Anotace: může být větší než si myslíte...
mám ráda lidi, kteří mají to něco, co dává, cokoli... dokážu strašně dlouho hledat to něco a i nenalézt vůbec nic...
když jsem sedávala u postelí nemocných vyslyšela jsem tolik příběhů, které mi zalézaly do všech pórů kůže, nebývala jsem u začátků, ale u jejich konců. ale dokázala jsem nalézat i ukázat to krásný... měla jsem tu vlastnost zjemňovat... umím být natolik přítomná tomu všemu, že jsem uvěřitelná těm, kteří momentálně moc nevěří... uměla jsem na plicním zpívat a na onkologii tančit, na chirurgii vyprávět vtipy a v dětských domovech umím hladit a věřit... umím rozezpívat ty s alzeheimerovou nemocí...ale ti, kdo mi pomohli pochopit svět a ti, kdo mi ukázali jak na něj zapomenout byli oni... mnozí z nich už tu fyzicky nejsou, ale ... přemýšlím kolik zdravých mi dalo to, že vše je dar...že vteřina je strašně dlouhá... i to, že zázrak je cokoli...tam se jedou jiný hodnoty...až teď mi to vlastně došlo...asi se klaním těm všem i tomu všemu u čeho jsem mohla být...
někdo dokáže obojí... a někdo jen milimetr čehokoli...
06.10.2019 03:57:40 | zelená víla
.....odliv a příliv........stopy v písku.....inspirace.....náhrdelník
z mušliček......radost obdarované/ho/.......Ji./úsměv/
24.02.2019 11:33:44 | jitoush