Anotace: aneb vybarvi mi záda…a já budu hádat…zda si mi to udělala ty… ty z Ujetééé Soboty…
Mistře? Lze vymalovat i velkou čínskou zeď? Sice je vidět z vesmíru už teď, ale neměla by do toho zakřiveného prostoru vysílat pozitivnější vibrace? Co ji vymalovat duhovými barvami a jen tak do toho nacákat pár Červenolících Jeřábů, růžových Plameňáků, pár Sov Pálených, nějaké skvrnité leopardy, Tracyho tygry, pár Nemilosrdných Kočkodanů, stádo růžových Slonů v čele s vůdčí samicí bílou jako mléko, nějaké Růže Stolisté i plané Šípkové, tmavě modrý Sléz, drobounké Poměnky, duhové Plicníky, žluté Blatouchy, bělostné Sasanky, temně fialové Koniklece, modrého boha Šivu i přerostlého bonvivána Ganéšu, storukou matku Kálí, Buddhu s vlídnou tváří a otevřeným třetím okem, a pro ty, co chtějí, kliňďo prňdo třeba Ježíše, jak coby chlapec, dítě zlaté, diskutuje s mudrci na chrámových schodech. Takový šílený sen psychedelického hráče na mandolínu. A mistře? Lze vymalovat hradby, které si člověk vystavěl kolem srdce? Ty mé jsou již po kusech, systematicky bourány, však hodilo by se mi trocha bláznivých barev. I trosky s nimi vypadají lépe. A pak.....Jsou na světě lidé, kteří ještě s bouráním nezačali, a jejich nesmělá srdce, dosud tíží ona kamenná stráž. Nějaké barvy by se jim určitě hodily. Ne? :O)
02.03.2014 09:56:19 | Tichá meluzína
samozřejmě ano...ale málokdo ví že ji lze i vygumovat...
02.03.2014 23:45:50 | enigman
Tak to abych pro ně objednala vagon arabské gumy. :O)
03.03.2014 01:37:35 | Tichá meluzína
vagon mohu doporučit z Gumáren Púchov...
03.03.2014 11:41:35 | enigman
Když mě se líbí ten název Arabská guma. I když gumovat se tím zrovna moc nedá, spíš se to míchá do potravin a do látek. A nebo třeba Karnaubský vosk, Potaš, Bourec Morušový a Koza Kašmírská, Vochlování a mykaná příze. Kde jsou ta léta studií? :O)
03.03.2014 12:42:32 | Tichá meluzína
to mě také...já měl na mysli gumový vagon...
a když se učím doteď znamená to pořád zlatá léta?...
03.03.2014 23:01:01 | enigman
Určitě. Dokud máme touhu se stále učit, hledat, pídit se, hádat, luštit a třeba rozkrývat tajemství, nasáváme informace jako houba a z nich rosteme jako po blahodárném dešti, jsou to pořád zlatá léta. Mozek nezaostává, plní svou přírodou určenou roli. I dům vzkvétá pokud se v něm bydlí, a chátrá je-li opuštěný. Jen si musí člověk dát pozor na zlatokopy. Jakmile vycítí žílu je zle. Chytnou horečku a už jim těžko vysvětlíš, že zrovna jenom prožíváš svá zlatá léta. :oD
03.03.2014 23:42:26 | Tichá meluzína
tu křečovou ať si klidně vezmou...
03.03.2014 23:46:26 | enigman
A co chudáci zlatí křečci? Kde budou bydlet a sjíždět své miniaturní tobogánky, běhat v koloběhu miniaturních koleček, chroupat mrkvičku a třeba červenou řepičku, dělat hromádky bobečků do dřevěných pilineček. Ty bys ta joztomilountá žvížátečta nechal té divé bandě šílených zlatokopů? Pff pfff pfffppfffp!!! Co mi to leze z pusy za afektované pitomosti? No ale otázka přesto stále trvá. Co ti křečci? :O)
03.03.2014 23:55:40 | Tichá meluzína
budou na zelenině...
03.03.2014 23:59:37 | enigman
Protože komu se nelení, tomu se zelení. Doufám, že to bude pravá zelenina a nebude to jen výluh z Lenina, a křečci v guláši, co se po něm zapráší. :O)
04.03.2014 00:08:43 | Tichá meluzína
.....No Ty mi hraješ do noty....dnes jsem přemýšlela o malování,o tom
na papír,ale i o tom ná stěnném/smích/.Chtěla bych si objednat tu
kademnatou řečici.Nešel by poslat vzorek?A jeden katalog bych prosila.
A nebyla by kulička duhová?To ani nepotřebuješ štětec,koulí se po stěně
a dělá fajn barevné pruhy...../smích/.
01.03.2014 23:49:14 | jitoush