Anotace: Řekla bych, že takhle to praktikuje spousta z nás...
blbec jeden!
22.10.2010 00:32:00 | Lilien
4 tygřík z plzně: Je to fejeton, proboha!!! Myslím, že autorka moc dobře zná všechny tyhle psychologický kecy, ale fejeton není o vybrečení se z vlastní zkušenosti...no nic...suprově napsaný.
07.07.2008 12:58:00 | Vénëa
Ještě jsem zapomněla na ten závěr. Možná, že ti nepřišel proto, že se o to někdo postaral. Já bych o prvním rande neřekla/pokud by mi na něm tolik záleželo/ ani své přítelkyni.
20.06.2008 08:29:00 | SZN
Myslím, že v tom je právě ta chyba. Nebylo by lepší sejen prostě podívat na hodinky a jít. Tohle nechápu.
Protože pokud mne můj vysněný bude chtít takovou, jaká jsem, je to v pořádku a pokud by mne později poznal jinak, tak ať to raději vidí hned/bude mnohé ušetřeno/.
Aspoň tak jsem se na to vždycky dívala. Protože pokud je to láska, nevadí vám ani bradavice na nose a na poznávání charakteru máte celý život.
20.06.2008 08:26:00 | SZN
očem ženy snějí:-))) myslim že to nemaj jen ženský teda až na to malování česání :-)) každej je nervní :-)) a pak zjistíš že vlastně nemáš proč:-)) hezky napsaný:-)
03.06.2008 06:28:00 | jára spots
:) bolava skusenost ... po rokoch si však na nu spomenies s usmevom :)
30.05.2008 08:08:00 | Romana Šamanka Ladyloba
Hmmm nevim, jestli to autorka předešlého komentáře pochopila, ale tohle je fejeton, tedy sarkasticky pojatý text. Myslím si, že autorka článku se úkolu ujala velice dobře, zaslouží si pochvalu :-)
23.05.2008 18:53:00 | Gothic.Princess
Ale vždyť to je šíleně trapné, "připravovat" se na rande!:D Přece se nedá takhle připravovat i potom na všechny ty další schůzky s ním, za pár týdnů by mu stejně došlo, že ta dotyčná je víc v pohodě, když není zrovna zmalovaná Diorem, navoněná Hugo Bossem a v sukni, místo které by stačil opasek:D Taková cvičená opice... cha:D
Ale jinak nic proti, ten závěr je špičkový... "čekáme dvě hodiny a on stejě nepřijde." To nasere... :D
18.05.2008 21:00:00 | Grafomanická MIA