Anotace: ...ale můžu...
Píšeš fakt krásně, ,,tohle´´ jsem tu ještě nečetla. Hezky si hraješ s ironií a bůh ví s čím vším ještě, ani mi snad nevadí, že se plácám na dně oceánu a ne a ne se nadechnout nad hladinou. Vlastně je to strašná sranda :-D ST za kapitána a za ten kamínek. Závidím ti tvojí povahu, jsem uplně jiná. Jen tak dál, více takových kluků do nepohody :)
07.12.2009 18:07:00 | PPetrushka
Wow..je to supr..jako zasmála jsem se :D ale řeknu ti, že je na nic být s někým, jen abys s někým byl...asi tak..to radši ty exekutory a šutrák do lebky prosím :D
07.12.2009 15:27:00 | Lady Carmila- Políbená mlhou..
Náhodou, i s pomalovaným šutrem se dá dobře pokecat (ne že bych to zkoušela). Sice to nebude úplně ten pravej ořechovej dialog ale spíš monolog, ale to jsou detaily. Tom Hanks v Trosečníkovi měl taky svého Billa, nebo jak se ta mičuda jmenovala, a jak mu pomohl:)
21.08.2008 22:49:00 | Grafomanická MIA
Přesně tak. Konečně někdo, kdo si umí naplno užívat života bez ohledu na vnější okolnosti. Když nenajdeš štěstí v sobě, nenajdeš ho nikde. Gratuluju, krásně napsané.
07.06.2008 20:14:00 | Narcysa Buttonová
Nemůžu než souhlasit. Nedávno jsem přešel z kategorie "sám" do kategorie "svobodný" a nemůžu než potvrdit co se píše tady... cítím se teď fakt líp... nemá cenu se trápit kvůli něčemu co se stejně nevrátí... čert jí vem:-)
20.04.2008 22:11:00 | Jeroným
Skvělej fejeton. Naprosto souhlasím. Když je člověk sám, není to možná úplně nejlepší, ale svět se kvůli tomu nezboří. Na světě je spousta krásnejch věcí a člověk by je měl umět vnímat. Nedávno jsem přišla na to, že je lepší být sama než udržovat nefungující svazky ať už partnerské nebo přátelské. A dost mi to ulehčilo.
11.04.2008 18:23:00 | Hor
Parádní!!Úžasné a skvělé....jenže někdy trvá, si tohle všechno uvědomit a začít stavět zase znova, úplně od začátku a věřit, že na mnohem lepších základech...
29.03.2008 22:46:00 | Luciiik
Já s tebou naprosto souhlasím. Jsem sice občas zaláskovaná do někoho kdo mě nechce, ale to se prostě stává a nedělám z toho vědu. Prostě se soustředím na něco jiného, třebas na práci a ono samo příjde, nebo ne?
12.03.2008 01:49:00 | Ellanie
Je to dobrej fejeton i když bych si dovolil nesouhlasit... Tohleto není o hrdosti, jasně každej dokáže být sám, ale myslím, že život stojí zato teprve když seš s tím koho miluješ... (jen můj názor)
04.03.2008 21:14:00 | Eiffel