Anotace: No, napsal jsem to ve třeťáku a je to o lásce. Přečtěte a uvidíte. Snad se bude líbit :) Enjoy it ;)
..tak sem se zamyslela a asi budu ten typ kterej toho unese hodně páč vždy stojím a koukám jak se mi vzdaluje moje polovička a teď už jen zamlženě a z dálky vnímám slova budeme kamarádi..které už nenávidím...viz moje dílko kamarád-ka:) díkes za dobře psané dílko
31.03.2008 21:44:00 | pohodářka
Ahoj,
myslím si že na to, žes to psal ve třeťáku je to moc dobrý...podle všeho jsi hodně vyspělý na svůj věk. Já osobně musím přiznat, že jsem se nad tématem, o kterém píšeš mnohokrát zamýšlela, ale k definitivnímu závěru se mi nepodařilo se dopracovat nikdy a taky pochybuju o tom že nějaké univerzální řešení existuje, hodně záleží na osobnosti člověka a jejích momentálních vztazích a duševní pohodě...Nicméně souhlasím s Tebou v že by se nad tím člověk zamýšlet měl a děkuji Ti podnět k tomuto zamyšlení.
01.03.2008 17:56:00 | Narcysa Buttonová
Je to zajímavě napsaný - začátek a konec k zamyšlení kdyžto prostředek hodně pobaví.... je to dobrý
04.02.2008 21:15:00 | Eiffel
Díky moc za komentáře :-) Děkoval bych i za kritiku, ale samozřejmě jsem radši za tu chválu :-) No, tak.. já si myslím, že je jedno jestli kdy to člověk píše. Prostě jsem to napsal, tak jak jsem to cítil. Pokud jde o to sprosté slovo :-[, tak to jsem použil, ptž myslím, že je v daném tématu výstižné a vulgarita v tomhle stylu zakázaná není :D Paní učitelku jen zarazilo, že jsem v tom slově psal W, jinak nic ;-)
Ještě jednou všem moc díky :)
27.01.2008 13:46:00 | PECEN-chleba
Nikdy bych neřekla, že by se kluk ve třeťáku zabýval ve slohovce tímhle slovem.... To je chvályhodné...:) Jsi šikula...
25.01.2008 14:30:00 | Madlinka
nad timhle jsem se nidky nezamyslela... diky ze jsi mi dal tema na zamysleni :)
22.01.2008 20:46:00 | Sairis
Pokud se jedná o pravou a nezkomírající lásku, tak je to nejlepší co tě může potkat, ale jestli jde o lásku falešnou, tak je lepší rychle utéct.
10.01.2008 14:49:00 | PECEN-chleba