačí se podívat na historii a je mi z celého náboženství na blití, ale každý to má jinak a nejsem Bůh abych někomu své myšlenky a názory vnucoval

27.09.2013 15:20:58 | hp.Rick

líbí

Věř si čemu chceš, ale zbytečně napsaných sprostých slov, je podle mého zbytečný.

27.09.2013 15:36:07 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

tvůj názor ti brát nebudu tak jako ty mi ho nemůžeš vnucovat ani mi brát ten můj

27.09.2013 15:51:22 | hp.Rick

líbí

To máš svatou pravdu, jediné co máme společné, a co musíme je, že jednou, a to Všichni opustíme tuto Zemi, a pak se uvidí přesněji, co, a jak bude.

27.09.2013 16:02:26 | Jeněcovevzduchukrásného

líbí

Ráda bych se ještě na něco zeptala: Je to hodně těžké, napsat takovouto báseň?

01.09.2012 21:32:17 | Kropydlína Škopounová

líbí

ano, velmi

01.09.2012 21:33:53 | hp.Rick

líbí

Děkuju.

01.09.2012 21:36:41 | Kropydlína Škopounová

líbí

OST :D
http://youtu.be/6cGg44NjfJQ

01.09.2012 21:31:38 | milk-fed gimp

líbí

http://www.youtube.com/watch?v=aRVmk7Im6To&feature=related

01.09.2012 21:38:41 | hp.Rick

líbí

ze všeho nejvíce mě ale mrzí, že takto hrubou kritiku dostávám od individuí, které nikdy mé tvorbě nevěnovali žádnou pozornost do doby, než jsem zde postnul tohle, zřejmě jsou mé povídky moc dlouhé

01.09.2012 15:16:13 | hp.Rick

líbí

kritika se má týkat konkrétních děl a ne celé tvorby a nebo autora - ale co bys chtěl od individuí, že?

01.09.2012 21:09:28 | hanele m.

líbí

A cos asi tak čekal, prosímtě. To máš jak s tím hrubým pytlem. Na hrubou báseň hrubý komentář. A máš v dílku hrubky, mimochodem. Hm?

01.09.2012 20:50:12 | Kropydlína Škopounová

líbí

no a?

01.09.2012 20:55:45 | hp.Rick

líbí

Nic - já jen aby řeč nestála.

01.09.2012 21:09:14 | Kropydlína Škopounová

líbí

já čtu i dlouhé věci a rád. Když na ně mám čas. Když ne,udělám si ho.Snažím se toho číst hodně.Na tebe jsem nenarazil, až po tady tom tvém díle.Podle mého to není hrubá kritika,ale oprávněná.Každý máme na to jiný názor.Nechme to na čtenářích, aby si to posoudili.Ode mě to nebereš, jsem pro tebe individum.

Taky bych řekl,že tě nikdo necenzuruje, dílo tady máš, nadáváš ostatním docela slušně. Ale měl bys mít míru. K básni: Je spousta básníků,kteří v díle používají vulgarismy,ale ony tam mají smysl. Mají tam své místo. U tebe je to jen řada obhroublých slov. To mluvím za sebe, tak na mě působí tvá práce. Že říkáš ,že já píšu hnusně a bláboly, je tvůj názor a tvé svaté právo. A třeba to tak je. Nicméně to nic nemění na tom, že tvá básnička je mizerná. Se vším všudy co slovo mizerná obnáší.

01.09.2012 17:25:31 | kočkopes

líbí

má báseň je dokonalost sama, to že se vám nezamlouvá jen pro sprostou mluvu neznačí, že by byla tupá, jen to ukazuje jak omezený váš vkus je

01.09.2012 19:47:10 | hp.Rick

líbí

Držím ti palce, abys jednou dostal rozum. A až si tohle potom po sobě přečteš, budeš se hóóódně červenat, to mi věř. :-)

02.09.2012 10:02:50 | Aťan

líbí

Až Rick dostane rozum? :D Milý pane ne všechno je vždy tak, jak se na první pohled - dojem zdá :)

25.01.2013 21:56:16 | kytiu

líbí

kytiu - čerstvá registrace bez tvorby? Docela mi dalo pátrání tu objevit letošní koment, ..a taky jsem musel vzpomínat o čem tu byla v září 2012 řeč. :)

Co se prvního dojmu týká, není nic lepšího, než první špatný dojem vyvrátit druhým lepším dojmem. Držím palce.

26.01.2013 08:55:52 | Aťan

líbí

Ano taky ten první dojem byl takový všelijaký - ovšem zdání klame :) a jinak jsem přišla na pozvání a bez registrace to tu nemůžu zkritizovat :D. No možná sem časem něco fláknu - třeba mě něco napadne.
Jinak velmi mě těší :)

26.01.2013 10:18:44 | kytiu

líbí

Taky mě těší a vítám tě tu za veterány. :)

26.01.2013 10:22:00 | Aťan

líbí

děkuji vy jste Admin?

26.01.2013 11:12:19 | kytiu

líbí

ne, ten je mladší, ...možná by se urazil termínem "veterán" :-))

26.01.2013 11:15:00 | Aťan

líbí

:D když já mám problém. Proč tu není palec nahoru a dolu, nějaká reputace nebo tak něco?. Všechno se přece nemusí porád okecávat - někdy prostě stačí líbí nelíbí :)

26.01.2013 11:20:09 | kytiu

líbí

tady se tento nedostatek odbyde tímto znakem:

:-)
případně
:(

26.01.2013 11:23:07 | Aťan

líbí

Žádný odbejvání. Já protestuji :D

26.01.2013 11:24:13 | kytiu

líbí

Souhlasím. Protesty u admina viz. vlevo dole Kontakt. :)

26.01.2013 11:25:47 | Aťan

líbí

Já to nevidim asi sem slepá :D, kdeže se schovává ten pán?

26.01.2013 11:34:26 | kytiu

líbí

V kolonce Služby vlevo dole je Kontakt, anebo dám odkaz:
http://www.liter.cz/autor-info-9

palce nahoru a dolů - počítej s mojí podporou :) ééstli to bude co platný

26.01.2013 11:38:49 | Aťan

líbí

kurňa se tu musim nějako zorientovat :D

26.01.2013 11:41:07 | kytiu

líbí

klikej na vše co ti přijde pod ruku, vono to pude.. :)

26.01.2013 11:44:27 | Aťan

líbí

:D:D:D abych tu pak něco nepo...

26.01.2013 11:48:59 | kytiu

líbí

:) v tom případě o tom napíšeš báseň

26.01.2013 12:02:39 | Aťan

líbí

Tak Admin povídal že můžu dát dílu buď tip/supertip a nebo na něj prostě hodit bobeb(nic) :) ale přece jen ten palec...:D

26.01.2013 15:44:26 | kytiu

líbí

u DĚL ano, ale u "komentářů" by se hodil palec nahoru a dolu, v tom ti asi admin nerozuměl.

26.01.2013 17:53:48 | Aťan

líbí

tak já to ještě zkusim - no ten mě asi bude milovat :D ale co nezkusís nevíš :)

26.01.2013 18:07:18 | kytiu

líbí

:( tak to neprošlo - v dohledné době určitě ne, musí se prý předělat důležitější věci. No co nějako to budu mušet přežít :D

26.01.2013 22:21:10 | kytiu

líbí

neklesej na duchu..
aťan to s tebou v pitevně náležitě rozpitvá...

26.01.2013 22:28:57 | Joe Vai

líbí

:D žádný chlástání - žádný pitvání :D

27.01.2013 16:48:28 | kytiu

líbí

hlavně mu neříkej že jsem tě poslal já :D pšššt

26.01.2013 18:09:04 | Aťan

líbí

pozdě :D - né já nejmenovala ale tak přece v tom nepojedu sama :D

26.01.2013 18:12:14 | kytiu

líbí

:-)) tak jo.. v případě nebezpečí nastavím svou mužnou hruď!

26.01.2013 18:15:59 | Aťan

líbí

tvl - ty si umíš vybrat veledílo na mejdan ...

26.01.2013 18:18:21 | Joe Vai

líbí

Budiž mi omluvou že zde nemluvím s autorem. Byl jsem zde přítomnou mladou dámou osloven, tudíž podle pravidel slušného chování dle Guta Jarkovského jsem se jal odpovídat... a navíc jsem se teď vrátil z hospody kde jsme oslavili volby, kterých jsme se demonstrativně nezúčastnili. Koukej na Primu z HK, budu mít projev (pokud ho cenzura nehodila do kanálu).

26.01.2013 18:27:25 | Aťan

líbí

ty už si se zas projevil??
ti to posledně nestačilo??

26.01.2013 18:34:05 | Joe Vai

líbí

říkali že minuta v TV stojí 30 tisíc, ať su stručný.. a myslíš že mi těch 60 tisíc dali??? Prd..

26.01.2013 18:37:19 | Aťan

líbí

No já myslím že dlouho trvat nebude a Rick nás přijde slušně upozornit ať si jdeme krafat jinam :D

26.01.2013 18:30:24 | kytiu

líbí

on umí mluvit slušně??? ;))

26.01.2013 18:39:40 | Joe Vai

líbí

těžko říct takhle z hlavy :)

26.01.2013 18:43:27 | kytiu

líbí

:-))

26.01.2013 18:47:00 | Aťan

líbí

Náhodou - jednou jsem té slušné mluvy byla svědkem a málem jsme se z toho všichni na oněch nejmenovaných stránkách posadili na prdel :D. Možná před tím trošku popil :) nebo nevím coto bylo :D

26.01.2013 22:30:13 | kytiu

líbí

v tom případě to svedeme na Joa, ten tu kecal nejvíc :)

26.01.2013 18:32:17 | Aťan

líbí

Jo to bysme mohli :D

26.01.2013 18:42:47 | kytiu

líbí

no - vy dva jste se koukám hledali až...
ále.. nenechám prchlivost cloumat svým majestátem...
jdu se ožrat žalem.. s knížetem...

26.01.2013 18:49:08 | Joe Vai

líbí

já myslel že už je vožralej.. byl asi jen dojatej

26.01.2013 19:03:57 | Aťan

líbí

a já se tak těšil na aristokratické dýchánky na Hradě..
dokonce jsem se chtěl kvůli tomu přihlásit o titul.. :(

26.01.2013 19:09:59 | Joe Vai

líbí

Vydrž v podhradí ještě 5 let, však ve tvém sklípku to taky není špatný. :) že jo, poeto.. hmm nemluví s námi :(

26.01.2013 19:15:40 | Aťan

líbí

zkus do něj šťouchnout skrz hledí..
u pradědy to zabíralo..

26.01.2013 19:19:09 | Joe Vai

líbí

čvachtá to

26.01.2013 19:20:37 | Aťan

líbí

tak vopatrně zakejvej helmicí..
jestli to šplouchá tak už to pude...

26.01.2013 19:41:37 | Joe Vai

líbí

mrknul, počkáme

26.01.2013 19:44:06 | Aťan

líbí

kdepak..
ty jseš prostě fakt kámoš..
až si mě dojal k slze.. :_(

26.01.2013 18:42:20 | Joe Vai

líbí

viď? :))

26.01.2013 18:45:18 | Aťan

líbí

no...
s tebou má člověk aspoň ve věcech jasno..

26.01.2013 18:56:53 | Joe Vai

líbí

:)

26.01.2013 18:58:31 | Aťan

líbí

:D:D:D v nouzi poznáš přítele

26.01.2013 18:50:12 | kytiu

líbí

Joe ještě pořádnou nouzi nezažil, se bude divit :D ..teď po volbách..
Abych to ale nezamluvil, Joe nás oba zve k sobě do sklípku na Merlot (ročník jsem zapomněl).

26.01.2013 18:54:01 | Aťan

líbí

no toto? To je sice milé ale se dvěma cizíma pánama a do sklípku? - to už je o život :D

26.01.2013 19:17:18 | kytiu

líbí

buď úplně v klidu..
on to neni žadnej sklípek, ale sklepení..
já tam mám sadomasochystickou laboratoř a aťan pitevnu..
čeho byses bála..

26.01.2013 19:23:31 | Joe Vai

líbí

inu hned jsem o něco klidnější :D

26.01.2013 19:26:43 | kytiu

líbí

no vidíš..
a krom toho železná panna mi hrozně zrezla..
podezřívám aťana že mi do ní chodil močit..
ale nechce se přiznat...
a schoval mi španělskou botu..

26.01.2013 19:31:37 | Joe Vai

líbí

..to bych nikdy neudělal (možná pod tlakem)

26.01.2013 19:38:16 | Aťan

líbí

počkej až najdu tu botu..
to teprv uvidíš tlak...

26.01.2013 19:47:21 | Joe Vai

líbí

:) potřebuju vyhladit kuří oka
zatím čus, musím se vzdálit..

26.01.2013 19:52:44 | Aťan

líbí

tak tak, svatá pravda..

26.01.2013 19:24:40 | Aťan

líbí

chjo :(
tak aspoň nakrmte poetu..

26.01.2013 18:58:50 | Joe Vai

líbí

od včerejška má rajče, zase ho nerozmazluj..

26.01.2013 19:00:40 | Aťan

líbí

a to je fakt..
já jenom aby mi tam nechcíp..
poetu vem čert, ale to zasviněný památeční brnění by mě mrzelo..
stačí že v něm pošel praděda...

26.01.2013 19:06:31 | Joe Vai

líbí

http://www.crg.cz/sekce/historie/referaty/stredovek/krizove-vypravy/rytir.jpg

když rytíř zemře v příliš těsném brnění, musí se nechat vyhnít?

26.01.2013 19:11:41 | Aťan

líbí

jj - vyhnít a vylejt..

26.01.2013 19:16:22 | Joe Vai

líbí

tak počkáme

26.01.2013 19:17:34 | Aťan

líbí

:D možná že i jo

26.01.2013 14:06:46 | kytiu

líbí

v to samé doufám i u tebe a až si jednou tohle po sobě přečteš, tak se mi snad i omluvíš, pokud ti to pýcha dovolí

02.09.2012 12:58:09 | hp.Rick

líbí

Tak jo, ...dáme tomu časový vývoj. :-)

02.09.2012 13:01:29 | Aťan

líbí

báseň a dokonalost - hnedle dva výrazy, které bych se tu sama od sebe neodvážila použít :oD

01.09.2012 20:54:29 | hanele m.

líbí

u vás a vaší tvorby se tomu ani nedivím

01.09.2012 20:58:03 | hp.Rick

líbí

á, pán je znalec! a sečtělý :oD
ty máš najednou přečtený všecky, co se ti tu odváží napsat, že tadle věc tady není báseň ale neumělý (co do formy) nesmysl (co do obsahu)?
když použiješ vulgarismy v povídce, kam patří, ok, když napíšeš básničku, kterou pár vulgarismů okoření, fajn - ale todle je o ničem - i ten Záviš si hlídá formu
a nebýt toho, že ses tu začal ohánět nadávkama v komentech, nechala bych tě na pokoji - četla jsem to už včera a odešla bez reakce - ale co tu předvádíš, mě vytočilo
takže si v tom udělej jasno, jak se tu chceš prezentovat - není rebel jako rebel - i jim je inteligentní projev k dobru

01.09.2012 21:06:44 | hanele m.

líbí

slečno nebo mladá paní, neohánějte se něčím čemu nerozumíte, aneb oním pornofolkem, neboť zaviš není jediným jeho zástupcem a mé dílo do něj akorát zapadá, nejde v něm o ony vulgarismy ale pouze o pobavení nad neposkvrněným početím, ale chápu že to nechápete

01.09.2012 21:10:12 | hp.Rick

líbí

dobrá, budeme si vykat - a nebudeme se ohánět ani jeden - vy netušíte, čemu všemu já rozumím nebo nerozumím, tak se mě nesnažte usměrňovat
vtipně pojatá a dobře napsaná básnička by mě pobavila - tahle je prostě špatná - ne kvůli znevažování Boha a víry, ne kvůli vulgarizmům, ale protože nedokážete pracovat se slovní zásobou, kterou používáte tak, aby výsledek byl opravdu básní
kdybych měla čas a vy stál o můj náhled na věc, napsala bych vám, co je podle mne špatně
vy zájem o konstruktivní kritiku nemáte a jde vám jen o šokování čtenáře
tvořte si proto, jak uznáte za vhodné, ale dodržujte místní pravidla - budete-li nadále vulgární vůči jiným uživatelům, zakročím podle pravidel
hezký zbytek večera a víkendu a poezii zdar

01.09.2012 21:21:55 | hanele m.

líbí

každý má svůj styl, netoužím po tom, stát se jen další kopií tuctového autora navštěvující tento server, nemusí se to líbit, ale na druhou stranu to ani nikoho nenutím číst

01.09.2012 21:33:34 | hp.Rick

líbí

věř mi, že zrovna ty nic extra nejsi. takových, co chtěli vydávat vodu za víno vždy bylo. a vždy bude.

03.09.2012 12:04:52 | CCGREE

líbí

to tykání si vyprošuji, jsme přeci vzdělaní lidé, tedy alespoň já, tudíž bychom se mohli bavit aspoň trochu na úrovni, děkuji

03.09.2012 12:09:45 | hp.Rick

líbí

I já ti tykám, všiml sis?

03.09.2012 15:46:25 | Kropydlína Škopounová

líbí

ano, ale od ženy je to pochopitelné

03.09.2012 23:08:04 | hp.Rick

líbí

tonoucí se stébla chytá, že.

03.09.2012 12:13:38 | CCGREE

líbí

a tím se chlubíte? nebo jen žádáte o pomoc?

03.09.2012 12:17:29 | hp.Rick

líbí

Pokud se nechceš stát jen další kopií tuctového autora navštěvujícího tento server,musíš počítat s odezvou kladnou i zápornou..o tom celá tvorba v podstatě je a to nejsem žádnej znalec.Je pravda že styl máme každý svůj,to ti neberu ale né,každému se musí líbit to je jasný.Takže piš jak chceš když tě to takto naplňuje a až se vyhoupneš do světa mimo amatérskou nudnou serveráckou pisárnu ..já sama se ti pak pokloním ale zatím ani mě Tvá báseň neoslovila ničím co by ve mě něco zanechalo kromě samejch vulgarismů..i když proti dobře zapadajícímu a trefnýmu vulgarismu kterým dílo graduje a něco podtrhne..nic nemám sama je taky používám :-))Další tvou tvorbu jsem nečetla takže tě nemůžu šmahem strouhnout za jednu pro mě nepovedenou..časem si přečtu i další a uvidím i když o to nestojíš je mi to jedno..chci vidět jak píšeš dál :-)

02.09.2012 20:01:10 | xoxoxo

líbí

jako každý génius, píši genitálně

03.09.2012 11:13:36 | hp.Rick

líbí

"víkendu a poezii zdar" :-), to se mi líbí:)

01.09.2012 21:23:34 | kočkopes

líbí

:-DDD

01.09.2012 20:05:28 | Kropydlína Škopounová

líbí

hodláte mě cenzurovat jen kvůli pár vulgarismům? pokud se nemýlím tak i ty patří do slovní zásoby našeho národa, proč se jim tedy bránit, nebo jimi opovrhovat, používá je každý a kdo tvrdí že ne, je pouhým pokryteckým šaškem, ale jestli je liter vážně takovýto, že své autory cenzuruje, i tehdy, kdy své dílo vloží do rubriky pro dospělé, tedy pro ty, které by taková mluva šokovat neměla, směle do toho, jsem na to zvyklý, už dávno jsem zjistil, že demokracie je jen iluze a svoboda slova a projevu jen hloupá pohádka pro děti

01.09.2012 14:50:35 | hp.Rick

líbí

kdyby to dílo bylo něčím hodnotné, ale jak má člověk hodnotit provokaci, která je jako z mateřské školy jednadvacátého století?
ty jsi takový david černý tak trochu. i kdybys zabil a označil to za umění, pořád to bude vražda.
chápeš?

01.09.2012 15:35:51 | CCGREE

líbí

mé dílo není provokace, je to prostá báseň, nikoho neuráží, do nikoho se nenaváží jen obsahuje pár tvrdších výrazů, myslím, že puritánství už před nějakou dobou vyšlo z módy, měli byste se také přenést do nového století

01.09.2012 19:44:46 | hp.Rick

líbí

Ale na Literu vážně žádná cenzura teď aktuálně není, věř alespoň mně, "člověku" z podsvětí tohoto webu. To, co tu čteš, jsou jen názory na toto, konkrétní dílko, s Tvojí předchozí tvorbou nemají nic společného.

Jestli chceš poznat skutečnou, nefalšovanou cenzuru, doporučuji založit si blog na iDNES, nebo jiném, libovolném českém plátku a dlouhodobě tam prezentovat své názory, a to i v diskusích - jsou-li zrovna povoleny.

01.09.2012 15:33:01 | Kropydlína Škopounová

líbí

podsvětí? slečno, mám takový dojem, že vy o undergroundu víte snad jen překlad onoho výrazu, jinak byste se nenavážela do mé básně

01.09.2012 19:49:20 | hp.Rick

líbí

Přesný opak Tvého tvrzení je pravdou. Nebudu Tě ale o tom přesvědčovat, pokud tomu nechceš věřit, bylo by to zbytečné.
S undergroundem (jak Ty píšeš, ač netuším proč:) Tvoje báseň nemá společného zhola nic. Jediné co se mi na ní líbilo, byla věta citovaná někde níž. A to jsem Ti napsala. Jediným slovem jsem se do Tvé básně nenavezla, jen oponuji Tvému názoru na kočkopsa atd. Nebuď paranoidní a vztahovačný. Ahoj.

01.09.2012 20:04:08 | Kropydlína Škopounová

líbí

měla by jste se vzpamatovat a uvědomit si o čem mluvíte vy podsvětářko

01.09.2012 20:06:27 | hp.Rick

líbí

Upřesni, prosím.

01.09.2012 20:37:19 | Kropydlína Škopounová

líbí

myslím, že byste to mohla pochopit i sama, tedy pokud se za inteligentní jen nepřetvařujete

01.09.2012 20:39:35 | hp.Rick

líbí

Znova: upřesni prosím, oč se snažíš. Nechápu.
Jo, a přestaň mě srát s tím debilním vykáním, abych tak řekla, stejně to píšeš blbě.

01.09.2012 20:45:35 | Kropydlína Škopounová

líbí

ale prosím vás, nebuďte vulgárním když mně to samé vyčítáte

01.09.2012 20:47:43 | hp.Rick

líbí

No ne, to já jen abys mi rozuměl, že jo.

01.09.2012 20:51:49 | Kropydlína Škopounová

líbí

nebojte, rozumím i mentálně retardovaným, proto se nemusíte vyvyšovat na mou úroveň

01.09.2012 21:00:51 | hp.Rick

líbí

Dobře, to jsem ráda. Takže po stopadesáté: upřesni prosím.

01.09.2012 21:08:42 | Kropydlína Škopounová

líbí

Čeho je moc, toho je příliš :)

01.09.2012 14:56:18 | Hoshi

líbí

Pravidla pro uživatele č. 5:

Není povoleno používat vulgarismy a jiné hanlivé, nezákonné a neetické výrazy jako nadávky či urážky v komunikaci mezi uživateli, také rozhodně ne v dílech v kategoriích pro děti. V rámci děl (např. přímá řeč povídek, románů apod. nebo moderní poezie) se jejich používání samozřejmě nezakazuje, budou-li použity v odpovídající míře, ne pouze za účelem provokace nebo šokování čtenáře nakupením vulgárních slov beze smyslu.

Kropydlína mě trochu zklamala, kočkopes má moji úctu... jako jeden z mála nedělá mrtvého brouka, jak je v kraji zvykem, ...i když je jasné, že z toho žádné výhody nekynou, že jo... :-))

01.09.2012 10:49:24 | Aťan

líbí

je pravdou, že jsem pár vulgarismů použil v komentářích při komunikaci mezi uživateli, budiž, ale pokud toto pravidlo chcete vztahovat na mé dílo, pak tedy zcela zcestně, "vulgarismy" jsou v něm užity proto, aby označily věci pravými jmény, ony varlata, nebo soulož v tomto druhu básně nejsou zrovna výstižná slova, a pokud jste to pravidlo sám četl, určitě jste si všiml, že se zákaz vulgarismů vztahuje jen na rubriky pro děti, do které mé dílo jaksi nezapadá, stačí se podívat na jeho umístění, včera bylo v rubrice pro dospělé, dnes jsem jej po krátkém znovu uvážení přemístil do rubriky sex a erotika

01.09.2012 15:25:23 | hp.Rick

líbí

Aťane, sorry, ale já tohoto autora nechválila! A tip, nebo supertip přece nemusí být vždy pochvala, ale upozornění na dílko - však jsem to panu autorovi po jeho poděkování dovysvětlila.
Ale napsat mu podobný koment, jako Ty, kočkopes, Lilík aspol., dostanu ihned po hubě, nejprve od třech tradičních nicků (C+B+minulý uraženec), a pak ještě od samotného autora této blbiny a nakonec mi přijde napomínací vzkaz od rady literu.

Povedlo se mi vyprovokovat pár podobných vulgárních autorů k chování, které vedlo k jejich padáku, nikoliv zlatému. Aťane, já si ve sprosťárnách a smrdících vulgaritách nelibuji, jako někteří "jistí", opravdu ne.
(To by mě sralo, kdyby sis toto o mně myslel:)

01.09.2012 13:45:49 | Kropydlína Škopounová

líbí

V tom případě ti posílám kytici fialek :)

01.09.2012 14:21:17 | Aťan

líbí

Eh..na ty zrovna mám alergii:)

01.09.2012 20:39:30 | Kropydlína Škopounová

líbí

Děkuji Aťane. No kyne z toho to,že se dozvím,jaký jsem vůl:D

01.09.2012 13:31:37 | kočkopes

líbí

:-)

01.09.2012 14:21:52 | Aťan

líbí

"natěšená na orgasmus, schytala jen spermií flus"

Za tuto nadskutečnou větu dávám této (také nadskutečné) básni supertip.

31.08.2012 20:41:26 | Kropydlína Škopounová

líbí

To víš, nijak jinak to ani nezná:)

31.08.2012 21:05:30 | Lilien

líbí

och Lilien, jste dáma vskutku vychytralá, napadáte moji tvorbu a přitom mou komentaci jste si zablokovala, oh jak hrdinské

31.08.2012 21:18:41 | hp.Rick

líbí

Jen stručný názor před konečným nezájmem, nic víc.

31.08.2012 21:21:54 | Lilien

líbí

děkuji vám velmi mnoho, za to milé pochválení, po reakci toho vola je to milé překvapení

31.08.2012 20:52:33 | hp.Rick

líbí

ad1 - kočkopes není žádný vůl, jasný?

ad2 - nebuď si tak jistý, že bylo dílko mnou chváleno... já dávám tipy i z jiných důvodů, než pochvalných...

31.08.2012 21:00:49 | Kropydlína Škopounová

líbí

popravdě jsem rád, že jsem takový vůl. Já jsem s tím spokojen

31.08.2012 20:54:26 | kočkopes

líbí

Pěkný humus. Kdyby to aspoň mělo vtip. Ale řadit za sebe slova šukačka prdel kulky péro, umí každý osel. Na tom není ani nic světoborného,ani zajímavého. Možná u první cigarety ve 13ti letech,ale ani to ne.

31.08.2012 20:32:12 | kočkopes

líbí

Naprostý souhlas s kočkopsem.

01.09.2012 11:06:08 | Aťan

líbí

příteli můj milý drahý, nejste kapku sjetý? sprostá mluva přec nádherná je, nebuďte k ní slepý, to že vám se nezamlouvá, to je vaše mínus, vždyť vulgarita kouzelná je, tak nebuďte píčus

31.08.2012 20:43:53 | hp.Rick

líbí

asi jsem píčus.Mně nevadí vulgarita, mně vadí kraviny

31.08.2012 20:44:56 | kočkopes

líbí

příteli můj drahý milý, já kraviny píši rád, jsou to věci k rozptýlení, tak přestaňte srát, vždyť úsměv stokrát lepší, nežli zachmuřená tvář, nehrajte si na chytráka a raděj běžte spát

31.08.2012 20:50:55 | hp.Rick

líbí

pro mě je tato debata u konce. nechce se mi trávit čas nesmyslnými komentáři, protože máš rád vulgaritu, tak o hovně a tohle je teda ještě s velkým H.

31.08.2012 20:53:19 | kočkopes

líbí

příteli můj milý zlatý, vy jste vážně vola kus, proletěl jsem vaši tvorbu a to je teprv hnus, kážete zde zvláštní mravy, hrubě mě zde káráte přitom vy sám sračky tady bez milosti dáváte, smažte co jste stvořil prosím, smažte si i profil, zabijte se milí pane zkuste to pistolí, ale tak abyste se trefil

31.08.2012 20:57:45 | hp.Rick

líbí

milý pane. píše se to s ý, ne milí. To jen pro pořádek

31.08.2012 21:00:38 | kočkopes

líbí

ovšem hujere, ta hrubka v tvým věku, to je ostuda

31.08.2012 20:59:50 | CCGREE

líbí

drobný překlep drazí páni, to se občas stane, po desátém pivu hlavně, jsou boje s gramatikou marné, chápu že to nechápete, chtěl bych po vás příliš proto skládám svou omluvu a ty kočkopse mi vyliž

31.08.2012 21:03:02 | hp.Rick

líbí

bod č.5 Pravidel už tu. autore, máš. tak přidám ještě č. 9
Při zjištění porušení pravidel může být uživateli
a) odstraněna (= smazána bez možnosti obnovení) část příspěvku/ příspěvků nebo kometář/komentáře kolidujících s pravidly tohoto serveru

"dílo" ti mazat nehodlám, je to tvoje vizitka, ale pokud budeš dál vulgárně komunikovat s ostatními uživateli, pak se seznámíš s bodem č. 9 prakticky

01.09.2012 14:38:14 | hanele m.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel