Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=FLTdP8Zp5FA&list=RDFLTdP8Zp5FA&start_radio=1
Kolem Vltavy je plno bruslařů. Jdeme vedle sebe a já si přeju být jedním z nich. Přeju si aspoň jednou zažít ten pocit, kdy všechno zapadne tak jak má. Myslím na toho, co mi dnes řekl mám všechno a necítím štěstí. Myslím na něj tak intenzivně, že zapomínám, na slova plynoucí z tvých úst. Vltava tiše běží a myšlenky zalítávaj k tělům. Dotýkáš se mě, dotýkáš se mě a já vím, že to je opravdový. Z tvý strany. Kachna ponořila hlavu pod vodu a když se znovu objevila, v zobáku držela kousky řas. Směješ se a něco povídáš a nebe je modročerný. Na útesech na druhý staně domy, co vypadaj jako pevnosti. Schovat se tam, někde pod schodama, daleko od všech a od všeho. Schovat se tam a do ticha opakovat, že tohle nechci, tohle nezvládnu, tohle je prohraný už od začátku.
......to jsem si vybavila moji dceru,jak si stýskala,že vypadá na šestnáct,
tudíž po ní chtějí občanku,když si chce dát něco s kapkou alkoholu....Ji.
10.08.2019 19:07:04 | jitoush
Třetí sloce nerozumím, nevím s tím občanským průkazem, o co tam jde? Přitom první 2 sloky jsou srozumitelné a dobré, a navazují na sebe. Jenže tu 3. nechápu, vygooglit to nejde a tak se bojím, jestli nejsem nějak méně bystrý.
08.08.2019 08:26:56 | Karel Koryntka
To nevim, jestli jsi mene bystry. Je to mozny. Ale ja tez spouste vecem nerozumim :)
08.08.2019 19:37:37 | odnikud
..kaleidoskop pestrého života v bohatství existeciální tísně...připadá mi chvílemi,že se v ní cítíš jako ta zmiňovaná ryba ve vodě... vlastně opět svěží text...:-D ST* :-)*
08.08.2019 02:20:03 | Frr
Jen jsem myslela... že jste mladší...
07.08.2019 17:44:13 | clafoutis