Anotace: Nikdy do anotace nepchám odkazy, které mě inspirovaly, ale tentokrát si to odpustit nemůžu, sorry;) http://www.youtube.com/watch?v=Sr_D7nq2v20
Sbírka: Večery na téma
hormóny, hormóny, a něco dělaj nejen s nervama...... no a to prej se ještě někde motá duše, možná.....:) a není to na NAŠÍ úrovni vnímání jedno?? ---- :( já naposled natrefila na jednoho, co se v tom porád šťoural vědeckochemicky.... :( a ten karambol jsem si přivodila, nechala způsobit ... hm, behaviorálně?
01.01.2010 22:37:00 | pamp_elka
To je prvni fejeton co jsem zde na Literu cetl a musim rict, ze nelituju :) Ovsem odpovedi na otazky ti nedam, kazdy ma na to jiny uhel pohledu a vnima jinak... ale pekne to mas.
08.10.2009 15:38:00 | Nergal
láska je děvka:D
Jak si s náma hraje, sviňa malá, a ničí nám mozek, srdce, žaludek, střeva, všechno!
03.10.2009 09:11:00 | Simísek
něco podobného mě už napadlo, ale že bych to sepsala na "kus papíru" mě v životě nenapadlo, protože vím, že bych to zmrvila tak jak to já vždycky umím...ale ty ne. Díky za velmi pěkné dílko! :)
27.09.2009 19:25:00 | Kira Haulie
Nejsem lékař a ani nikdy nebudu, ale slyšel jsem, že se může stát, že někomu pukne srdce. (Tzn. že ten krvavý cucek se může roztrhnout) Pokud to bude ze šoku z lásky, tak se básníci nemýlili.
Srdce bylo asi zvoleno z toho důvodu, že "mám poškozený Thalamus" nezní tak krásně jako to zlomené srdce. U mě osobně to prochází vždycky tím srdcem.
25.09.2009 20:06:00 | J.U. Ray
Já cítím nepříjemné křeče v okolí žaludku, když jsem zklamaná láskou. Takže ten krvavej cucek je v otázce lásky možná přeceňován. Ale holt je to symbol, s tím už nic nenaděláme. Jinak moc povedené dílko, Mio :)
25.09.2009 16:09:00 | Sushino
Ty ses neměla dívat na tu pitvu srdce!:-D
21.09.2009 18:57:00 | Isabella Monvoisin
"Milujeme snad zadní částí mezimozku?"
Tak tahle věta mě dorazila. :) Právem tě mám mezi oblíbenými.
Ale k tématu - jakkoliv to může znít poeticky, musím říct, že když mám nějaké trable s láskou, skutečně cítím tíhu někde v srdeční oblasti. Kdo ví, čím to bude. :-)
20.09.2009 22:29:00 | Tracy Beakerová
Ať za city může srdce nebo kus mezimozku, vyjde to přeci na stejno, ne? :-)
19.09.2009 19:34:00 | Alasea
:D No jo, souhlasím. A ta sekce filozoficko lékařské bludy není špatný nápad :D.
19.09.2009 18:21:00 | suzík
Pravda, pravda :P ale na druhou stranu, já si raději ponechám své představy o roztomilém geometrickém tvaru (který sice tak jako tak nenávidím, ale nevadí), protože vybavovat si pokaždé při slově "láska" nějaký krvavý cucek.. No, budu se vymlouvat na přecitlivělost vázající se k vnitřnostem a morbidním úkazům (vem si, že by ti někdo ten tepající sval ještě podstrkoval) :)
19.09.2009 16:55:00 | ONEwithoutFACE