Anotace: Předpověď vývoje mezilidských vztahů na následující období
Upozornění: vzhledem k déle trvajícímu inverznímu charakteru v mezilidských vztazích v některých oblastech na našem území, doporučujeme příliš se nezdržovat na místech s nejvyšší koncentrací "jedů"ve společnosti...
Od pondělí do středy bude na většině území v dopoledních hodinách nálada u většiny na bodu mrazu,postupně bude docházet dle okolností u některých jedinců k výraznějšímu tlakovému vzestupu, v odpoledních hodinách očekáváme ve společnosti náladu již lehce nad bodem mrazu,s ústupem negativní oblačnosti k západu.U některých labilnějších jedinců, může docházet v nočních hodinách k přechodnému rozpadu osobnosti,který bude mít skutečně jen dočasný charakter a k ránu se bude postupně ztrácet.
Od čtvrtka do neděle se k nám bude přesunovat pás flegmatičtějšího chování z důvodu víkendového proudění.Jelikož může docházet ještě k občasným přízemním mrazům v náladě obyvatel zvlášť ve velkých městech,upozorňujeme na možnost výskytu ledového chování zejména v pátečních dopoledních hodinách při případném jednání ve veřejných institucích.
Tato předpověď vychází z dlouhodobějšího sledování mezilidských vztahů na našem území.
Ach ty výkyvy v proudění vztahů...
Naštěstí v noci spím :)
ST a těším se na další
26.01.2016 19:12:20 | MARKO
...tak to mě pobavilo....pravdou je,že dnes jsem zažila vpravdě
ledové chování ve velkém městě....brrrr...ještě teď mě zebe....
takže očekávám na vyrovnání trochu té vřelosti při oteplování vztahů....
....Ji./úsměv/
25.01.2016 21:04:36 | jitoush
Skvěle! :-DD To mi dokonale zvedlo náladu navzdory dané předpovědi! :-D ST
P.S. To je moc fajn, že už tu zase publikuješ... :-)
25.01.2016 18:00:00 | Amonasr
Uzná mi to zaměstnavatel jako omluvenku?
25.01.2016 06:27:49 | xlps
Určitě..za úplatu mohu dodat originál i s razítkem.. :-))
25.01.2016 09:30:21 | lipo
Pochopitelně, co je dnes zadarmo, kromě dobrého slova...:-)
26.01.2016 21:57:53 | xlps