Anotace: když vám ujede člunek i sobota...
....Ach jo,sobota jak vyšitá režnou nití,trochu omezena v pohybu,jakoby
ztuhlá,musím použít jiné nitě,aby se to krapet uvolnilo...
Taky jsem dnes byla zašitá,ale šelmička nejsem,jen takové neškodné
zvířátko,které si poránu pohrávalo s červánkovými vlkami a přemýšlelo,jak to všechno uvolnit...ehm....vypárat.....a znova a lépe zašít.Ji.
11.01.2014 19:19:54 | jitoush
Krásně vyšitá, jako obraz jeřába na čínském paravánu potaženém hedvábím. Stojí v komnatách zakázaného města, v budoáru cizí princezny. Sedí u stříbrného zrcadla v nefritovém rámu a zdobí svůj složitý účes jehlicemi z leštěného mahagonu a slonoviny. Z její porcelánově bílé tváře svítí černé, obsidiánové oči, drobné, štíhlé prsty zdobí zlaté dračí spáry, vítr ze zahrad plných extaticky vonících květin jemně povívá jejím hedvábným královským oděvem kimono, barvy krvavého ibišku s výšivkami ladných volavek. Tvým úkolem je stát se ženou císaře krásná Naoko. Připlula jsi do cizí země přes moře, vdát se za člověka, kterého jsi nikdy neviděla. Svázána konvencí královského původu, nedovolíš si pomyslet na jiná řešení. Ale ten vítr ze zahrad tak omamně voní. :O)
11.01.2014 19:05:03 | Tichá meluzína
to bude vítr zahradní...ten neřeší...
11.01.2014 22:34:27 | enigman
Co ty víš? Třeba se tam připletl i vánek z hor. :O)
12.01.2014 00:16:44 | Tichá meluzína
na vánek z hor pozor...to je fičák v baloňáku...
13.01.2014 13:32:46 | enigman
No a třeba zrovna takového krásná Naoko potřebuje. Znáš přece tu pohádku Princezna a bandita. Potřebuje větroplacha v baloňáku, protože jenom ten ví, jak se spontánně zdrhá. Ona to taky není holka blbá. Ovládá Wu-šu a Dep-kchu, což jak víš jsou pořádně silná bojová umění. Kromě toho umí usmažit omeletu z černých vajec, připravit rybí omáčku Nuoc-nam, nakrouhat a naložit nejjemnější kim-čchi a upatlat smaženici z Baj Mu Er. Takže se holka v divočině neztratí. Dej jí s tím fičákem trochu šanci. :O)
13.01.2014 15:22:47 | Tichá meluzína
ehm že ona vypadla Kyklopě z oka?...dobrá dám jí šanci...
13.01.2014 16:39:33 | enigman
Kyklopu jsem letos ještě nepotkala, ale jestli chodí s páskou přes oko, tak je to klidně možný. :O)
13.01.2014 17:44:47 | Tichá meluzína
v šití a vyšívání jseš zkrátka mistr...už mi ta ujetá sobota chyběla:)
11.01.2014 19:02:24 | střelkyně1
Jednomu ujela ruka a pěkně druhému jednu vyšil. Zatímco Tobě ujela sobota a vyšil jsi jednu (báseň) hezky všem… ;-)
11.01.2014 17:57:30 | Amonasr