Anotace: Věnováno mým přátelům. Buďte pořád takoví.
Čiré, intenzívní kamarádství mezi mužem a ženou? NEEXISTUJE!
Vždy je jeden z vás citově více angažovaný.
Ti, co Ti dokáží suverénně a s přehledem rozehnat Tvé chmury, to jsou Tví "jenom" opravdoví kamarádi.
Tam jsi, ale více, citově angažovaná Ty.
Ti, co s Tebou Tvé problémy řeší velmi citlivě, procítěně a jsou VŽDY po ruce, Ti Tě tajně milují.
A k tomu různobarevnému spojení - to by byla TOTÁLNÍ NUDA! :-).
08.09.2007 06:55:00 | vandule
Děkuju ti štěně, zase si mi rozšířila obzory. Nikdo není dokonalý. A právě díky těm chybám si druhých všímáme. Poslední dobou jsi jako vyměněná, držíš se stranou. Je mi úplně jasné, že ti v hlavince něco šrotuje. Pokud s tím má společného někdo z těch barevňasů, tak ho sám zastřelím. Ale nechci tě vidět v té tvojí náladě, kdy dumáš nad životem. Zažila jsi toho na svůj věk až moc. Moc rychle si vyrostla, ani jsme nestihli ten "správný" čas. Každopádně si to ty, kdo udržuje naši společnost, umíš to. Asi nejsi z naší rodiny nebo nevím. Nenaštávej se hned za to, že ti píšu sem. Víš moc dobře, že to má svůj důvod. A jinak jsem hrdý na to, že mě považuješ za svého přítele. Ano, poznal jsem se, jsem ten zelený...
30.08.2007 08:22:00 | Coco
Možná je máme rády právě proto, že nejsou dokonalí.., vždyť o jejich chybách víme jen my..:-) Vážně dobré...
29.08.2007 22:01:00 | Lorellin