Takhle ne!

Takhle ne!

Anotace: První fejeton do školy byl napsaný, jenže pak jsme dostali témata. Mne to naštvalo a tak vznikl tento fejeton. Posuďte sami, zda se mi povedl.

Sbírka: Perem studentovým

Takhle teda ne! Já to dělat odmítám. Ne a ne a ještě jednou striktní ne. Nebudu psát na zadané téma. Nebudu, nebudu a nebudu. Just ne. Pojedu si podle svého. Můj nápad je lepší.
Co je komu do soukromí nějakých hvězd, které nehasnou, když existují taková zajímavá témata jako je umělý výtěr pstruha duhového nebo problematika umělého rozmnožování pandy velké.
Koho zajímá nejnovější úlovek Orlanda Blooma a jemu podobných? Nebo další skandálek z dílny Paris Hilton?
Tak možná reportéry bulvárních plátků, kteří nemají na práci nic jiného, než vtírat se do soukromého života slavných a každodenně kydat hnůj na, už tak dost poskvrněné, štíty některých celebrit.
Už toho mám vážně dost. Mě přece nezajímá, co má v popelnici Kateřina Brožová nebo kolik dělá dědictví po nedávno zesnulém Karlu Svobodovi. To je snad věc toho člověka a jeho rodiny.
Vůbec bych se nedivila, kdybych se za chvíli dočetla na titulních stránkách palcovými titulky napsané nechutnosti z mého soukromí. Samozřejmě, že totálně vymyšlené. Už slyším kvákat kachničku novinářskou…
Moc by se mi líbilo přečíst si na stránkách těchto deníků o významných vědeckých objevech, popřípadě kratší literární dílko nějakého začínajícího mladého autora. Nepochybně by se tímto způsobem objevil nějaký nadaný spisovatel. Jenže, to je asi jen mé zbožné přání.
No, nic. Jdu se hrabat v popelnici pana Paroubka. Tam se nepochybně najdou zajímavé věci…
Čtenáři, těš se!
Autor Rikitan, 28.02.2007
Přečteno 1637x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dle mého názoru chybí znaky fejetonu, tudíž jako fejeton to není nic moc...Ale podívám-li se na toto dílo, jako na úvahu - pak je fajn, tudíž aby vyniklo přehodnotila bych zařazení mezi fejetony...jen přátelská rada :o)

05.10.2008 17:48:00 | Lachailla

Povedl se :-)

28.02.2008 20:24:00 | Eiffel

Moc pěkná věc. :) Ten pocit nad tématy školních prací znám - takových nesmyslů, kterých se dá vymyslet, a učitelé mají často nos na ty nejvybranější! :D

18.01.2008 07:47:00 | Drakonee

Bohužel, dokud bude existovat poptávka po takovýchto "vědomostech", bude existovat i bulvár.
Jediná možnost - nebrat - nečíst - ignorovat.
Je to pro lidi, kteří zřejmě nemají vlastní život.

01.10.2007 20:15:00 | Jan na Druhou

superní... má to šťávu

09.08.2007 14:32:00 | TerA

Ha, ha, hele dej vědět, co jsi našla v Paroubkově popelnici, jo? Ahoj

07.03.2007 01:02:00 | vandule

Tak v tom s tebou naprosto souhlasím. Myslím, že by určitě bylo lepší, kdyby tyto bulváry neexistovaly, ale na druhou stranu, jsou za to prachy a ty jsou dnes ve světě hlavní prioritou, bohužel. PS: Obsah Paroubkovy popelnice by mohl být velice zajímavý...=o>

06.03.2007 14:55:00 | Nimloth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí