jezevčí štěk rektora

jezevčí štěk rektora

Anotace: to by pes nežral

23.03.2010 21:58

poslouchám rádio a jeden rektor z ekonomky mi vysvětloval, jak kvalitní máme vysoké školy. a ekonom jeden si našel pro tento bohapustý blábol statistický moment, který ukazuje početní stav dovážených a vyvážených studentů, a tím nás katapultuje před francii a švýcarsko a další země. že by ho napadlo se pozastavit nad kvalitou studentů, co k nám jezdí, a jejich důvody a porovnat je se studenty z francie a švýcarska, kteří jezdí na prestižní školy anglie a spojených států.
kdyby moudrý školní ekonom bral taky jiné důvody, než jen statistické žvásty, za bernou minci kvalit našich „opravdu vyhlášených vysokých škol“.
a pak tento školní ekonom přišel se zajímavou právnickoekonomickou formulí, která ve svém tvrzení nic netvrdí, jako je tato: „nemyslím si, že školné je jediným ukazatelem kvality školy.“ skutečné objevné tvrzení!

ps.: nevím, jestli by nestálo za úvahu popřemýšlet po světové ekonomické krizi o smyslu těchto ekonomických univerzit, a nejen těch našich absolutně neškodných. i když... nevím... jejich absolventi pak budou vést tuhle zemi... a pro škarohlídy: vždycky je co zkazit!
Autor slavekmiloslav, 08.12.2010
Přečteno 426x
Tipy 2
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No nic... aspoň že máme v pořádku ZŠ:

http://zpravy.idnes.cz/cesti-skolaci-ve-srovnani-se-svetem-propadli-horsi-se-hlavne-v-matematice-1lt-/studium.asp?c=A101207_141030_studium_bar

http://zpravy.idnes.cz/specialni-priloha.asp?y=domaci/vysledky-matematicke-gramotnosti-podle-vyzkumu-pisa-2009.htm

08.12.2010 18:53:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí